Viimeksi pelaamasi peli ja mietteitä siitä

Ja flashbackista on myös versio nyky laitteillekin ja se on jatkuvasti tarjouksessa alle eurolla.
Siinä voi jopa tallentaa silloin kun haluaa ja näyttikin ihan yhtä hyvältä mitä muistin kunhan vaan ei mene laittamaan mitään pelin tarjoamia "parannuksia" päälle.

tälläsenkin ketjun täältä bongasin, pelaamista oon harrastanut jo 80- luvulta ja C64 ajoista alkaen, vuosia ajettelin että en koskaan enää osta yhtäkään peliä jossa ei ole multiplayer mahdollisuutta, ajattelin että ei se ole tätä päivää enää, sitten ostin Kingdom come deliverence 2 ja peli on vienyt mut mukaansa aivan täysin, aivan mestarillinen peli ja tarina, ei voi kuin suositella

tälläsenkin ketjun täältä bongasin, pelaamista oon harrastanut jo 80- luvulta ja C64 ajoista alkaen, vuosia ajettelin että en koskaan enää osta yhtäkään peliä jossa ei ole multiplayer mahdollisuutta, ajattelin että ei se ole tätä päivää enää, sitten ostin Kingdom come deliverence 2 ja peli on vienyt mut mukaansa aivan täysin, aivan mestarillinen peli ja tarina, ei voi kuin suositella
Jo ykkönen oli mun kirjoissa ihan ylivoimanen immersiopeli ja mun suosikkipeli kautta aikain. Kakkonen se vaan parantaa vielä huimasti.

Kohta taidan olla puolessa välissä.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 792
Jäsenet
79 251
Uusin jäsen
diiz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom