Se onkin jännä nähdä sanovatko asiasta jotain pian, kyllähän siellä varmasti sekin teoria käynyt mielessä.
Ei minulla ainakaan pelota taktiset ydinkärjet yhtään, toki niillä saisi varmaan sodan voittajan vaihdettua.
Mikä se semmoinen hylkäävä toimi sitten olisi? Länsi on aika munattomasti toiminut ja jos saisi vielä hullua nahkapäätä syyttää tuskin mitään ihmeitä tapahtuisi. Eikä noita teorioita nyt kannata liian vakavasti ottaa, pelkkää pohdintaa erittäin oudosta tilanteesta.
Ydinaseiden käyttö varmasti vaikuttaa diplomaattisuhteisiin, yleiseen tukeen globaalisti ja sitä kautta kauppasuhteet ym. kärsisivät joista on sanottu. Haluaako Kiina tukea valtiota, joka ampuu ydinaseita toiseen valtioon - ei. Se on julkisesti jo sanottu. Venäjä on riippuvainen idästä yhä enemmän ja jos maalla menee yhä huonommin, se heijastuu myös valtiojohdon suosioon. Samoin ydinaseiden käyttö heijastuu myös kansan suosioon.
Itse olen tuohon ydinasekeskusteluun niin lopen uupunut, kun se otetaan vähän väliä esille ja sitten se laukkaa useamman sivun. Kai siinä jokin sitten ihmisten nystyröitä kivasti kutittelee vaikka ei ole realistinen tilanteeseen nähden.