No ei kaasut virtaa enää pitkään aikaan käytännön syistäkään (putket paskana, ehkä lopullisesti), eikä myöskään poliittisista syistä, se nyt on ihan varmaa.Aika monessa uutisessa ja lähteessä ollut, että Ukrainan suostuminen alueluovutuksiin olisi huonoin vaihtoehto, kyllähän näitä jotkut jaarittelevat, että pitäisi nöyrtyä ja suostua alueluovutuksiin, varmaan ranskan ja saksan presidentit toivovat näin ja saadaan taas kaasu virtaamaan ja ihmiset onnellisiksi.
mm. YK:n pääsihteeri myös on sanonut, että Ukrainan alueluovutukset huono skenaario.
Mutta sitä mä vaan pelkään, että jos Putin alkaa oikeasti posauttamaan ydinlatauksia ja aina välissä esittää "kompromissia", niin jossain vaiheessa siihen saatetaan tarttua. Se olisi aika kauhea skenaario.
Tai ihan jopa niinkin, että USA ja Venäjä alkaa nokittelemaan pienimuotoisilla ydinlatauksilla "sulle-mulle" -periaatteella vuorotellen, ja sitten jossain vaiheessa on pakko viheltää peli poikki kun tulee liian kalliiksi. Tai jotain.
Ilmeisesti Putin on vasta tunnustanut noiden alueiden itsenäisyyden (huomista liitosta pohjustaen?), eli vielä ei ole "liitetty" mitään mihinkään... Eli tuossa jutussa on muutakin väärin kuin pelkästään toi "Ukrainaa(n)".Täähän meni niinku pitikin?
(Luulen että toimitus tosin vaan mokasi..)
Putin on tunnustanut Zaporizhzhjan ja Hersonin itsenäisyyden kritisoidun liittämisseremonian alla
Venäjän presidentti Vladimir Putin on tunnustanut kahden Venäjän miehittämän ukrainalaisalueen Zaporizhzhjan ja Hersonin itsenäisyyden.
www.karjalainen.fi
Viimeksi muokattu: