No nyt tapahtuu:Mun mielestä on käsittämätöntä että juuri mikään muu media ei uutisoi siitä kuinka yksi Suomen historian ikonisimmista ja pitkäaikaisimmista politiikoista toistaa aivan 1:1 Putinin propagandaa. Ainaha Väyrynen on ollut neukkumyönteinen rotta, mutta nyt on kaikki rajat ylitetty.
Kommentti: Paavon kirjoituksesta kohistaan taas – Venäjää myötäilevästä Väyrysestä on tulossa Annika Saarikolle kiusallinen kiviriippa vaalien alla
Paavo Väyrysen (kesk) Vladimir Putinia ja Venäjää myötäilevästä kirjoituksesta kohistaan taas. Kepuun palanneesta ja eduskuntaan paluuta tekevästä, omaa linjaa kulkevasta Väyrysestä on tulossa vaalien alla kiusallinen kiviriippa puheenjohtaja Annika Saarikolle, arvioi politiikan...
www.is.fi
Pakko tosin myöntää että olin itse väärässä käsityksessä:
"Keskustaan palannut Väyrynen on pyrkimässä takaisin eduskuntaan huhtikuun vaaleissa. Keskustan Peräpohjolan piiri pui ehdokkuutta marraskuussa."
"Väyrynen valittiin myös Lapin aluevaltuustoon.
Mutta ennen muuta Väyrynen istuu nykyään myös keskustan kovimmassa päätöksentekoelimessä eli puoluehallituksessa."
Olen ollut siinä käsityksessä että Väyrynen lähti Keskustasta ja ei ole palannut puolueeseen, mutta siellähän se. Aivan vitun uskomatonta että hallituspuolueen puoluehallituksessa on Putinin trolli. Jos ei Saarikko monota Väyrystä helvettiin niin Keskustalla ei ole seuraavaan 100v oikeutta moralisoida ketää yhtään mistään.