Tänks, meillä vapaus.io kautta fillarin hankinta. Olen vasta katselemassa ja ihan päästä pyörällä tästä himmelistä.
Joo samat fiilikset oli itselläkin kun tämä systeemi meille syksyllä tuli mahdolliseksi, tuolla sivu vai kaksi taaksepäin pärisin samoja asioita että kyllä tää aika himmeli on ja välistä vedetään kyllä urakalla.
Tilasin kuitenkin lopulta itselleni maastopyörän pyöräedulla kun löytyi sopiva pyörä hyvällä alennuksella (ja loppuhinnalla) myyjältä jolta sai GoByBiken kautta tilattua.
Totesin, että otetaan tämäkin säästö talteen ja tilasin fillarin pyöräetuna. Lopputuloksena mulla on listahinnaltaan n. 1800€ maastopyörä (alennushinta oli muistaakseni reilut 1400€) josta maksan itse about tonnin verran, eikä tarvitse lyödä rahoja kerralla tiskiin vaan se maksellaan satku kuussa palkasta pois 17 erässä + loppulunastushinta. Sain vielä vanhan maasturin myytyä 300 eurolla pois, itse olin tilannut sen ulkomailta 5 vuotta sitten poistomyynnistä reilulla viidellä satkulla, eli aika halpoja kilometrejä oli nekin