- Liittynyt
- 21.11.2021
- Viestejä
- 71
Jos olen ymmärtänyt oikein niin monet muut palveluntarjoajat juuri auttavat pyörän hankinnassa, takuuasioissa ja reklamaatioissa. 3StepIT:ille taitaa pyörän liisaus olla vaan pieni sivubisnes. Pääbisnes taitaa olla elektroniikkatuotteiden vuokraus/liisaus työpaikoille, niin ei hajuakaan saako sieltä sitten mitään apua jos pyörän kanssa ilmenee ongelmia. Ja onko taattua että kaikki ongelmia voi itse hoitaa kun ei ole pyörän omistaja.
Jos muistan oikein niin pyörä on aina pakko lunastaa liisauskauden lopussa / jos sopimus katkeaa. Suuri ongelma (ja aihe mikä aiheutti minulle päänsärkyä) on se että kaikkia liisausehtoja ei kerrota pyörän liisajille. Itseäni ihmetyttää se että aika moni kolleega on hankkinut kalliin työsuhdepyörän ennen minua eikä kukaan ole selvittänyt liisausehtoja. Sitten löytyy myös kollegoita jotka luulevat että he omistavat liisauspyöränsä, ja kiinnittävät itsensä jopa 4-5 vuoden liisauskauteen koska 3StepIT:illä ei taida olla mitään ylärajaa pyörän hinnalle.
HR-henkilön mukaan kaikki työpaikan työntekijät jotka ovat käyttäneet työsuhdepyöräetua niin ovat hankkineet pyörän paikallisesta pyöräliikkeestä, nii siihen tarkoitukseen 3StepIt toimii varmaan ihan hyvin.
Jos muistan oikein niin pyörä on aina pakko lunastaa liisauskauden lopussa / jos sopimus katkeaa. Suuri ongelma (ja aihe mikä aiheutti minulle päänsärkyä) on se että kaikkia liisausehtoja ei kerrota pyörän liisajille. Itseäni ihmetyttää se että aika moni kolleega on hankkinut kalliin työsuhdepyörän ennen minua eikä kukaan ole selvittänyt liisausehtoja. Sitten löytyy myös kollegoita jotka luulevat että he omistavat liisauspyöränsä, ja kiinnittävät itsensä jopa 4-5 vuoden liisauskauteen koska 3StepIT:illä ei taida olla mitään ylärajaa pyörän hinnalle.
HR-henkilön mukaan kaikki työpaikan työntekijät jotka ovat käyttäneet työsuhdepyöräetua niin ovat hankkineet pyörän paikallisesta pyöräliikkeestä, nii siihen tarkoitukseen 3StepIt toimii varmaan ihan hyvin.