Tämän kyllä huomaa tätä ketjua lukiessa, foorumin porukalla on jokin ihme käsitys että ihan samalla lailla myös teollisuudessa istutaan kehityspalavereissa kampaviinerien ja kaffeen kanssa ihan duunarit mukaan lukien
Kyllä tässä keskustellaan myös siitä, miten ne asiat voisivat olla. Mä olen vahvasti sitä mieltä, että kannattaisi välillä käydä "siellä hallin puolella". Niillä duunareilla on se paras tieto, miten siellä käytännön hommat toimii tai ei toimi ja heiltä voisi saada hyviäkin ideoita, miten ne hommat voisivat toimia sujuvammin tai esim. vähemmällä vitutuksella. Eli jos duunarille ei anneta mahdollisuutta tuollaiseen palautteeseen, niin kyse on musta hukkaan heitetystä potentiaalista ja mahdollisuuksista. Sama koskee esim. sairaaloiden osastoja. Mä olen ymmärtänyt, että siellä on joukossa esimiehiä, joilla ei ole käsitystä todellisista ongelmista, eivätkä kuuntele työntekijöitä. Ja se kuulostaa siltä että ei osallisteta tarpeeksi niitä, jotka niiden ongelmien kanssa joutuvat töitä koko ajan tekemään.