Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
Ja käyttöosoite varmasti sun kotiosoite eikä firman? Sulla tsis jotain perhefirma juttuja olla? Ja duunin liittymän laskut meneebfirmalle ihan ok?No nyt tuli Valoolta mulle jo eka lasku.. muuten kiva mut tänne suunnalle ei ole viel edes valokuituverkkoa rakennettu.. olen kyl töihin sen niilä saanut ja jotenkin ne nyt laskuttaa mua ja lapun mukaan mulla kotona on nopee netti
Joo toimitusosoite valokuidulle on mun koti... Ja sais se lasku mennä suoraan firmallekkin kun sinne liittymä tilattu ja käyttöön otettu.Ja käyttöosoite varmasti sun kotiosoite eikä firman? Sulla tsis jotain perhefirma juttuja olla? Ja duunin liittymän laskut meneebfirmalle ihan ok?
Elintuo lasku on firman liittymästä kuitenkin, väärillä osoitetiedoilla?Joo toimitusosoite valokuidulle on mun koti... Ja sais se lasku mennä suoraan firmallekkin kun sinne liittymä tilattu ja käyttöön otettu.
Kyllä se näin on.... Mut on kuitenkin firman liittymän yhteyshenkilöksi laitettuElintuo lasku on firman liittymästä kuitenkin, väärillä osoitetiedoilla?
No tuo nyt korjautunee yhdellä sähköpostilla.Kyllä se näin on.... Mut on kuitenkin firman liittymän yhteyshenkilöksi laitettu
Arvaa olenko yrittänyt laittaa sinne postia ja soittaa... ei bonusta.. Ja lasku tosiaan mun nimelläNo tuo nyt korjautunee yhdellä sähköpostilla.
Mielenkiintoista, että firman lasku vaan tulee pelkästään(?) Sun nimellä.
Itselleni vastaten.. piti saada liittymä auki niin aktivoin "oman rakentamattoman" liittymän iha eri osotteeseen niin aukes samantien töissä toimii 517/517...
Hah. Tässähän se.@Larmatin oiskohan alla oleva sun viesti se syy miksi sait laskun?
Joo ongelmia on joka suunnalla. Ja varmaan lasku tulee mulle kun sen aktivoin mutta tehkääpä perässä ja aktivoikaa liittymä paikkaan jossa sitä ei ole, siihen ei kovin moni pysty.. Ja silloin jo laitoin postia valolle että laskuttakaa oikein ja miten sain aktivoitua littyymän ihan eripaikkaan mutta sieltä ei ole tullut mitään palautetta/ korjaus ehdotusta.. Nyt Käpykumpu vaikenee ryypille... ja paukuttaa papattejaHah. Tässähän se.
Larmatinilla tuntuu, imo, vähän enemmänkin olevan erinäisiä ongelmia tekniikan kanssa.
Larmatinin tapauksessa kyllä kyse kuitenkin omasta toiminnastaOnhan noita laskutus sekoiluita ollut Valoolla
Onko tolkkua | Miksi Valoo lähetti laskuja kymmenille haminalaisille, jotka eivät ole edes tilanneet valokuituyhteyksiä?
Syynä on virhe laskutusjärjestelmässä, valokuituyhtiö toteaa.www.kymensanomat.fi