Ongelmani on se, että foorumin uusi terveysmessias antaa tiukkoja linjauksia ja kouluttaa muita valtimonkovettuman mekanismeista, ruokavaliosta, energia-aineevaihdunnasta, sekä viimeisimpänä vielä sisäilmaongelmista. Kaikki tämä, ja viesteistä selvästi huomaa, että ennen näitä linjauksia olisi paikallaan vielä tarkemmin perehtyä ihan perusfysiologiaan. Tämä on tietotekniikkafoorumi ja se hirvittää, että osalle käyttäjistä sumutus ja salaliittoteoriat voi mennä täydestä.
Ok. No ehkäpä kuitenkin fiksumpi taktiikka sinulta on jakaa sitten "oikeaa tietoa", jos sinulla mielestäsi on paremmat tiedot.
Tuollainen nälviminen ja "yritetäänpäs kusta kaverin kaivoon jostain sivuasiasta" ei ole kovin aikuismaista käytöstä. Eikä varmasti ole kovin vakuuttavaakaan. Täällä "tietotekniikkafoorumilla" kun on kohtuullisen älykästä porukkaa ja ne kyllä näkevät aika nopsaan, että antisi itse faktapuoleen on ollut varsin niukkaa.
En ole lääkäri enkä tiedä perusfysiologiasta varmaankaan lääkärin veroisesti asioita. En kyllä välitäkkään enkä näe tässä asiassa edes tarpeelliseksi. Sinähän voisit yrittää meille kaikille perustella, miksi esim. ravitsemuksesta saisi vain fysiologit ilmaista mielipiteitä? (Mitä tehdään muuten maassamme olevalle valtavalle ravitsemusterapeuttien laumalle? Eihän nekään tiedä fysiologiasta....tosin nehän on Kuopiossa koulutettu 'hyödyllisiksi idooteiksi' paapattamaan rasvateorian mukaista propagandaa, joten ne saa varmaan jäädä rauhaan vihaltasi?)
Sen tiedän, että rasvateoria on heppoisilla perustuksilla ja siitä minulla on ihan yliopistotason professorinkin kommenttia tueksi. Joten tuskinpa niin kovin väärässä olen? Suomalaiset lääketieteen harjoittajat vain munaavat jälleen kerran itsensä olemalla 10 vuotta jäljessä ulkomaisia kollegoitaan. Tosin tuossa yllä kyllä väittelyä käyvät ihan jotkut muut kuin minä. Mutta kiva, että löydät vain minun kommenttini.
Sisäilmaongelmista olen avannut triidin, jossa ihmiset käyvät keskustelua. Linkitin lähinnä lehtiartikkeleihin tunnetuista ongelmista Helsingin seudun sairaaloissa. Tutkittua faktaa niiden sisäilmaongelmat. Enpä arvannut, että tuollainen linkittäminenkin lasketaan "raskauttavaksi terveysmessiaana toimimiseksi" sinun arvosteluasteikollasi. Voisitkin kertoa, että mitähän voin turvallisesti postata tänne ilman että vedät siitä palkokasveja nenääsi ja pidät sitä "terveysmessiaana" olemisena?
PS. Valtimokovettumien mekanismeista en ole sanonut mitään. Taidat sotkea vähän eri nimimerkkien kirjoituksia keskenään?
Edit. Päätinkin pienen pohdiskelun jälkeen, että puddlen lyhyistä postauksista en ole saanut yhtään mitään irti. Postauksissa tuntuu olevan vain pelkkä vittuileva sävy ja kritisoiminen kaikesta. Koska en välitä tuollaista perustelematonta paskaa lukea, jossa menee näemmä keskustelijatkin sekaisin ja minua moititaan jopa asioista joita en ole sanonut, niin pistin
@puddle :n ignoreen. Kyseessä lienee jonkun paskomisaltteri, koska viestejä on vaivaiset 16 kpl, joista peräti kolme on nyt sitten saatu synnytettyä ärtymyksestä minua kohtaan. LOL

Vietäppä ignoressani aikaasi. terv. terveysmessias