Virallinen: AMD vs Intel keskustelu- ja väittelyketju

Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Ei ollut mitään faktaa, jos sanot PUBG:ia roskaksi, se on sinun naurettava _mielipide_.

Sitten pelintekijä on fiksu mies kun ei ole huonoa peliprosessori hommannut, propsit hänelle! :tup:

Saa olla aika pihalla maailmasta, että sellaisen käsityksen siitä olisi saanut.
Tarkoitin tietysti niitä ominaisuuksia, jotka tekevät PUBG:sta megasuositun.
Samalla tavalla kaikki jotka sanoivat DayZ:n olevan roskaa olivat "naurettavan mielipiteen" esittäjiä. Vai?

Huono peliprosessori on sinun naurettava mielipide.

Mitkäs ne ominaisuudet ovat? Jos homma on noin helppoa, joku kopioi ne pikapikaa omaan peliinsä.

Ei voi verrata. PUBG:lla on kirjaimellisesti lähes 100 kertaa enemmän (max) yhtäaikaisia pelaajia kuin DayZ.

Ei voi puhua suosiosta edes samalla planeetalla. Onko matemaattisessa hahmotus kyvyssä nyt jotain ongelmia?

Ja ei DayZ tilastojen mukaan ole koskaan ollut todella suosittu suhteessa muihin toisinkuin PUBG.
Noita kahta voi verrata koska DayZ oli myös suosittu verrattuna muihin vastaaviin peleihin, ihan kuten PUBG.

Hyvällä tässä tarkoitin suosittua. Sinun mielipide on lähinnä punaisilla laseilla fanittamista ja faktojen unohtelua ja vääristelyä.
Sepä se kun hyvä ja suosittu ovat täysin eri asioita. Dark Souls mitä parhain esimerkki PC puolelta.

AMD:n inteliä paremmasta sulavuudesta ei ole mitään todisteita edelleenkään.

Jos FPS laskee peleissä liikaa niin se vaikuttaa selvästi pelin sulavuuteen, näin käy Ryzenillä monesti, 8700K:lla ei käytännössä koskaan.

Mistään muuusta AMD:n paremmasta sulavummuudesta ei ole mitään todisteita, se on AMD-fanaatikkojen levittämään
valheellista propagandaa kun olette suuttuneet siitä, että Intel (esim. 8700K) dominoi ylivoimaisesti Ryzeneitä peleissä.
Kyllä minuakin suututtaisi jos olisin sen virheen erehtynyt tekemään, että olisin Ryzenin ostanut. :vihellys:
Vaikkei todisteita olisi, väitteelle löytyy faktapohjaa ihan riittävästi. Olihan Intelissäkin "kuulemma" parempi NVME toteutus kuin AMD:ssa, kun joku benchmarkki näytti parempia tuloksia. Nyt tiedetään mistä johtui. Eikä ole enää parempi toteutus :p

FPS ei laske liikaa 8700K:lla käytännössä koskaan? Aika mielenkiintoinen väite. Lisäksi sulavuus ja FPS ovat edelleenkin eri asioita.

Todisteita ei tarvita koska syy-seuraussuhde on riittävän selvä. Vastaavasti "todisteilla" ei tee mitään ellei syy-seuraussuhde ole selvä (vertaa NVME benchmarkki).

Nykyiset Ryzenit julkaistiin ennen 8700K:ta. Ryzen oli selvästi parempi ostos kuin entinen "superpeliprosessori" 7700K joka ei enää kelpaa kenellekään :smoke:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 143
Sitten pelintekijä on fiksu mies kun ei ole huonoa peliprosessori hommannut, propsit hänelle! :tup:
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin Intelin prosessoreilla saa kyllä kasattua varsin hyvän pelikonsolin. Mihinkään oikeisiin töihin sitä prosessoria ei nykytiedon valossa kukaan järkevä ihminen suosittele.

Ei millään pahalla, mutta jos väittää pubgia hyvin toimivaksi peliksi ei ole hajuakaan mistä puhuu. Sehän on ihan järkyttävää kuraa. 8700k avg fps just sen 140 low asetuksilla ja prossun käyttö 43%. Peli on voudelta 2012 ja vaatii vuoden 2017 kovimmat vermeet toimiakseen "kunnolla". Siltikin lagailee, koska tähdet väärässä asennossa tms.
Niin siis PUBG on kyllä ihan tuossa 2017 lopulla virallisesti julkaistu peli, mutta kuten yllä kirjoitin niin pohjautuu vuonna 2012 julkasituun pelimoottoriin jonka kehitys aloitettiin jo vuonna 2003.
 
Liittynyt
03.09.2017
Viestejä
266
Ei millään pahalla, mutta jos väittää pubgia hyvin toimivaksi peliksi ei ole hajuakaan mistä puhuu. Sehän on ihan järkyttävää kuraa.
Kuka täällä on sanonut, että se on hyvin toimiva peli?


Itse ainakin tarkoitin ja sanoin, että se on hyvä peli ja sen takia se onkin suosituin peli Steamissä tällä hetkellä ja suosio kasvaa kokoajan.

Betahan se on joten ne optimoinnin puutteetkin selittyy sillä.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Kuka täällä on sanonut, että se on hyvin toimiva peli?


Itse ainakin tarkoitin ja sanoin, että se on hyvä peli ja sen takia se onkin suosituin peli Steamissä tällä hetkellä ja suosio kasvaa kokoajan.

Betahan se on joten ne optimoinnin puutteetkin selittyy sillä.
Eri asioista keskusteltiin sitten.

Tosin pelin hyvyydellä ja suosiolla ei ole selvää yhteyttä koskaan ollut. Hype saa usein aikaan suurta suosiota vaikkei siihen suurta "syytä" olisikaan. Sen sijaan pelin tekninen taso voidaan melko tarkasti määritellä hyväksi tai huonoksi.

Niin, beta peli = optimoinnit mitä sattuu.
 

jsa

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
639
Betahan se on joten ne optimoinnin puutteetkin selittyy sillä.
Early accessista pois joten ei sen nyt beta pitäs enää olla (1.0 rellattu enne joulua). Tietty kertoo aika paljon jos peli on "betaa" vielä pitkän ajan varsinaisen rellun jälkeen.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
1 589
Kuka täällä on sanonut, että se on hyvin toimiva peli?


Itse ainakin tarkoitin ja sanoin, että se on hyvä peli ja sen takia se onkin suosituin peli Steamissä tällä hetkellä ja suosio kasvaa kokoajan.

Betahan se on joten ne optimoinnin puutteetkin selittyy sillä.
PUGB julkastiin 20.12.2017 eli ei se enää ole early access peli.

Kuten jo aiemmin mainitsin, niin Intelin prosessoreilla saa kyllä kasattua varsin hyvän pelikonsolin. Mihinkään oikeisiin töihin sitä prosessoria ei nykytiedon valossa kukaan järkevä ihminen suosittele.



Niin siis PUBG on kyllä ihan tuossa 2017 lopulla virallisesti julkaistu peli, mutta kuten yllä kirjoitin niin pohjautuu vuonna 2012 julkasituun pelimoottoriin jonka kehitys aloitettiin jo vuonna 2003.
...Ja käyttää vuoden 2016 versiota ue4:sta. Sinällään pelimoottori itsessään on kyllä ihan nykyaikainen, ettei se kädetys välttämättä itse pelimoottorista ole kiinni vaan lähinnä tuon puljun taidoista.

Early accessista pois joten ei sen nyt beta pitäs enää olla (1.0 rellattu enne joulua). Tietty kertoo aika paljon jos peli on "betaa" vielä pitkän ajan varsinaisen rellun jälkeen.
Noin kait ne kaikki nykyaikaset AAA pelitkin ovat Beetaa siihen asti kunnes GOTY edition kaikkine lisäosineen julkastaan.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 143
...Ja käyttää vuoden 2016 versiota ue4:sta. Sinällään pelimoottori itsessään on kyllä ihan nykyaikainen, ettei se kädetys välttämättä itse pelimoottorista ole kiinni vaan lähinnä tuon puljun taidoista.
Eipä se tarkoita mitään muuta kuin että purkkaa on vuosien varrella koodiin tullut ja paljon.

Jos koko roska olisi kirjoitettu alusta lähtien uusiksi, niin olisi Enginen versiotakin pumpattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 851
AMD:n autoakaan ei varmaan saisi arvostella hiekkateiden perusteella, kun hiekkatiet eivät ole optimaalinen alusta. :facepalm:
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
1 589
Eipä se tarkoita mitään muuta kuin että purkkaa on vuosien varrella koodiin tullut ja paljon.

Jos koko roska olisi kirjoitettu alusta lähtien uusiksi, niin olisi Enginen versiotakin pumpattu.
Jaa niin ettei mielestäsi pelimoottoria voi optimoida vuosien saatossa lainkaan vai ja kaikki mitä lisätään on vain purkkaa. Jos toi pubg olisi uusimmalla ue4:lla, vois kokeilla käynnistyykö se -vulkan oparilla...
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 307
@akselic Oikein hyvä. Tosin tuolla pitäisi olla jossain maininta punaisen leirin väitteestä että Ryzen paranee ajan myötä kuin viini ja vastineeksi sinisen leirin väitös että Ryzeniä ostaa vain köyhät joilla ei ole parempaan varaa. :)
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
@akselic Oikein hyvä. Tosin tuolla pitäisi olla jossain maininta punaisen leirin väitteestä että Ryzen paranee ajan myötä kuin viini ja vastineeksi sinisen leirin väitös että Ryzeniä ostaa vain köyhät joilla ei ole parempaan varaa. :)
Eiköhän noi voi laittaa ton "yleistä ulinaa" kohdan alle
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 402
Vastaan off-topiccia itselleni..

Eli in-order-prosessorit (esim. perus-pentium, ekan sukupolven atom, itanium, arm cortex a7 ja a53) suorittavat aina sen haarautumisen ensin mutta koska haarautumisen jälkeen tulevat käskyt eivät voi ohittaa sitä haarautumiskäskyä suoritukseen menemisessä, niitä ei suoriteta spekulatiivisesti (noh, teoriassa kai voisi yhden tai pari seuraavaa käskyä suorittaa samalla kellojaksolla spekulatiivisesti mutta tietääkseni mikään ei niin tee).
.. ja minulle juuri selvisi, että ARM cortex A8 tekee niin. Ja lisäksi siinä vielä hyppykäskyn resolvaus kestää execute-vaiheessa pari kellojaksoa, joten se voi spekulatiivisesti suorittaa jopa muutaman käskyn, vaikka on in-order-prossu.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 143
Jaa niin ettei mielestäsi pelimoottoria voi optimoida vuosien saatossa lainkaan vai ja kaikki mitä lisätään on vain purkkaa. Jos toi pubg olisi uusimmalla ue4:lla, vois kokeilla käynnistyykö se -vulkan oparilla...
Toki sitä voidaan optimoida mutta nykyiset pelimoottorit on jo sen verran monimutkaisia kapistuksia että purkkaa tehdään ihan kustannussyistä. Täysin uuden kikottimen kyhääminen alkaa olla nykyisin iso projekti verrattuna johonkin 15v takaiseen.

Jos se olemassaolevan tuotteen optimointi ja uusien ominaisuuksien lisääminen olisi aina se oikea tie, niin eihän uutta moottoria tarvitsisi koskaan julkaista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
54
Meinasin ensin laittaa tämän tuonne Intelin prosessorista on löytynyt bugi -ketjuun, mutta päätin sitten että tämä on varmaan oikeampi ketju.

Itselläni on ollut viimeiset n. 18 vuotta AMD:n prosessori koneessa (tällä hetkellä 3. menossa) ja seuraavakin tulee melkoisella varmuudella olemaan Ryzen tai mikä vastaava nyt sattuu myynnissä olemaan sitten kun päädyn konetta päivittämään myöhemmin tämän vuoden aikana.

Syynä tähän on lähinnä ollut se että AMD:llä on aina ollut tarjota minun käyttötarpeeseeni riittävän tehokas prosessori minun budjettiini sopivaan hintaan.

Monta vuotta olen hiljaa vierestä katsellut kuinka Inteliä ylistetään maasta taivaaseen ja AMD:tä mollataan kun se ei pysty kilpailemaan nopeudessa Intelin kanssa.

Nyt on sitten tullut ilmi että Intel on vähän oikonut mutkia prosessoreidensa kanssa saadakseen nopeushyötyä.
Ja tämä oikominen on osoittautunut tietoturvaa vaarantavaksi.
Ja nyt sitten tämän tietoturvauhkan korjaamiseksi Intelin prosessoreille joudutaan tekemään ohjelmistopäivityksiä jotka hidastavat prosessoria.

Pakko myöntää että melkein meinaa vähän vahingoniloisesti hymyilyttää, vaikka ei varmaankaan pitäisi.
 
Liittynyt
03.09.2017
Viestejä
266
Monta vuotta olen hiljaa vierestä katsellut kuinka Inteliä ylistetään maasta taivaaseen ja AMD:tä mollataan kun se ei pysty kilpailemaan nopeudessa Intelin kanssa.

Nyt on sitten tullut ilmi että Intel on vähän oikonut mutkia prosessoreidensa kanssa saadakseen nopeushyötyä.
Ja tämä oikominen on osoittautunut tietoturvaa vaarantavaksi.
Ja nyt sitten tämän tietoturvauhkan korjaamiseksi Intelin prosessoreille joudutaan tekemään ohjelmistopäivityksiä jotka hidastavat prosessoria.

Pakko myöntää että melkein meinaa vähän vahingoniloisesti hymyilyttää, vaikka ei varmaankaan pitäisi.
Mitä et maininnut:

Se nopeuden hidastuminen peruskäytössä (patchin jälkeen) on niin minimaalista, että sillä ei ole mitään käytännön väliä.

Intel edelleen dominoi AMD:tä esim. peleissä, missä on väliä prosessorin laadulla. :)

Minua ainakin aina hymyilyttää ja naurattaa kun AMD-fanit vinoilee tästä tapauksesta ymmärtämättä että Intel-AMD asettelu (ja tilanne) on edelleen sama Intelin eduksi :rofl:
 

sushukka

Premium-jäsen
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
1 363
Jos kaikesta 2%:sta irtoaa hymy, niin taidat olla todella positiivinen ihminen. :tup:
Taisi se tämän ketjun rakentavimman kommentin palkinto kilahtaa nyt Divvy:lle.
Kehitysehdotuksena foorumille olisi kiva saada myös ei-tykkää-nappi a'la reddit. :)
 
Liittynyt
03.09.2017
Viestejä
266
Jaaha, sushukka taas trollaamassa. Eipä toisaalta häneltä ollut yllätys :kahvi:
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Mitä et maininnut:

Se nopeuden hidastuminen peruskäytössä (patchin jälkeen) on niin minimaalista, että sillä ei ole mitään käytännön väliä.

Intel edelleen dominoi AMD:tä esim. peleissä, missä on väliä prosessorin laadulla. :)

Minua ainakin aina hymyilyttää ja naurattaa kun AMD-fanit vinoilee tästä tapauksesta ymmärtämättä että Intel-AMD asettelu (ja tilanne) on edelleen sama Intelin eduksi :rofl:
Niin jos peruskäyttö == pelaamista. Mitään muuta käyttökohteita ei taida Intelisteillä enää olla?

Itse en ottaisi enää Meltdown-prossua edes ilmaiseksi. Mielummin käytän turvallisesti sitä näennäisesti hitaampaa prossua, kuin tuollaista turvatonta paskaa.

Jos kaikesta 2%:sta irtoaa hymy, niin taidat olla todella positiivinen ihminen. :tup:
Sulla tais jäädä nolla pois perästä? Tais olla juurikin tuon 20% PostgreSQL hidastuminen 6800K:lla. Ei pelkästään hymyilytä, vaan hypin täällä riemusta. :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 851
Sulla tais jäädä nolla pois perästä? Tais olla juurikin tuon 20% PostgreSQL hidastuminen 6800K:lla. Ei pelkästään hymyilytä, vaan hypin täällä riemusta. :tup:
Minäkin hypin riemusta, kun hyötykäyttäjät ostaa jatkossa AMD:tä ja saan seuraavat peliprossuni halvemmalla. :tup:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 143
Intel edelleen dominoi AMD:tä esim. peleissä, missä on väliä prosessorin laadulla. :)
Niin jos peruskäyttö == pelaamista. Mitään muuta käyttökohteita ei taida Intelisteillä enää olla?
En ymmärrä. Tarkoitatko, ettei PC:llä voi pelata pelejä?
Kuten jo aikaisemminkin olen maininnut niin noilla Intelin prosessoreilla saa tosiaan kasattua itselleen vallan mainion pelikonsolin.
Oikeisiin töihin tarkoitetun koneen sisälle sitten AMD:n Ryzenia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 851
Kuten jo aikaisemminkin olen maininnut niin noilla Intelin prosessoreilla saa tosiaan kasattua itselleen vallan mainion pelikonsolin.
Oikeisiin töihin tarkoitetun koneen sisälle sitten AMD:n Ryzenia.
Jos Deussu siis tätä haki, niin samaa mieltä ollaan. En täällä ketjussa mitään muuta olekaan korjaillut, kuin käsityksiä pelinopeuksista. Aivan sama mulle jos AMD on nopeampi kaikessa muussa. Jos AMD on joku päivä nopeampi peleissäkin, niin vaihdan toki siihen.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
715
Konsoleissa nyt on AMD, koska tarjous oli liian huono eikä Intel voinut tai halunnut vastata siihen. AMD sit tarjos vanhoja, tehottomia ja halpoja ruoskia. Vastaavia prossuja saa muutamalla kympillä AM1 kantaan. :D
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
880
Itse en ottaisi enää Meltdown-prossua edes ilmaiseksi. Mielummin käytän turvallisesti sitä näennäisesti hitaampaa prossua, kuin tuollaista turvatonta paskaa.
Miten uskallat sitten käyttää emailia, kun se on täysin suojaamaton koko matkan (pl. jos erikseen sen kryptaa)?
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 143
Miten uskallat sitten käyttää emailia, kun se on täysin suojaamaton koko matkan (pl. jos erikseen sen kryptaa)?
Kyllä se emaili nykyään suojatun yhteyden välityksellä liikkuu. Se on sitten käyttäjän tyhmyyttä jos vartavasten suojaukset kytkee pois päältä.
 
Liittynyt
03.09.2017
Viestejä
266
Niitä pelejä pelataan sitten konsoleilla. :cigar:
Toki pelaa vaan konsolilla jos 30fps kiinnostaa, itsellä pelikoneessa 8700K+1080 TI FPS siellä +150 vähintään 144Hz näytöllä, kohta on taas 240Hz näyttö.

Jos Inteliin ei ole varaa niin ymmärrän, että mieluummin pelaa konsolilla kuin Ryzenillä :rofl:


Oikeisiin töihin tarkoitetun koneen sisälle sitten AMD:n Ryzenia.
Mitähän nämä sinun oikeat työt ovat?

Itsellä on postreSQL kahdessa Intel koneessa ja toiminut aivan hyvin patchinkin jälkeen. Nopeutta en ole mitannut, mutta psql:ää hyödyntävät ohjelmat eivät ole hidastelleet.

Ryzen onkin erinomainen valinta, jos nopeudella ei ole väliä (sitä ei nimittäin ole) ja ei halua pelata pelejä laadukkaasti.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Miten uskallat sitten käyttää emailia, kun se on täysin suojaamaton koko matkan (pl. jos erikseen sen kryptaa)?
Onko tää joku vitsi? Laitan sähköpostilla suunnilleen lähilounasravintolan viikon ruokalistan. Kaikki vähääkään tärkeämpi viestintä menee aina end-to-end kryptattuna(vai onko se point to point iha sama). :rolleyes:
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Toki pelaa vaan konsolilla jos 30fps kiinnostaa, itsellä pelikoneessa 8700K+1080 TI FPS siellä +150 vähintään 144Hz näytöllä, kohta on taas 240Hz näyttö.

Jos Inteliin ei ole varaa niin ymmärrän, että mieluummin pelaa konsolilla kuin Ryzenillä :rofl:




Mitähän nämä sinun oikeat työt ovat?

Itsellä on postreSQL kahdessa Intel koneessa ja toiminut aivan hyvin patchinkin jälkeen. Nopeutta en ole mitannut, mutta psql:ää hyödyntävät ohjelmat eivät ole hidastelleet.

Ryzen onkin erinomainen valinta, jos nopeudella ei ole väliä (sitä ei nimittäin ole) ja ei halua pelata pelejä laadukkaasti.
Olen jo todennut, että joka koneesta löytyy joko i7 tai Xeon. Löytyykö muita argumentteja, kuin että ei ole varaa? :facepalm: Itse en todellakaan halua istua koneella töiden jälkeen vielä lisää, vaan haluan rentoutua jonkun muun, vaikka sitten pelikonsolin, parissa. :tdown:

Et taida myöskään tehdä mitään järkevää sillä psql, jos et eroja ole huomannut. Tämä ei sinäänsä ole yllätys, jos koneen tärkein funktio itselle on pelaaminen. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.09.2017
Viestejä
266
Olen jo todennut, että joka koneesta löytyy joko i7 tai Xeon. Löytyykö muita argumentteja, kuin että ei ole varaa? :facepalm: Itse en todellakaan halua istua koneella töiden jälkeen vielä lisää, vaan haluan rentoutua jonkun muun, vaikka sitten pelikonsolin, parissa. :tdown:

Et taida myöskään tehdä mitään järkevää sillä psql, jos et eroja ole huomannut. Tämä ei sinäänsä ole yllätys, jos koneen tärkein funktio itselle on pelaaminen. :D
Itsekkin pelaisin ennemmin pelikonsolilla, jos kotikoneessa olisi Ryzen, ymmärrän tuskasi!

psql pyörittää minun pokeri käsihistorioita (Pokertracker). Sen avulla tienaa (helpommin) rahaa kun tietokanta on välttämätön työkalu ja pokerin peluu on muutenkin mukavaa = varmasti järkevää ja hyödyllistä.

Mikäs on sinun mielestä järkevää psql:n käyttöä kotikoneessa joka ei muka Intelillä suju?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Konsoleissa nyt on AMD, koska tarjous oli liian huono eikä Intel voinut tai halunnut vastata siihen. AMD sit tarjos vanhoja, tehottomia ja halpoja ruoskia. Vastaavia prossuja saa muutamalla kympillä AM1 kantaan. :D
Xbox "ykköseen" otettiin AMD:n prosessori koska AMD tarjosi ilmaiseksi ja Intel pyysi kohtuullista korvausta prosessoristaan. Eiku...

Loogiikkasi "toimii" :facepalm:
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Itsekkin pelaisin ennemmin pelikonsolilla, jos kotikoneessa olisi Ryzen, ymmärrän tuskasi!

psql pyörittää minun pokeri käsihistorioita (Pokertracker). Sen avulla tienaa (helpommin) rahaa kun tietokanta on välttämätön työkalu ja pokerin peluu on muutenkin mukavaa = varmasti järkevää ja hyödyllistä.

Mikäs on sinun mielestä järkevää psql:n käyttöä kotikoneessa joka ei muka Intelillä suju?
Oletko tyhmä, etkö osaa lukea vai provoatko vain omaksi iloksesi, vai miksi jaksat heittää tuollaista väsynyttä Ryzen-läppää, jos olen juuri edellisessä viestissä ottanut kantaa omiin prosessoreihin?

Tuollainen pokerin pelaaminen on verrattavissa johonkin kissavideoiden katsomiseen ja siihen sinulle sopisi vaikka iPad. :srofl:

Jos oikeasti tekisit töitä tietokannoilla, niin se 200hz ruudunpäivitys vain vituttaisi, jos se olisi tullut työkalun kustannuksella. :psmoke:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Xbox "ykköseen" otettiin AMD:n prosessori koska AMD tarjosi ilmaiseksi ja Intel pyysi kohtuullista korvausta prosessoristaan. Eiku...

Loogiikkasi "toimii" :facepalm:
Joo ja muutenkin Xbox Onen AMD siru on lähempänä FM2+ APUja ja AM3+:n kannan FX-sarjaa kuin rupusia AM1 kannan romuja.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Ainakin minun originaalissa Xboxissa oli pena 3, vai mitä nyt selität? Onessa on AMD jaguar sisällä.
Eikös se ollut Celeronin ja Pena 3:n seka versio ? Eli ei oikein kumpikaan mutta niitten välistä.
On muuten vieläkin paras pelikonsoli koskaan (siis se eka Xbox)
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Ainakin minun originaalissa Xboxissa oli pena 3, vai mitä nyt selität? Onessa on AMD jaguar sisällä.
Et tainnut tajuta. Xboxiin oli jo valittu AMD mutta Intel dumppasi prosessorinsa ilmaiseksi, joten Intel sinne otettiin.

Uudempiin konsoleihin AMD ei todellakaan antanut prosessoreita ilmaiseksi.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
715
Et tainnut tajuta. Xboxiin oli jo valittu AMD mutta Intel dumppasi prosessorinsa ilmaiseksi, joten Intel sinne otettiin.

Uudempiin konsoleihin AMD ei todellakaan antanut prosessoreita ilmaiseksi.
Tuli vähän puun takaa vertaus ensimmäiseen boxiin, joka ei ole mitenkää relevantti nykypäivänä.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Tuli vähän puun takaa vertaus ensimmäiseen boxiin, joka ei ole mitenkää relevantti nykypäivänä.
Miten niin ei?

Konsoleissa nyt on AMD, koska tarjous oli liian huono eikä Intel voinut tai halunnut vastata siihen. AMD sit tarjos vanhoja, tehottomia ja halpoja ruoskia. Vastaavia prossuja saa muutamalla kympillä AM1 kantaan. :D
Lisäksi, vastaavia prossuja ei saa muutamalla kympillä AM1 kantaan.
 
Liittynyt
03.09.2017
Viestejä
266
Oletko tyhmä, etkö osaa lukea vai provoatko vain omaksi iloksesi, vai miksi jaksat heittää tuollaista väsynyttä Ryzen-läppää, jos olen juuri edellisessä viestissä ottanut kantaa omiin prosessoreihin?

Tuollainen pokerin pelaaminen on verrattavissa johonkin kissavideoiden katsomiseen ja siihen sinulle sopisi vaikka iPad. :srofl:

Jos oikeasti tekisit töitä tietokannoilla, niin se 200hz ruudunpäivitys vain vituttaisi, jos se olisi tullut työkalun kustannuksella. :psmoke:
Jaa tämä deussi on näitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä että pokeri (esim. PLO) on taitopeli ja jos on pelissä hyvä niin sillä voi tienata hyvin rahaa, varmasti enemmän kuin sinun mainitsemalla työnteolla tietokantojen parissa ;)

Enpäs ole pitkään aikaan nauranut näin hyvin, kun joku vertasi pokerin peluuta, jolla iso osa ihmisiä ympäri maapalloa elättää itseään, niin kissavideoiden katsomisen :rofl::rofl::rofl:
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Jaa tämä deussi on näitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä että pokeri (esim. PLO) on taitopeli ja jos on pelissä hyvä niin sillä voi tienata hyvin rahaa, varmasti enemmän kuin sinun mainitsemalla työnteolla tietokantojen parissa ;)

Enpäs ole pitkään aikaan nauranut näin hyvin, kun joku vertasi pokerin peluuta, jolla iso osa ihmisiä ympäri maapalloa elättää itseään, niin kissavideoiden katsomisen :rofl::rofl::rofl:
Ja sieltä loppui ensimmäisellä persaukisella kissavideo-Intelistillä argumentit. :cigar:
 

japau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
336
Ennakkotiedot Ryzen 2:sta vaikuttaisi siltä, että voisi olla takinkääntö luvassa. :think:

Ihan vaan jo tuon Intelin haistapaska-asenteen takia.
Sama ostaa kirppikseltä sändybridge jos tuon tason suorituskyky hakusessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 912
Viestejä
4 319 693
Jäsenet
72 143
Uusin jäsen
Johnny1985

Hinta.fi

Ylös Bottom