Työelämäkeskustelu

Nämä saikku jutut aina jotenkin itseäni ihmetyttää, kun ekassa vakkari työpaikassa meni vuosia, että olin edes saikulla ja yleensä syynä oli joku pallopelissä rikki mennyt paikka.
Vaikka ihmisellä onkin luotaisesti aina taipumus peilata kaikki omien kokemusten kautta pitäisi kuitenkin edes yrittää ymmärtää, että ihmiset ovat todella yksilöllisiä, eikä se että joku on itselle luotaista tarkoita että se on normaalia.

Mulla on ollut joskus vuosia jolloin olin usein flunssanen. Viimeisen kymmenen vuoden aikana taas kertynyt ehkä viisi sairaspäivää, mut eiköhän se taas muutu.

Vaimo on töissä hammaslääkärissä ja joka vuosi saikulla. Johtuisko sitten siitä, että joutuu ronkkimaan flunssaisten suiden sisältä - osittain myös siitä ettei kukaan halua flunssaista pärskimään viereen kun suu on auki.

Tyttärellä taas tarttuu vaimolta kaikki, mut parin viikon päästä voi taas nousta kuume, eli sairastaa varmaan ainakin 5 kertaa vuodessa. Poika taas viiden vuoden välein.

Musta masilmassa on aika paljon ihmeellisempiäkin asioita. :)

En minäkään ollut yhden yhtä päivää saikulla edellisessä työpaikassa, ettei ainakaan siitä tule sanomista. Mutta yhtä hyvin näemmä meni silti..

Nyttemmin olen tutkaillut itseäni ja todennut, että enää ole todellakaan elämässä kenellekään tai millekään työnantajalle. Paritkin viritykset käynnissä ja teen kyllä tasan ja vain omaan piikkiin jatkossa.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 389
Jäsenet
75 597
Uusin jäsen
tutkapeksi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom