Meillä kanssa oli perjantaina tullut lappu että huomenna 8-16 aikana autot pois aurauksen vuoksi. Koko talven on saanut asukkaat (vuokralaiset) itse kolata parkkialueen ja sille johtavan kulkutien (rappuset) kun a)huoltoyhtiötä ei ole kiinnostanut ja b)isännöitsijää ei ole kiinnostanut tilata erillistä parkkipaikan putsausta pahimpien lumien aikaan tai sateiden jälkeen.Oli sitten ilmestynyt ilmoitustaululle että taloyhtiön parkkipaikat aurataan 8.3, kohtalaisen myöhään. A) autopaikalliset ovat itse putsanneet parkkiruudun koko talven ja b) yli viikkoon ei ole tullut lunta.
Itse näin päivisin työssäkäyvänä ja kahden autopaikan haltijana en taida jaksaa tällä kertaa toista kotteroa siitä siirtää, koska omat ruudut on ihan kelvollisessa kunnossa ja niin näyttää viereisetkin ruudut olevan. Aiempina vuosina olen toisen auton vienyt kiltisti muualle päivän ajaksi, mutta kotiin tullessa on siellä ollut sama lumihelvetti vastassa, ja auratraktori tullut joskus 16:20 vasta aloittelemaan ja todennut että jaahas autoja parkkipaikalla, ei voida suorittaa. Ja tosiaan aikamääre annettu tuo 8-16 väli joka sekin vähän turhan pitkä kun kunnan puolesta on max. 4h paikkoja tienvarsilla ja kaikilla ei ole mahdollisuutta päivystää pitkin päivää kotosalla siirtelemässä autoa/kiekkoa.
Ehkä nyt itse olen se tyhmä ihminen tässä ja tämä viesti kuuluisi enemmän "vituttaa"-ketjuun.