Ok, voi tosiaan olla että käsitin väärin. Oma ymmärrys oli että lopetit palkkatyöt ja siirryit yrittäjyyden puolelle, mutta tehty sopimus kusahti (koska yritysten välillä on helpompi purkaa sopimus vs yritys ja työntekijä).Luit huonosti, edelleen on kyse toimeksiannosta.
En ole tässä julistamassa mitään, mutta ihan itse vedit tähän kaikkea muuta mahdollista mukaan. Odotas kun tutkin sinunkin historian, niin keskustellaan.
Oikeasti.
Olet nyt neljään otteeseen maininnut yrittäjyyden riskeistä, niin mitä muuta tuo on kuin julistamista?
Voin tässä kyllä ihan suoraan sanoa oman työhistorian niin ei tarvitse kaivella, vuodesta 2007 lähtien työntekijänä ensin julkisella puolella ja sitten 2017 2kk pätkä työttömänä, jonka jälkeen työntekijänä taas nykyhetkeen, muutama työnantajan vaihto takana, joskus paremman paikan ja palkan perässä ja joskus piti vaan päästä paskasta firmasta pois.
En nyt osaa sanoa että mikä ero sulla on yrittäjyyden ja toimeksiannon osalta, mikä varmaan tätä sotkee. Mulle on vaan jäänyt käsitys että palkkatyöt ei kiinnosta enää kun toimeksianto (tai mun ymmärryksen mukaan yrittäjyys) tarjoaa paremman toimeentulon. Ja varmasti tarjoaakin jos hommat toimii, mutta näyttää siltä että voi mennä myös huonommin jos käy huonosti.
Mutta näistä asioista olisi hyvä tässä ketjussa keskustella avoimesti, molemmissa on ne hyvät ja huonot puolet.