Joo kuten mainittu hyvä ja asiallinen keskustelu riittää. Aina myös kirjallinen perään. Paljon sopimuskysymyksiä, itsellä kuin osui lomat ja muut vastaavat enkä ehtiny perehdyttää uutta niin tehtiin parin viikon konsulttisopimus mun ehdotuksesta, jossa jo uuden pestin aloittaneena käytin 3-4h/vko uuden kaverin perehdyttämiseen. Riippuen toki miten uusi työnantajakin mahdollistaa.Vinkkejä itsensä irtisanomiseen, miten hoitaa asia polttamatta siltoja? Työpaikkaa olen vaihtamassa pian ja nykyinen työsopimus pitää luonnollisesti irtisanoa, niin miten asian hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla? Työsuhde on kestänyt n. 3 vuotta, ei ole erillistä mainintaa irtisanomisajasta työsopimuksessa, eli irtisanomisaika on sen 14 päivää. Toki tapauskohtaista, mutta onko yleinen käytäntö, että tuossa irtisanomisajassa "joustetaan" projektien yms vaatiessa? Eli irtisanotaankin vaikka 3 eikä 2 viikon päähän? Tiedän, että jos nykyiset hommat jää kesken, niin äkkiseltään tulee olemaan vaikea löytää joku jatkamaan juuri näitä hommia, mutta toisaalta enpä minä ole mitään "velkaa" työnantajalleni. Hankala tilanne, kun kuitenkin haluaisin hyvät välit säilyttää jne.
Ja kyllä, ensimmäinen kunnon hommista irtisanoutuminen nyt edessä, niin ehkä otan tämän myös vähän liian vakavasti.
Mikään pakko ei ollut mut ite halusi vaan et jää menneet hommat parempiin käsiin. Työnantaja arvosti.