Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaisi ostaa Gigantista niin saisi palauttaa ilman mussutuksia.
Verkkiksestä sai saman näytön 150€ halvemmalla kun gigantista ni tuo kyllä vaikuttaa melko paljon päätökseen mistä ostaa Mutta tottahan tuo on että gigantilla kaikkein helpoin palautuskäytäntö.Kannattaisi ostaa Gigantista niin saisi palauttaa ilman mussutuksia.
Jep. En ostaisi verkkiksestä yhtään mitään kalliimpaa, mutta eipä tästä enempää...
Delliltä ilmeistyi tuollainen: Monitor curvo Dell UltraSharp 38: U3818DW | Dell
Onkohan mistään kotoisin? 60hz mutta toisaalta 4K:na täysin riittävä.
Eli ilmeisesti saa tuon resoluution toimimaan kuitenkin, vaikka virkistystaajuus on mitä on..? Pitäis kuukausi tai pari jaksaa tuon näyttiksen kanssa jos sitten hommais uuden. Tosin power ja verkkis näyttäs olevan varasto tyhjänä, joten täytynee hetken aikaa vielä odotella ennen kun pääsee pukemaan ostohousut jalkaan.Eipä taida saada toimimaan 570 kanssa ainakaan täydellä virkistystaajuudella. Tarvii DP 1.2 tai HDMI 2.0 jota kumpaakaan ei 570:stä löydy.
Kauheasti kiinnostaisi tuo Samsungin C34F791, mutta onko kenelläkään tietoa saako näytön toimimaan vanhan gtx 570 kanssa..?
Onkos muilla ollut C34F791 näytössä roskaa paneelin takana. Itsellä on 3kpl pieniä harmaita pisteitä, joita luulin ensin kuolleiksi. Olen vähän kahden vaiheilla laitanko takaisin myyjälle. Yhden roskan sain jo häviämään kääntämällä ja naputtamalla varovasti näyttöä. Tämä oli 2mm yläreinasta alunperin, eli saattaa sieltä lähteä tippumaan uudelleen. Toisen olen saanut aika reunaan (2cm reunasta), muttei enää tunnu siitä liikkuvan. Kolmas roska on niin huomaamaton, ettei haittaa.
Muuten olen näyttöön tyytyväinen. Samsungin laadunvalvonta ei taida olla ihan parasta, kun edellisessäkin samsungissa oli roskaa.
EDIT: Otin vielä kuvan. oikealla roska ja vasemmalla mustaksi piirretty kuvapiste
töhnä3
Nvidian sivuilla on tuossa mallissa tietona Maximum Digital Resolution 2560x1600
GeForce GTX 570 | Specifications | GeForce
Itsellä 660ti ja toimii täydellä resolla dp:llä 60hz. hdmi:llä ilmeisesti vain 30.
Täällä ei oo löytyny C34F791 näytöstä 2 vkon intensiivikäytöllä mitää ongelmia paneelista, ei roskia eikä kuolleita pikseleitä. Aina välillä toki säikähtää jotain pölyhiukkasta kuolleeksi pikseliksi.
Silmämääräsestikö tän kallistumisen huomasit?Minun mielestäni tämän hintaluokan näytöissä, jos roskaa on paneelin välissä on se palautus syy ehdottomasti. Noissa on monella ollut kuolleita pixeleitäkin kun reddittiä selailee.
Kannattaa vaihtaa vaan jos on mahdollisuus, itse vaihdan pienemmistäkin syistä kun näissä hinnoissa liikutaan.
Mulla oli tossa viikon testissä tuo näyttö ja oli myös aikaisemmin mallisarjan sisarnäyttö 27" HD versio. Molemmissa freesync ongelmaa. Nvidia kombossa tietty ei sitä ei ole.
Mites toi lepotilasta paluu teillä?
Mulla ei välillä tykänny palata lepotilasta oikein, jäi vaan hakemaan disaplayportista singaalia mutta ei tullut kuvaa ennenkuin boottas näytön monta kertaa. Tosin tämäkin voi johtua tosta Freesync ongelmasta, koska Ultimate Engine pois päältä ei mun mielestä tehnyt tätä. Joku redditissä keksi sitten jälkeenpäin kommentoida että uudet ajurit korjais ongelmaa.
Noh mulla oli näytössä myös fyysinen ongelma, kun ei se pysynyt suorassa vaan kallistui johtojen painosta vasemmalle. Kovan pohdinnan tuloksena sitten päätin jäädä odottamaan uusia tulevia 200Hz ultrawide näyttöjä jotka varmasti ajaa nykysten hintoja alas. Ehkä sitten uusiksi. Nyt täytyy jatkaa 29" LG:llä. Mutta kyllä Samsungissa upea kuva oli.
Sama mies. Taitaa olla avatarki sieltä 14v takaa sama =PPerato... Elias? Wuffe täällä haukkuu... vanha FJT:läinen. Jännästi pienet piirit sulkeutuu taas jos näin on, pakko oli tulla murojen puolelta tänne huutelee ku sut bongasin pariin kertaa samoista aihepiireistä jo.
Silmämääräsestikö tän kallistumisen huomasit?
Mitään lepotilaongelmia en oo havainnut, toki en tiä käytänkö koko ominaisuutta varsinaisesti. Koneen käynnistäminen ku vie muutenki sen 10sec nii en oo kokenut lepotiloista tms. olevan mitää iloa. Jonkinlaisessa horroksessa tämä on kun näppäimistöstä käynnistyy.
Ja kyllä itellä olis lähtenyt vaihtoon pienemmästäki päivittäistä käyttöä haittaavasta viasta. Tuo valovuoto on semmosta, että sen havaitten lähinnä jostain 5m päästä sivusta kattelemalla, mut pimeitä pelejä yms. pelatessa en mitää häiritsevää oo havainnut. IPS näyttö lähti vaihtoon just siitä syystä, et se hohto ei vaan ollut miellyttävää katseltavaa pelatessa vaikka ois kuinka hyvät värit työpöydällä.
Sama mies. Taitaa olla avatarki sieltä 14v takaa sama =P
Muuten ihan ok budjetti-ultrawide, mutta mitä ihmettä ajattelivat tuon jalustan kohdalla? Näytöllä ei ole edes VESA-kiinnitystä -> meh.Oli jo aikakin että sai tolle MX34VQ:lle revikkaa. Fiksun näkönen kapistus mutta itellä katosi mielenkiinto kun arvosteluita ei löytynyt mistään.
Jaa ei ole vai? Kuvittelin, että sen keskellä olevan muovinpalan saa pois ja sieltä alta paljastuisi.Muuten ihan ok budjetti-ultrawide, mutta mitä ihmettä ajattelivat tuon jalustan kohdalla? Näytöllä ei ole edes VESA-kiinnitystä -> meh.
ASUS MX34VQ Review | PC Monitors
Acer Predator Z35P 35"e; kaareva pelinäyttö - Pelinäytöt
käypääkähän joku ostamassa tuo ja kertokaa oliko mistään kotoisin
onko kellään tietoa milloin sampan g-sync versiot noista C-sarjalaisista tulee markkinoille?
Mä oon noita 35" näyttöjä kattellu ja yrittäny hakee että onko ne oikeesti vaan 34" paneeleita ja mitattu ton järkyttävän reunuksen kanssa 35" kokoisiksi.
Mä oon noita 35" näyttöjä kattellu ja yrittäny hakee että onko ne oikeesti vaan 34" paneeleita ja mitattu ton järkyttävän reunuksen kanssa 35" kokoisiksi.
Onhan tuossa vähä jouston varraa, jää tärisemmää hetkeks jos nostaa.Onkos muilla C34F791 omistajilla tuossa jalustassa "väljää/löysää" siinä kiinnityksessä joka tulee itse näytön taakse kiinni? Eli ruutu pääsee liikkumaan pikkasen ja näytön saa käännettyä n.0.5cm vinoon kumpaankin suuntaan kun ottaa näytön jommastakummasta alakulmasta kiinni ja nostaa.
Tuskimpa huomaat, jos et oo ennenkää asiaan kiinnittäny huomiota. Muutenki nuo vasteajat kannattaa katella jostain revikasta, on nimittäin yleensä jotain ihan muuta ku luvattua.Onko tää vuonna tulossa mitään odottamisen arvoisia ultra wide näyttöjä pelikäyttöön? Miten suuri ero noilla vasteajoilla on loppupeleissä, 1ms vs 4ms. Tuota 4ms näkyy olevan suurimmassa osassa kalleimpia malleja. Huomaako tuota pelatessa?
No tuossa sun 24'' kokoonpanossa on kuitenki(oletettavasti) 2x1920 pikseliä leveyttä, nii isommatkin ultrawidet jää kyl siinä hommassa sit jälkeen(34'' 3440x1440).Mites tälläisellä kaarevalla Ultrawide-näytöllä toimistosovellukset toimivat? Tai ilman kaarevuutta.
Nyt yhtäaikaa kahdella 24" näytöllä 4 selainikkunaa lomittain + muut duunisovellukset yhtäaikaa päällä. Korvaisiko tuollainen 27" ultrawide nämä vai tarvitaanko jokin 32" tai isompi näyttö?
Mites tälläisellä kaarevalla Ultrawide-näytöllä toimistosovellukset toimivat? Tai ilman kaarevuutta.
Nyt yhtäaikaa kahdella 24" näytöllä 4 selainikkunaa lomittain + muut duunisovellukset yhtäaikaa päällä. Korvaisiko tuollainen 27" ultrawide nämä vai tarvitaanko jokin 32" tai isompi näyttö?
Mites tälläisellä kaarevalla Ultrawide-näytöllä toimistosovellukset toimivat? Tai ilman kaarevuutta.
Asus siirsi jo oman tulevan 200Hz 3440*1440 HDR näyttönsä julkaisun ensivuoteen.
Asus siirsi jo oman tulevan 200Hz 3440*1440 HDR näyttönsä julkaisun ensivuoteen.
Olin tainnut soossissa sekoittaa tuohon 4K 144Hz myöhästämiseen ensi vuodelle.Lähde tälle? Onko luvattu joku uus aika julkaisulle?
Olin tainnut soossissa sekoittaa tuohon 4K 144Hz myöhästämiseen ensi vuodelle.
Vaikka 21:9 ruutu tulisikin nyt loppuvuodesta, tai vasta Q1/2018, saa varmasti odotella 2019 puolelle että 1000e saa ko. näytön.mutta hinnat huutelee varmaan yli 1500€ ja varmaan saa hetken odottaa, että tulee tarjoukseen siihen tonnin kipurajaan.