VALOO valokuitu

Kyllä ne väittivät viestissään tehneensä meille päätelaiteasennuksen ja vetäneensä kaapelit tontin reunalle. Mitäänhän ei ole tässä kohteessa toistaiseksi tehty.
Oma asennus alkoi etenemään. Ehkä, tai sitten ei. Eilen tuli tekstari, jossa pyydettiin kuvat boksien asennuksesta, kun asentaja ei ollut niitä ottanut. Vastasin, että meille ei ole asennettu yhtään mitään. Muutaman viestinvaihdon jälkeen ehdottivat, että tulevat tekemään asennukset ja tonttityöt samalla kertaa ensi viikolla. Vähän toppuuttelin, kun kaapelien vetäminen meidän tontilta kadun varteen ei ole ihan niin yksinkertaista (koska tonttimme on muiden tonttien keskellä) ja se vaatii sopimista. Kattellaan kuin kuin käy.

No tämähän ongelma sitten nähtävästi saatu päätökseen.
Runkokaapeli oli vioittunut jossahin päin ja tänään olivat asentajat sitten korjanneet.

Keskiviikkona oli ilmoitus tehty ja asentajat lähteneet tutkimaan paikan päälle noin 3 tuntia siitä kun tehtiin vikailmoitus.
En tiedä vaikuttiko vappu sitten tähän tohinaan millään tavalla mutta nyt perjantaina korjattu.

Olen seurannut ketjua vähän huonosti. Joko porukka on saanut/neuvotellut jatkotarjouksia 2v jälkeen? Jos nyt hyvissä ajoin (2kk etuajassa) kysäisen jatkot, niin mitä tarjotaan? Nythän esim minulla toisen vuoden hinta on kalliimpi kuin hinnaston mikään hinta.

Hyvissä ajoin senkin takia että jos pitää ruveta irtisanomis, ei sopimusta, uusi asiakas tms pelleilyyn, niin ehtii järjestellä toimivat netit.
Oma 12kk sopimus olisi viikon päästä loppunut, niin asiakaspalvelusta tarjosivat seuraavat 12kk 35,90€.
Hinta muuttui heti, eli kannattaa soittaa varsinkin jos tällä hetkellä hinta on kalliimpi.

Oma 12kk sopimus olisi viikon päästä loppunut, niin asiakaspalvelusta tarjosivat seuraavat 12kk 35,90€.
Hinta muuttui heti, eli kannattaa soittaa varsinkin jos tällä hetkellä hinta on kalliimpi.
Ja kuituoperaattori oli?

Itselläni oli 250/250 netti Valoolta, määräaikainen hinta n. 30€/kk, joka loppui helmikuussa. Aspaan soittamalla (huom. itse pitää soittaa) tarjosi samaan 30€/kk hintaan 12kk määräaikaista sekä vaihtoehtoisesti "kamppiksena" n. 36€/kk hintaan 1000/1000 12kk ajaksi. Hinta ei sisällä IPTV:tä. Valoon nettisivuilla "omat sivut" on kalliimmat hinnat kuin aspassa ja samalle nopeudelle ei määräaikaista tarjousta edes saa. Sitä en osaa sanoa saako sähköpostilla samat tarjoushinnat aspalta kuin puhelimellakin.

Ja kuituoperaattori oli?

Itselläni oli 250/250 netti Valoolta, määräaikainen hinta n. 30€/kk, joka loppui helmikuussa. Aspaan soittamalla (huom. itse pitää soittaa) tarjosi samaan 30€/kk hintaan 12kk määräaikaista sekä vaihtoehtoisesti "kamppiksena" n. 36€/kk hintaan 1000/1000 12kk ajaksi. Hinta ei sisällä IPTV:tä. Valoon nettisivuilla "omat sivut" on kalliimmat hinnat kuin aspassa ja samalle nopeudelle ei määräaikaista tarjousta edes saa. Sitä en osaa sanoa saako sähköpostilla samat tarjoushinnat aspalta kuin puhelimellakin.

Valoo tosiaan on operaattori ja 1000/1000 liittymä kyseessä mikä jäi mainitsematta.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 149
Jäsenet
77 439
Uusin jäsen
samuelll

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom