- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 3 466
Tuossa Aveumissa dlss tekee myös artefakteja, tuossa ranteessa olevan aseen/amuletin vaihdossa, ei vain tuon kaliberin suttua. Näyttäisi sille, ettei peliengine anna siitä kunnolla liikevektoreita ja liike on todella haastava: Käden kiertoliike, jossa esiin tulee tavaraa, jota ei ollut edellisessä framessa. DLSS taitaa tuollaisissa tilanteissa painottaa rajusti enemmän skaalaamatonta kuvaa, eli taitaa vetää lähes alkuperäisellä resoluutiolla, eikä edes yritetä tehdä tarkempaa temporaalisen datan avulla.Onhan tuo FSR aivan hirveän näköinen.
Sitä voi miettiä että olisiko nvidia tuhlannut piipinta-alaa kiihdytinominaisuuteen jonka voisi tehdä samalla tavalla ilman...
Tietty tuo on sitä optimointityötä, jota tulee pikkuparannuksina ajanmyötä, kuten se haamukuvien väheneminen ja partikkeliefektien parantaminen julkaisu julkaisulta.