• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24. helmikuuta 2022

Erittäin intensiivinen ja hyvin henkilökohtainen 1vs1 veitsitaistelu ru vs Ukraina.
Drone videot ei tunnu enää miltään tämän jälkeen.

Ei taida olla ihan oikea linkki sinulla, kun kyseinen linkki vie minut tekemään postausta kyseiseen subredditiin.

Mutta ei siinä, löysin videon kyseisen subredditin tämän hetken suosituimmista postauksista. Tässä oikea linkki videoon: Reddit - Dive into anything

muokattu linkki oldredittiin
Kiitos, aina jotain unohtuu, kun itse käytän tuota kuitenkin kirjautuneena.

Ei taida olla ihan oikea linkki sinulla, kun kyseinen linkki vie minut tekemään postausta kyseiseen subredditiin.

Mutta ei siinä, löysin videon kyseisen subredditin tämän hetken suosituimmista postauksista. Tässä oikea linkki videoon: Reddit - Dive into anything
Tuossa oli nyt sama vika kuin minulla, eli tuo linkki vaatii kirjautumisen. Mutta eiköhän tämä ala vähitellen olemaan selvillä kaikille. :D

Erittäin intensiivinen ja hyvin henkilökohtainen 1vs1 veitsitaistelu ru vs Ukraina.
Drone videot ei tunnu enää miltään tämän jälkeen.

Ainakaan mulla linkki ei toimi. Olen kirjautuneena Redditiin.

edit: Toimiva linkki löytyi lopulta edeltä. Aika dramaattinen.

Viimeksi muokattu:
Erikoista, että tuollainen tilanne pääsee syntymään, jossa ryhmä tai edes taistelupari ei ole lähelläkään, mutta silti edetään yksin dronen tukemana. Kertooko sitten miehistöpulasta kummallakin puolella.

Vähän vanhempi klippi. Örkki ottaa lähiosuman juoksuhaudassa jonka jälkeen sen naama sulaa pois. Olikohan örkillä jo sisäinen mädäntymisprosessi käynnissä, ja luoti vain vapautti sisäisen paineen? Video sisältää örkin aivoja.

Kylläpä tuo luodin liike-energia riittää tekemään kaikenlaista muotoilua pehmytkudoksissa ilman mädäntymistäkin. Ensimmäiset luodit repii naaman luut pirstaleiksi, seuraavat luodit kalloon joiden paineaalto painaa lisää pehmeetä ulos sieltä mistä helpoimmalla pääsee.

Siististi kyllä leviää aivot pihalle ryssältä. Tuollaista kun säännöllisesti pääsee todistamaan lähietäisyydeltä sodassa, niin en kyllä ihmettele, että miksi sodasta jää varmasti elinikäiset traumat, vaikka (fyysisesti) hengissä itse selviäisikin.

Ensimmäiset ranskalaiset Miraget joko jo ovat Ukrainassa, tai ensimmäiset saapuvat tammikuun 20.pv . Vähän sekalaista tietoa.

France has optimized the Mirage 2000-5F to carry and launch SCALP-EG and Storm Shadow cruise missiles, providing Ukraine with expanded strike capabilities.

"Ukraina hyökkää" Torille! lukee iltalehdessä ja uutsia ilmestynyt sinne tänne ja örkkikanavat asian myöntää.
Ukraina ei toki paljoa kerro tekemisistään. God speed ja porsaille torsoruokaa haettava.
jokin liikkuva marssiosasto lopetettu onnistuneesti.
sivusto on englanniksi. myöntävät yli 2k joukon vahvuisesta puskusta.

kartoille piirtynyt sininen viiva. Tästähän kehkeytyy mielenkiintoinen päivä.

Venäläisten viestejä Kurskin tapahtumista spoilereissa. Twitterin girkingirkin-kanavalta poimittuja.

1736079139150.png

1736079344629.png

1736079400376.png

1736079468177.png

1736079525013.png

Statistiikka

Viestiketjuista
263 793
Jäsenet
75 250
Uusin jäsen
AlexAhti