Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24. helmikuuta 2022

Kuulostaa imbesilliseltä touhulta, minkä vitun takia ykskään Suomen rauhan turvaaja pitäis laittaa venäjälle, Oikea rauha ei vaadi yhtään turvaajaa, ja se mitä Trumpin pullukka sanoo pitäis olla jo selvää.

En tiedä oletko uusi venäjän trolli mutta miksi rauhanturvaajia pitäisi edes venä'jälle laittaa? Ketä se kiinostaa mutta jos/kun saadaan rauha niin mielestäni Ukrainaan voisi hyvin laittaa rauhanturvaajat rajoille.

Suomen pitäs lähettää ukrainaan joukkoja opiskelemaan sotaa. On sitten näkemystä asiaan kun tänne ryssä tullee.
Näissä vähän herää kysymys että ketä sinne oikein lähtee? Henkilökohtaisesti menen varmaan mieluummin vaikka vankilaan kuin lähden tuonne sotimaan, kun Ukraina ei itse ole vieläkään saanut kunnon liikekannallepanoa käyntiin. Kumma jos ei saada oman maan miehiä riviin ja sitten muualta pitäisi lähteä sinne.

Näissä vähän herää kysymys että ketä sinne oikein lähtee? Henkilökohtaisesti menen varmaan mieluummin vaikka vankilaan kuin lähden tuonne sotimaan, kun Ukraina ei itse ole vieläkään saanut kunnon liikekannallepanoa käyntiin. Kumma jos ei saada oman maan miehiä riviin ja sitten muualta pitäisi lähteä sinne.

Tähän vielä vaikk alisi ukkoa niin aseistuksesta on pulaa, edelleen.

Tähän vielä vaikk alisi ukkoa niin aseistuksesta on pulaa, edelleen.
Näin Zelensky väittää, mutta IISS on sitä mieltä että suurimmat ongelmat ovat jo miehistön puutteessa eikä enää ammusten puutteessa, joka oli vielä vuosi sitten iso ongelma.
Tutkijoiden mukaan Ukrainalla ei ole tällä hetkellä kriittisiä ongelmia, mitä kalustoon tulee, mutta ne tulevat todennäköisesti tarvitsemaan merkittävästi lisää modernia länsikalustoa voidakseen pysäyttää Venäjän hyökkäykset. Mikäli lännen apu vähentyisi tai pysähtyisi kokonaan, sotatilanne heikentyisi keskipitkällä aikavälillä vakavasti.

Suurimmat ongelmat ovat sotilasmäärissä: jotta asevoimien yksiköiden puutteet saataisiin täysimääräisesti korjattua, tarvittaisiin arviolta 50 000–100 000 taistelijaa lisää. Sinänsä maassa on tarpeeksi mobilisoimatonta väestöä tällaiseen.

Miehistöpuutteet ovat pahimmillaan jalkaväen pataljoonissa, joissa sotilaita on joissakin tapauksissa vain 20-30 prosenttia täysmiehityksestä.

Siellä on nyt paskahousut neuvottelemassa paskaa sopimusta, siellä on Venäjällä osakkeet nousussa niin se jo kertoo että kenen pussiin siellä pelataan.

Näin Zelensky väittää, mutta IISS on sitä mieltä että suurimmat ongelmat ovat jo miehistön puutteessa eikä enää ammusten puutteessa, joka oli vielä vuosi sitten iso ongelma.

Ja väsyy ne kokeneetkin taistelijat jos ei ole kunnon kierrätystä. Aika turhalta tuntuisi ottaa kymmenettä tuhannetta ryssää vastaan saman pellon yli, joskus se tuuri loppuu ja omakin henki lähtee. Mutta jos sitä väkeä vaihtuu myös siellä puolustusasemissa, niin varmasti mielikin toimii paremmin kun välillä näkee normaalia elämää.

Zelenskyi sano, että pitäkääpä tunkkinne. Ainaki toistaiseksi. Mitä sitä jenkeille pyllistään, ku on jo muutenki ongelmia raiskaaja-Venäjän kans.

19.34: Zelenskyi sanoo pysäyttäneensä luonnonvarasopimuksen Yhdysvaltain kanssa​

– Sopimus allekirjoitetaan ministeritasolla. Mutta minä olen presidentti ja vaikutan tämän asiakirjan laatuun. En antanut ministereiden allekirjoittaa sopimusta, koska se ei ole valmis, Zelenskyi sanoi toimittajille.

Zelenskyi lisäsi, ettei sopimus esimerkiksi kriittisten mineraalien myymisestä hyödytä Ukrainaa tulevina vuosina.

– Nämä resurssit eivät ole minun, vaan kansamme, hän sanoi.

Zelenskyi sano, että pitäkääpä tunkkinne. Ainaki toistaiseksi. Mitä sitä jenkeille pyllistään, ku on jo muutenki ongelmia raiskaaja-Venäjän kans.
Einös se vaan matki kääpiötä.. ko se hamuaa samoja.. nämä ei ole minun poikia joitalähetän ukrainaan tykin ruuaksi vaan kansaamme. Ihan vaan oman typeryyden vuoksi...

Onhan tuo diili oranssin tarjous ihan sitä itseään,eiköhän tuolta ole parempaakin tarjolla kunhan tollo ymmärtää että putleri kusi lahkeelle mennen tullen.

Einös se vaan matki kääpiötä.. ko se hamuaa samoja.. nämä ei ole minun poikia joitalähetän ukrainaan tykin ruuaksi vaan kansaamme. Ihan vaan oman typeryyden vuoksi...
En tiedä mitä yrität sanoa, mutta yleisesti ottaen tällaisille viesteille parempi paikka voisi olla täällä:

Statistiikka

Viestiketjuista
268 274
Jäsenet
76 179
Uusin jäsen
kurwi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom