• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Työttömän elämä -thread

Toki näin, mutta jos mietitään yleistä Suomen työllisyystilannetta ja miten on tarjolla missäkin näitä työpaikkoja, niin parempi käydä pidemmällä ja saada palkkaa, kuin olla päivät pitkät kotona. Nyt sentään kaiken tämän jälkeen sen verran "käteen", että voidaan lähteä lomalle, käydä patikoimassa ulkomailla jne. Harvassa on sellaiset työt, että siellä ennemmin viettäisi aikaansa, kuin perheen ja/tai kavereiden ja/tai harrastuksen parissa. Välillä vaan täytyy tehdä asiat siten miten on mahdollisuuksia.
Toki näin. Jos vaihtoehdot olisivat olla työtön tai käydä työssä, jossa on tunnin työmatka suuntaansa, valitsisin töissäkäynnin. Mutta jos pitäisi valita nykyinen työni käytännössä nollaminuutin työmatkalla tai uusi homma, jossa saisi 1 000 € enemmän kuussa mutta päälle tulisi tunnin työmatka suuntaansa, en vaihtaisi.
Itse asiassa headhunterit ovat kysyneet minua haastatteluihin juuri tällaisiin paikkoihin, mutta olen kieltäytynyt suosiolla. Minun on tietysti helppo huudella: saamme tehtyä ne kaksi ulkomaanmatkaa vuodessa, eikä ruokakaupassa tai ravintolassa tarvitse valita asioita hinnan perusteella. Foorumeilla sitä tahtoo sortua turhan helposti huutelemaan vain omasta perspektiivistään miettimättä muita näkökulmia – sorruin ehkä tähän tällä kertaa.

Toki näin. Jos vaihtoehdot olisivat olla työtön tai käydä työssä, jossa on tunnin työmatka suuntaansa, valitsisin töissäkäynnin. Mutta jos pitäisi valita nykyinen työni käytännössä nollaminuutin työmatkalla tai uusi homma, jossa saisi 1 000 € enemmän kuussa mutta päälle tulisi tunnin työmatka suuntaansa, en vaihtaisi.
Itse asiassa headhunterit ovat kysyneet minua haastatteluihin juuri tällaisiin paikkoihin, mutta olen kieltäytynyt suosiolla. Minun on tietysti helppo huudella: saamme tehtyä ne kaksi ulkomaanmatkaa vuodessa, eikä ruokakaupassa tai ravintolassa tarvitse valita asioita hinnan perusteella. Foorumeilla sitä tahtoo sortua turhan helposti huutelemaan vain omasta perspektiivistään miettimättä muita näkökulmia – sorruin ehkä tähän tällä kertaa.
Jos vaihtoehdot olisivat olla työtön tai käydä työssä, jossa on tunnin työmatka suuntaansa, valitsisin töissäkäynnin
Eikö tässä ole mitään muuttujia, esim palkka?

Statistiikka

Viestiketjuista
305 795
Jäsenet
82 755
Uusin jäsen
Olaa92

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom