En kyllä itsekään näe mitään tarvetta veivata automaattia pois D:ltä valoissa.
Toki jos nyt on odotettavissa, että pysähdys on todella pitkä niin saatan perinteisellä polttiksella vaihtaa P:lle (nykyisessä pluggarissa on creep pois niin ei tarvi jalkaa jarrulle), ettei tarvi pitää jalkaa jarrulla, mutta sekin siis oman mukavuuden eikä vaihteiston takia, ja lähinnä jossain pitkissä tietyömaapysäytyksissä tai vastaavissa. N on sitten oikeastaan vain pesukatuvaihde.
Toki jos nyt on odotettavissa, että pysähdys on todella pitkä niin saatan perinteisellä polttiksella vaihtaa P:lle (nykyisessä pluggarissa on creep pois niin ei tarvi jalkaa jarrulle), ettei tarvi pitää jalkaa jarrulla, mutta sekin siis oman mukavuuden eikä vaihteiston takia, ja lähinnä jossain pitkissä tietyömaapysäytyksissä tai vastaavissa. N on sitten oikeastaan vain pesukatuvaihde.