Nino’s Grand Beachin piti olla yksi matkanjärjestäjän ”parhaista perhehotelleista”, mutta se osoittautuikin keskeneräiseksi remonttityömaaksi.
www.hs.fi
On kyllä melkoista bingoa tämän jutun lukeminen

No, toki ei ole suoranaisesti asiakkaan vika että Apollomatkat myy paskaa pakettia jossa hotelli ei edes ole käytettävissä. Mutta pakettimatkoissakin voi asiakas jopa ihan käyttää omia aivojaan esim. hotellivalinnassa. Jutussa kerrotaan miten mentiin "Kreikan Pargaan" ja näin sen varmaan tämä kertoi Hesarin toimittajalle. Ainoa vaan että nämä ei ilmeisesti koskaan ole Pargassa käyneetkään, oikein mukava mesta mutta google mapsin perusteella noin 30 kilsaa tuosta hotellista. Toki tuntuu se "all inclusive" olevan niin elämää suurempi asia että eivät nämä varmaan olisi hotellista koskaan poistuneet oikeaan maailmaan vaikka olisivatkin olleet Pargassa. Samainen googletus kertoo google- arvosanan 1.8/5 , näitäkin kannattaa ihan itse katsella (tai booking-sivustojen arvosanoja jne.) eikä luottaa sokeasti siihen mitä matkanjärjestäjän sepustuksissa lukee.
Mukaan on tietysti otettu valtava määrä lapsia ja isovanhempia. Ihmettely alkaa jo lentokentällä siitä että hotellille päästään vasta klo 15. Matkaoppaat ovat ilmeisesti koittaneet selittää että kaikkialla maailmassa n. klo 15 check-in on ihan normaali asia, tämä tuntuu kovin kummalliselta ja ihmeelliseltä näille. Juttu jatkuu miten joudutaan kävelemään kuumuudessa ravintolaan kun pitäisi olla jo siellä all inclusivessa jossa saa rajattomasti appelsiinimehua. Onhan tämä kovin järkyttävää. Sitten viikon verran kiukuttelua siitä miten mitään ei voi tehdä kun kaikki on laskettu sen varaan että piti olla "all inclusive" jossain kämäisessä hotellissa josta ei poistuta koskaan.
Loput jutusta toki ihan relevanttia kritiikkiä sen hotellin suhteen, että on tuossa siinä ohessa myös tuollainen hotellin & matkanjärjestäjän kusetusdiili kun aikataulut menneet pitkäksi tai jotain.