• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

VALOO valokuitu

No nyt tuli Valoolta mulle jo eka lasku.. muuten kiva mut tänne suunnalle ei ole viel edes valokuituverkkoa rakennettu.. olen kyl töihin sen niilä saanut ja jotenkin ne nyt laskuttaa mua ja lapun mukaan mulla kotona on nopee netti😅

No nyt tuli Valoolta mulle jo eka lasku.. muuten kiva mut tänne suunnalle ei ole viel edes valokuituverkkoa rakennettu.. olen kyl töihin sen niilä saanut ja jotenkin ne nyt laskuttaa mua ja lapun mukaan mulla kotona on nopee netti😅
Ja käyttöosoite varmasti sun kotiosoite eikä firman? Sulla tsis jotain perhefirma juttuja olla? Ja duunin liittymän laskut meneebfirmalle ihan ok?

Ja käyttöosoite varmasti sun kotiosoite eikä firman? Sulla tsis jotain perhefirma juttuja olla? Ja duunin liittymän laskut meneebfirmalle ihan ok?
Joo toimitusosoite valokuidulle on mun koti... Ja sais se lasku mennä suoraan firmallekkin kun sinne liittymä tilattu ja käyttöön otettu.

Hah. Tässähän se.
Larmatinilla tuntuu, imo, vähän enemmänkin olevan erinäisiä ongelmia tekniikan kanssa.
Joo ongelmia on joka suunnalla:geek:. Ja varmaan lasku tulee mulle kun sen aktivoin mutta tehkääpä perässä ja aktivoikaa liittymä paikkaan jossa sitä ei ole, siihen ei kovin moni pysty.. Ja silloin jo laitoin postia valolle että laskuttakaa oikein ja miten sain aktivoitua littyymän ihan eripaikkaan mutta sieltä ei ole tullut mitään palautetta/ korjaus ehdotusta.. Nyt Käpykumpu vaikenee ryypille... ja paukuttaa papatteja

Statistiikka

Viestiketjuista
263 550
Jäsenet
75 217
Uusin jäsen
coolflat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom