Alat sitten olkiukkoilemaan oikein urakalla

Ihan hyvin se Garmini jesarilla teipattuna Ka-52:n "kojelaudalla" on high techiä Venäläisille, kuten Ukrainan sota on jo osoittanut... Oletko ollut lähettämässä noita kontteja Afrikkaan, kun nuin tarkkaan tiedät noista?
En ole, mutta kattonu aiheesta pari dokkaria ja olen mä pari autoa myyny sellaselle romuttamolle, joka niitä lähettää, jäi sitten kiinnostamaan. Samaten muistaakseni johonkin autonromuun joku potentiaalinen ostaja halus ties mitä maastavientipapereita.
The Ukrainian sources suggest that management at Almaz-Antey, manufacturer of the S-400 system, is fearing it would lose their jobs. It is even plausible that court proceedings would be launched against the parties responsible."
En tiedä, mutta hyvinhän firman aiemmat tuotteet on toiminu Ukrainan käytössä. S-300, Tor jne.
Niitä myös Kyproksella, Kreikalla ja firma tekee (tai pitäiskö sanoa teki?) yhteistyössä Etelä-Korean kanssa heille uutta ilmatorjuntaa. Eli olettaisin lännellä olevan aika hyvät tiedot mihin noi pystyy ja ei pysty. Samaten eivät olleet mitään vientiin suunnattuja vehkeitä.
Sillon Syyrian konfliktin aikana ilmeisesti Pantsir osoittautui huonoksi ja Almaz-Antey vuosi torjuntatilastoja (jossa siis Pantsir on huono ja heidän Tor hyvä), tiedä sitten miten luotettavia kun kilpailevaa firmaa vastaan. Pantsiria kun tekee KBP ja yleensä se firma on tehny muita vehkeitä ku ohjuksia ja Almaz-Antey nimenomaan IT-järjestelmiä ja jostain syystä tuo Pantsir päätyi sitten viralliseen hehkutukseen.
Mä mutuilen, että siellä on kova sisäinen taistelu siitä, että rahat saadaan ohjattua KBP:lle ja omaan taskuun kun A-A ei halua leikkiä kiltisti mukana tai jotain?
Ja mielenkiintoista, että mitään tuollaisia uutisia ei ole kuulunut KBP:stä, vaikka Pantsir on useasti näyttänyt olevan huono ja alle lupausten, joka kerran jälkeen vaan kovempaa hehkutusta.
Toki tää S-400 projekti itsessään on saattanu olla joku korruptiohomma, jossa tehdään paperille tuote ja viedään rahat, ei noista enää ota selvää.