Nino’s Grand Beachin piti olla yksi matkanjärjestäjän ”parhaista perhehotelleista”, mutta se osoittautuikin keskeneräiseksi remonttityömaaksi.
www.hs.fi
On kyllä melkoista bingoa tämän jutun lukeminen

No, toki ei ole suoranaisesti asiakkaan vika että Apollomatkat myy paskaa pakettia jossa hotelli ei edes ole käytettävissä. Mutta pakettimatkoissakin voi asiakas jopa ihan käyttää omia aivojaan esim. hotellivalinnassa. Jutussa kerrotaan miten mentiin "Kreikan Pargaan" ja näin sen varmaan tämä kertoi Hesarin toimittajalle. Ainoa vaan että nämä ei ilmeisesti koskaan ole Pargassa käyneetkään, oikein mukava mesta mutta google mapsin perusteella noin 30 kilsaa tuosta hotellista. Toki tuntuu se "all inclusive" olevan niin elämää suurempi asia että eivät nämä varmaan olisi hotellista koskaan poistuneet oikeaan maailmaan vaikka olisivatkin olleet Pargassa. Samainen googletus kertoo google- arvosanan 1.8/5 , näitäkin kannattaa ihan itse katsella (tai booking-sivustojen arvosanoja jne.) eikä luottaa sokeasti siihen mitä matkanjärjestäjän sepustuksissa lukee.
Mukaan on tietysti otettu valtava määrä lapsia ja isovanhempia. Ihmettely alkaa jo lentokentällä siitä että hotellille päästään vasta klo 15. Matkaoppaat ovat ilmeisesti koittaneet selittää että kaikkialla maailmassa n. klo 15 check-in on ihan normaali asia, tämä tuntuu kovin kummalliselta ja ihmeelliseltä näille. Juttu jatkuu miten joudutaan kävelemään kuumuudessa ravintolaan kun pitäisi olla jo siellä all inclusivessa jossa saa rajattomasti appelsiinimehua. Onhan tämä kovin järkyttävää. Sitten viikon verran kiukuttelua siitä miten mitään ei voi tehdä kun kaikki on laskettu sen varaan että piti olla "all inclusive" jossain kämäisessä hotellissa josta ei poistuta koskaan.
Loput jutusta toki ihan relevanttia kritiikkiä sen hotellin suhteen, että on tuossa siinä ohessa myös tuollainen hotellin & matkanjärjestäjän kusetusdiili kun aikataulut menneet pitkäksi tai jotain.
Siis kuvailetko asiakkaita tässä tyhmäksi ? vai mikä ketjuvalinnan taustalla.
Valmismatka, idea vähän se että matkanjärjestejä ammattitaidolla hanskaa homman, ettei tuolliasta sähläystä edes synny, ja jos niin yllättävä juttu että homma menee pieleen, niin matkajärjestäjällä on ns "oppaat" jotka sitten järjestää asiat kuntoon.
Jos matkanjärjestäjä luo mielikuvaa neljästätähdestä, vaikka olisi ihan sen oma pisteytys, niin eurooppa kohdetta Suomeen markkinoidessa pitäisi jossain kuosissa olla.
Jos hotellista kerrottua kauniita laadukkaita sanoja, ja kerrottu että vasta remontoitu, laatukohde, niin jos vuosi pari sitten saanut kritiikkiä, niin se ei välttämättä kuvaa valmistuvaa saneerattua kohdetta.
Jos taasen muut uhrit on haukkuneet keskäkuussa (tätä kirjoittaessa kesäkuu), niin se kertoo lähinnä sen että muitakin uhreja.
Sen uskon että matkatoimistolle tuo remonttikohde on varmaan myyty valmiina, luvattune palveluineen, se ei nyt se juttu, vaan se että joko tietoisesti matkatoimisto ei sallinut paikallisen henkilökunnan korjata tilannetta, tai sitten vain paikalla ei ollut osaavaa henkilökuntaa jolla riittävästi valtuuksia ratkoa asia , yleensäkkään, saati nopeasti.
Sinne ilmeisesti tuli perässä lisää ko konsernin asiakkaita, se ei osunut silmään koska yhtiö sai tietää, vasta samana päivänä, vai aiemmin.
Allaoleva kai parempi tuonne Mikä ärsyttää autoilijoissa.
Itsellä on autossa adaptiivinen keskinopeuden säädin. Laitan sen aina 10 kilsaa yli nopeuden esi. 90/110/130.
....
Edit: se matkan saa määritettyä 5 pykälällä lyhin on käsitääkseni 30m ja pisin 80m
PS. niin siten auto jaruttaa jopa nollaan jos edessä ajava törttöilee
Varsinkin vanhempian adaptiivisten puute on nuo lyhyet "tutkat", siis se että valtatie nopeuksissa ne lähinnä peräänajo(esto)avustimia, niillä voi toki näppärästi roikkua edelläajavan "kontissa". Toki jos käsin pitää hyvän välin, niin ei turhia lainkaan.