Kävin meitin pääkirjastossa tulostamassa asiakaskoneelta (win7) värillisen A3:n, tai nooh yritin.
VITTU!
A4:n tulostus onnistui, sitten A3:n avasi wintöötin oman kuvan paskannut softan jonka kautta tulostaminen heitti ruudulle tietty COM surrogate errorin, nooh menin mutu tiskille kiusaa kääkkä-mummoja että kone vittuilee, tuli katsomaan
"kokeile tuolla chromella sillä toimii usein"-kokeilin sillä ja taas sama juttu.
"En minä osaa auttaa enempää" sanoi muumio.
Kerroin että räbääjä _SAAN_ tulostettua tuon wordin kautta, mutta siinä menee 20minsaa, normaalisti tulostus toimi ennempää minuutissa "ai jaah, en minä tiedä mistään mitään"
FUCK, eikö nykyään vaadita mummoilta mitää muuta kun että osaa tankata Moccamasterin ja laittaa virrat päälle?
Itte piti ottaa selvää kuka ulkopuolinen firma hoitaa noita ja laittaa niille tukipyyntöä.
Jos perkele näin avuttomia vanukkeja otetaan hepposin perustein niin mähän lähren tästä Loviisa 3:n käyttöpäälliköksi 20 000e/kk palkalla vaikken tietäkkään sieltä mitään, mutta mäpäs osaankin keittää Cappussinot, läläläää...
Tehdään duunareille "emmä tiiä"-kontrolli!
Asiakas raportoi mummosta "emmä tiiä" ilmoituksen, kolmen tällaisen jälkeen mummo saa menolipun sudaniin.
Missä on nykyään duunareiden asiantuntijat?
Kyllä mun puolesta saa tulla aspaan vaikka 1000 mamua jos ne hoitaa hommansa eikä vaan jauha paskaa:"en mää tiedä"
Jos perkele ei tiedä niin menee sitten wanhainkotiin dementia-osastolle ja antaa duuninsa sille joka helvetti tietää