Tyhmät ihmiset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 217
No kyllä se kersa siellä nyt sietää sen 5 minuuttia olla jos on sinne ängennytkin. Voi herraisä mitä panikointia. Ihan kun se olisi jossain nutty putty luolassa. Oppiipahan ettei änkeä joka paikkaan. Eihän sitä itse omia aivojaan opi koskaan käyttämään tuolla meiningillä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 454
No kyllä se kersa siellä nyt sietää sen 5 minuuttia olla jos on sinne ängennytkin. Voi herraisä mitä panikointia. Ihan kun se olisi jossain nutty putty luolassa. Oppiipahan ettei änkeä joka paikkaan. Eihän sitä itse omia aivojaan opi koskaan käyttämään tuolla meiningillä.
Siis eikö se ollut 2v? 'Eihän sitä itse omia aivojaan opi koskaan käyttämään tuolla meiningillä.' Joo-o.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 420
Joku 2-vuotias ei välttämättä ymmärrä vielä idioottimaisia aivopierujaan, siksi vanhempien pitäisi vahtia tuon ikäisiä huomattavasti paremmin etteivät menisi tuollaisiin "kuolemanloukkoihin". Tässä viimesien 10v aikana on kyllä huomannut että vanhemmat välittävät lapsistaan koko ajan vähemmän ja vähemmän ja antavat niiden tehdä ihan mitä ne itse tahtovat. Nykyään vaan tuntuu että vanhemmat antavat entistä nuoremmille vaan älylaitteita ja tyyliin 5-vuotiaita hallitaan kaupoissa lähinnä antamalla se kännykkä tai tabletti kouraan että ovat edes hetken rauhallisesti.

Nuoremmat tuntuvat holtittomasti juoksevan pitkin kauppaa ja sitten vanhemmat tulevat valittamaan että "meidän MaisaPetteri sai nyt kuhmun otsaan kun juoksi sinun ostoskärryjä päin kun tulit yllättäen kulman takaa eteen" vaikka itse olin paikallani ja mietin että mitä vielä pitäisi kaupasta ostaa. Tuota edellämainittua on paikallisessa isommassa marketissa tapahtunut useammankin kerran ja aina vika olisi muka ollut minun kun olen sattunut ilmaantumaan kersojen juoksureitille sillä aikaa kun itse ovat hyllyn toisella puolella.

Muutaman kerran on tehnyt mieli sanoa pahasti vanhemmille (ja lapsillekin välillä) ja jopa kopauttaa rystysillä vanhempia otsalohkoon mutta tähän mennessä olen vain koittanut olla asiallinen ja mainita vain että "ihan itse teidän sinappikone juoksi minun käyttämääni ostoskärryä päin kun olin paikallaan".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 454
Kommentoija oli oikeassa, sinun kommenttisi arvo on sen sijaan nolla. Pitääkö olla taistelukokemusta jottet ala vittuilemaan kirjoittamisesta ryssän hyökkäyksestä Ukrainaan?
Perustele oikeellisuus. Opettaisit siis kaksivuotiaan, tasosta riippumatta, olemaan änkeämättä 'joka paikkaan', pitämällä lasta epämääräisen ajan pienessä suljetussa laatikossa, koska 'eihän sitä itse omia aivojaan opi koskaan käyttämään tuolla meiningillä'?

Eli mikä on siis on jatkosuunnitelma tähän oikeellisuuteen, kun kaksivuotiaalta on tapettu rohkeus ja uskallus maailman tutkiminen, ei uskalla poistua vanhemman vierestä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 217
Tuolla sinun logiikalla perusjuttuja aletaan käymään läpi vasta 15 vuotiaana, kun eihän sitä nyt nuoremmalta voi odottaa mitään. Itse osasin 2 vuotiaana jo lukea ja naida.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 357
Siirtäkääs keskustelunne oikealle alueelle:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
137
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 357

En nyt tiedä, että kuuluuko tämä aavejahti tyhmien ihmisten ketjuun, mutta typerää ajan haaskaustahan tuo on kaikkine laitteineen.
Nii en tiedä, mut noi kommentteja kirjoittavat ihmiset youtube-videollaan.. E: noh, onhan tollainen tyyli tavallaan kuin vaikkapa blair witch ja jos katsoja uskoo aaveisiin, nii toimii hälle. e2: vissii vain reilu puoli vuotta vanha kanava ja jo yli 50k seuraajaa eli tekijät ei täysin pösilöitä ole.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249

En nyt tiedä, että kuuluuko tämä aavejahti tyhmien ihmisten ketjuun, mutta typerää ajan haaskaustahan tuo on kaikkine laitteineen.
Noita on TV- kanavat nykyään täynnä erilaisia ghost- ohjelmia jossa vakavailmeiset tyypit (yleensä lauma bodattuja miehiä + kiintiönainen) leikkivät haamunmetsästystä ja mukana on rekallinen naurettavaa teknologiaa. Eli siis tämmöstä:



En todellakaan kuittaa paranormaaleja ilmiöitä skeidaksi ilman kontekstia, mutta nuo TV-ohjelmat on vaan rahastusta missä kaikki kopioivat toisiltaan noita juttuja ja kokeilevat kepillä jäätä että kuka kehtaa leikkiä dramaattisimmin ja editoida kuviin ja ääniin kaikenlaista.

Nämä porukat on välillä kuin jostain sketsiohjelmista
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Nämä porukat on välillä kuin jostain sketsiohjelmista
Sitähän nämä ovatkin. Tekijät, jotka feikkaavat kummittelua itselleen tutkittavaksi ja käyttävät muka mittainstrumentteina ties mitä perseenpäristintä, tuskin vakavissaan uskovat paranormaaliin. Pakkohan se on ottaa huumorilla ellei halua tuntea itseään pelkästään huijariksi.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 705
Totuus on tarua ihmeellisempää, mutta kun on tarkoitus saada rahaa tai valtaa niin mielikuvitusjutut voittaa. Hyvä esimerkki myös nämä rahaan keskittyvät uskonnot. Ja valta, no ehken mene siihen enempää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Mina kuittaan. kuka tahansa joka osoittaa mita tahansa paranormaalia kuittaa heti miljoonan kataista vapaaehtoisilta. Kummasti vaan kenellakaan ei ole rahasta pulaa
James Randi tarjosi miljoonaa USD liki 20 vuoden ajan, vaikka suorittikin lopuksi esikarsintaa paskojen yritysten vuoksi. Jotain meedioiden yliaistillisten voimien tasosta kertonee se, että ukko tuli kaapista kymmenisen vuotta ennen kuolemaansa ilmeisenä yllätyksenä.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
1 038

Mennään pyörätuolilla "festareille" ja ei kelpaa samat säännöt kuin muille?
Röökiä voi vetää siellä nurkassa kuten kaikki muutkin, pyörätuoli ei avaa mitään erityisiä oikeuksia myrkyttää muita.
Ps. Hiekaa voi esiintyä, joten varaa tuoliin "gravel" renkaat...
Edit. Varaa mukaan myös oma aurinkovarjo, harvemmin sitä järjestäjät tarjoaa...
Edit 2. Puhuin vaan tuosta jutun ensimmäisestä kaksikosta, on tuossa jutussa myös asiaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 420

Mennään pyörätuolilla "festareille" ja ei kelpaa samat säännöt kuin muille?
Röökiä voi vetää siellä nurkassa kuten kaikki muutkin, pyörätuoli ei avaa mitään erityisiä oikeuksia myrkyttää muita.
Ps. Hiekaa voi esiintyä, joten varaa tuoliin "gravel" renkaat...
Edit. Varaa mukaan myös oma aurinkovarjo, harvemmin sitä järjestäjät tarjoaa...
Edit 2. Puhuin vaan tuosta jutun ensimmäisestä kaksikosta, on tuossa jutussa myös asiaakin.
Itselläni on pari tuttua jotka istuvat pyörätuolissa ja niiden kanssa on kyllä tullut kierrettyä kaikenlaisissa tapahtumissa, festareilla, baareissa sun muualla ja kyllä on aina pärjätty hiekalla ja tupakkapaikoille on tarvittaessa päästy. Vähän haiskahtaa tuossa "kun oli luvattu asfalttikenttää sun muuta" -asenne. Suurin ongelma noiden tuttujen kanssa on ollut ne festarivessat, pyörätuolilla kun niihin ei oikein pääse kovin helposti mutta muuten on kyllä normi festareilla kaikki sujunut kohtuullisen kivuttomasti. Tuskin nuo järjestelyt tässä muutaman vuoden aikana on NIIN paljon huonompaan suuntaan menneet.

Pyörätuolilla liikkuvat kuitenkin ovat tottuneet kulkemaan erilaisissa ympäristöissä, hiekka ja sora mukaanlukien ja ovat tottuneet siihen että valitettavasti esimerkiksi tupakalle pääsyyn joutuu näkemään vaivaa koska tupakointipaikkoja on rajallisesti. Ja yleensähän baareihin, tapahtumiin ja festareille pääsee avustaja mukaan ilmaiseksi ja avustajan hommahan on auttaa pyörätuolissa olevaa tupakalle pääsyssä, vessakäynneissä ja ylipäätään kulkemisissa sun muissa asioissa, vaikkapa sen varjon hankinnassa ja kanniskelussa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 357
Ei mene enää "pojat on poikia" -kategoriaan. e: vai onko se nykyää "nuoret on nuoria".
– Torstaina hieman ennen iltaseitsemää Joensuun Enossa nuoret saivat hirvittävän idean laskea huoltoaseman polttoainekentälle bensiiniä ja sytyttivät sen palamaan, poliisin tiedotteessa kerrotaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 138
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 887
Romanssihuijauksia alkaa olla niin paljon etteivät oikeastaan ole uutisia enää, mutta tämä Fanny ei ole kuin 30+ ja esiintyy lehdessä omalla kuvallaan. Lyhyesti: tapasi ihanan ulkomaalaisen miehen Tinderissä, mies ei suostu puheluihin tai videopuheluihin, nainen sijoittaa silti kryptoihin miehen ohjeiden mukaan ja ottaa lainaa että saa maksettua pyydettyjä veroja yms. maksuja,

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 357
Ihmiset joiden iho palaa ulkona lämpötilan mukaan. Samaa kategoriaa kun porukka joiden mukaan ulkona on kylmempi mitä enemmän lunta.
:confused: Avaatko vähän? Varsinki mitä tarkoitat tolla ekalla ryhmällä? Ulkolämpötila kesäisin lienee melko hyvin synkassa uv-valon määrän kans täälläpäin? En kyl tunnistanut kumpaakaan ryhmää. Varsinkaan, jos suomalaisista puhutaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
664
:confused: Avaatko vähän? Varsinki mitä tarkoitat tolla ekalla ryhmällä? Ulkolämpötila kesäisin lienee melko hyvin synkassa uv-valon määrän kans täälläpäin? En kyl tunnistanut kumpaakaan ryhmää. Varsinkaan, jos suomalaisista puhutaan.
liittyy varmaan tähän?

Lämpötila ei vaikuta UV-säteilyn määrään Joskus ajatellaan virheellisesti, että ilman lämpötila vaikuttaisi jotenkin ultraviolettisäteilyn vaarallisuuteen: usein ajatellaan, että iho ei voi palaa auringossa niin herkästi, jos polte ei tunnu iholla."

 
  • Tykkää
Reactions: Exe
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 357
liittyy varmaan tähän?

Lämpötila ei vaikuta UV-säteilyn määrään Joskus ajatellaan virheellisesti, että ilman lämpötila vaikuttaisi jotenkin ultraviolettisäteilyn vaarallisuuteen: usein ajatellaan, että iho ei voi palaa auringossa niin herkästi, jos polte ei tunnu iholla."

En tiedä. Kyse oli kuite ihmisistä, joiden iho palaa, nii kyse ei ole pelkästään fiiliksestä?
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
664
En tiedä. Kyse oli kuite ihmisistä, joiden iho palaa, nii kyse ei ole pelkästään fiiliksestä?
vai oliko kyse tyhmistä ihmisistä jotka väittävät ihon palavan vain kuumalle ilmalla. ja voi olla myös kuuma ilman liiallista uv säteilyä. menee samaan kategoriaan kuin ihmiset jotka saavat päänsärkyä liian tarkasta (teräväpiirto) tv kuvasta. tai langattomista verkoista...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 357
vai oliko kyse tyhmistä ihmisistä jotka väittävät ihon palavan vain kuumalle ilmalla. ja voi olla myös kuuma ilman liiallista uv säteilyä. menee samaan kategoriaan kuin ihmiset jotka saavat päänsärkyä liian tarkasta (teräväpiirto) tv kuvasta. tai langattomista verkoista...
En edelleenkää lähe arvaileen mitään muuta kuin mitä on kirjoitettu, kyl sais postaaja itse vähä avata asiaa. Turhaan sie mua lainaat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Mitäpä aikaihmiselle jää jäljelle, kun nuo on ottanut? Influenssan sairastaa kerran kymmeneen vuoteen ja rokote puolittaa sairastavuuden. Lääke siis auttaa parinkymmenen vuoden välein. Tautikin on perusterveelle aikuiselle täysin harmiton. Jos joka vuosi käy ottamassa kyseisen asian puitteissa useammankin piikin läpi elämänsä jokaista tautikohua kauhistellen ja sen vuoksi kuvittelee elävänsä terveempänä kuin terveen maalaisjärjen omaava niin aihealueella ollaan vahvasti.

Eikö sikainfluenssa tapauksesta opittu mitään? Ensin hysteerinen pelottelukampanja sivilisaation lopusta, sitten yhtä kova mustamaalauskampanja epäilijöitä vastaan. Tässä vaiheessa itse lähinnä naureskelin asialle, mutta hymy hyytyi kun ongelmia alkoi putkahdella. Ongelmien esille tuojat leimattiin hysteerikoiksi ja ne yritettiin epätoivoissti haudata. Kun se ei onnistunut asia myönnettiin pitkin hampain, ja nyt lopputulos on, että tuote olikin virheetön, mutta tauti vain oli niiiiiiiin kamala ettei edes rokote auttanut. Niin se piiri pieni pyörii, aina vain ympäri ja palaten aina alkupisteeseensä. Mikä siinä terveen järjen käytössä on niin vatenmielistä? Kevyt kuumetauti pari kertaa elämässä vs. kehitysmaassa huorien painaminen paljaalla. Ihan sama asia. :rofl:
Loistava rinnastus.

Tää ketju alkaa olla syvää päätyä.

mRNA-jutuista voi opiskella myös yliopistossa. On aika vaikeaa sisältöä, jos ei lue tenttikirjoja kunnolla.

Parasta pölhöjen kommenteissa oli paniikki siitä että rokotteet vaikuttavat DNA:n sisältöön! Iik!

Hyvä reality-check kyllä tämä.

Jatkakaa toki rokotehupsutusta tässä tredissä. Sopii otsikkoon. Ymmärrys evolutiivisesta näkökulmasta on rasti, jota ei voi pyytää kauhalla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 267
Oon etäisesti tietoinen Rexhan olemassaolosta, mutta ihmisten ääretön typeryys.

Kuvat ei ole se pointti vaan:
– Halusin nähdä, osuisinko häneen puhelimellani keikan päätteeksi, koska se olisi hauskaa, Malvagna selittelee tekoaan Manhattanin tuomioistuimen oikeusrikosilmoituksen mukaan.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 852
Oon etäisesti tietoinen Rexhan olemassaolosta, mutta ihmisten ääretön typeryys.

Kuvat ei ole se pointti vaan:
Onhan tuossa positiivista se, että heitti vain puhelimalla päähän kun halusi nähdä osuuko se puhelin päähän ja se olisi niin lystiä kun osuisi. Hyvä ettei esimerkiksi mutkaa kaivanut taskusta ja täräyttänyt ampua sillä ja katsoa osuuko kun se olisi ollut varmaan vielä lystimpää hänestä, kun olisi napakymppi osuma tullut silmien väliin. Sitähän olisi silloin varmaan ihan totaalisesti revennyt naurun kun olisi ollut niin hauskasti osuttu.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 668
Heitin minäkin Jenni Vartiaiselle likaiset alkkarini kun mökiltä oltiin tulossa ja päädyttiin sitä katsomaan. Ei ihan ekana ois tullut mieleen linkaista S8 sinne lavalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
No siinä on joku jäänyt johonkin noin 2-vuotiaan tasolle näissä että "sattuukohan jos heittää ihmistä esineellä? Oho, näin voi tehdä!".
Normaalit ihmiset estyisi jo ihan siinä että haluaa käyttää sitä puhelintaan eikä tehdä kaikkea puhelimen vaihtoon liittyvää :D (kaikesta muusta puhumattakaan...)
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 852
No siinä on joku jäänyt johonkin noin 2-vuotiaan tasolle näissä että "sattuukohan jos heittää ihmistä esineellä? Oho, näin voi tehdä!".
Normaalit ihmiset estyisi jo ihan siinä että haluaa käyttää sitä puhelintaan eikä tehdä kaikkea puhelimen vaihtoon liittyvää :D (kaikesta muusta puhumattakaan...)
Niitä 2-vuotiaan tasolle jämähtäneitä aikuisia löytyy yllättävän paljon. Mieleen muistui yksi vuosikymmenten takainen juttu, jossa kaksi Postilla töissä ollutta parikymppistä oli kuitanneet käyttöönsä sen henkilökunnan virkistyskäytössä olevan kesämökin. Oli tullut ilmeisesti aika sitten pitkäksi mökillä ja olivat kivittäneet siitä mökistä kaikki ikkunat rikki.

Eivät tainneet olleet ne postipekat järjenjuoksultaan ihan sitä ihmiskunnan terävintä aineista, joilla järki leikkaa kuin Johann Goethellä tai Leonardo da Vincillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 923
Vois mennä tonne kanssaautoilija ketjuun mutta pannaan tänne.
Idiootit traktorikuskit. Ei helvetti sentään. Tänään taas 100kmh isolla tiellä ajaa viittäkymppiä tyynenen rauhallisesti joku heinäkenkä ja perässä matelee varmaan 50 autoa samaa vauhtia. Ohittaa et voi koska sen verran mutkaa ja ohituskieltoa mutta levikkeitä ja muta vastaavia on kyllä sadan metrin välein mutta ei. Landepaukku köröttelee niinkuin ei mitään. Mä en tajuu mitä tommosten ihmisten päässä liikkuu? Joo ajaa lain mukaan ja ohittakoot kiireiset mutta ei helvetissä en ainkaan minä kehtais vedättää helvetinmoista letkaa perässä vaan silloin tällöin ajaisin levikkeelle alle puoleksi minutiksi niin että autojono pääsee ohi ja vähän suma purkautuu. Niin kiire ei voi heinähatullakaan olla sen rattorinsa kanssa mutta ei niin ei. Minäminäminä on vaan tärkeää.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 668
Kunhan vittuilessaan keräsi jonoa. Pari farmaria tunnen ja molemmat sanoneet että väistää pysäkille/levikkeelle jos mahdollista
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 705
Vois mennä tonne kanssaautoilija ketjuun mutta pannaan tänne.
Idiootit traktorikuskit. Ei helvetti sentään. Tänään taas 100kmh isolla tiellä ajaa viittäkymppiä tyynenen rauhallisesti joku heinäkenkä ja perässä matelee varmaan 50 autoa samaa vauhtia. Ohittaa et voi koska sen verran mutkaa ja ohituskieltoa mutta levikkeitä ja muta vastaavia on kyllä sadan metrin välein mutta ei. Landepaukku köröttelee niinkuin ei mitään. Mä en tajuu mitä tommosten ihmisten päässä liikkuu? Joo ajaa lain mukaan ja ohittakoot kiireiset mutta ei helvetissä en ainkaan minä kehtais vedättää helvetinmoista letkaa perässä vaan silloin tällöin ajaisin levikkeelle alle puoleksi minutiksi niin että autojono pääsee ohi ja vähän suma purkautuu. Niin kiire ei voi heinähatullakaan olla sen rattorinsa kanssa mutta ei niin ei. Minäminäminä on vaan tärkeää.
Se vaan pistää silmään traktorin kohdalla. Oikeastihan se osuu normikuskien normaalijakaumaan, niistäkin on todella moni mulkkuja.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 803
Muuten joo mutta harva autoilija ajaa satasen alueella viittäkymppiä ihan vaan vittuillakseen.
No ei murikkakuskikaan vittuillakseen siellä viittäkymppiä ajele, ja oon ihan samaa mielktä sen aiheuttamasta vitutuksesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 923
No ei murikkakuskikaan vittuillakseen siellä viittäkymppiä ajele, ja oon ihan samaa mielktä sen aiheuttamasta vitutuksesta.
Ei ajele ei, mutta jos olis inhimillysyys abilitynä niin esim 5km välein ajais levikkeelle ja päästäis jonon ohi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Loistava rinnastus.

Tää ketju alkaa olla syvää päätyä.

mRNA-jutuista voi opiskella myös yliopistossa. On aika vaikeaa sisältöä, jos ei lue tenttikirjoja kunnolla.

Parasta pölhöjen kommenteissa oli paniikki siitä että rokotteet vaikuttavat DNA:n sisältöön! Iik!

Hyvä reality-check kyllä tämä.

Jatkakaa toki rokotehupsutusta tässä tredissä. Sopii otsikkoon. Ymmärrys evolutiivisesta näkökulmasta on rasti, jota ei voi pyytää kauhalla.
En tiedä mistä tuo tuli, mutta hyvää ja mielenkiintoista luettavaa on Walter Isaacsonin kirjoittama "The Code Breaker: Jennifer Doudna, Gene Editing, and the Future of the Human Race". Ja toden totta, on menetelmiä joilla voi muuttaa dna:ta..
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 236
Vois mennä tonne kanssaautoilija ketjuun mutta pannaan tänne.
Idiootit traktorikuskit. Ei helvetti sentään. Tänään taas 100kmh isolla tiellä ajaa viittäkymppiä tyynenen rauhallisesti joku heinäkenkä ja perässä matelee varmaan 50 autoa samaa vauhtia. Ohittaa et voi koska sen verran mutkaa ja ohituskieltoa mutta levikkeitä ja muta vastaavia on kyllä sadan metrin välein mutta ei. Landepaukku köröttelee niinkuin ei mitään. Mä en tajuu mitä tommosten ihmisten päässä liikkuu? Joo ajaa lain mukaan ja ohittakoot kiireiset mutta ei helvetissä en ainkaan minä kehtais vedättää helvetinmoista letkaa perässä vaan silloin tällöin ajaisin levikkeelle alle puoleksi minutiksi niin että autojono pääsee ohi ja vähän suma purkautuu. Niin kiire ei voi heinähatullakaan olla sen rattorinsa kanssa mutta ei niin ei. Minäminäminä on vaan tärkeää.
Vielä vittumaisempaa on se, kun näillä traktorikuskeilla olisi selvä vaihtoehtoinen (hitaammalle liikenteelle tarkoitettu) tie käytettävissään, mutta siitä huolimatta köröttelevät isolla tiellä. Haluavat säästää muutaman sekunnin tai minuutin ja antavat sen sijaan muiden kärsiä.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 839
Traktorit on pieniä ja hitaita. Ne on helppo ohittaa suht pieneenkin tilaan. Kyllä 85 ajavat rekat 100 alueella on IMO selvästi vittumaisempia tapauksia.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 022
Tyhmiä (ehkä enneminkin ajatetelemattomia) ihmisiä ovat myös ne, jotka eivät halua ohittaaa esim rekkaa, mutta jäävät niiden perseensen roikkumaan. Tyhmyyttään muodostavat hyvin pitkän "ajoneuvoyhdistelmän" jota takana tulevien on entistä vaikeampi ohittaa. Se kuuluisa letkahan monesti muodostuu juuri tästä syystä. Jos ohi ei ole aikomustakaan mennä, niin voisivat sitten jättää kunnon hajuraon siihen rekkaan, että hätähousut pääsisisvät puikkelehtimaan ohi.
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
41
Jos ohi ei ole aikomustakaan mennä, niin voisivat sitten jättää kunnon hajuraon siihen rekkaan, että hätähousut pääsisisvät puikkelehtimaan ohi.
Amen. Mulla on kanssa suuria vaikeuksia ymmärtää ihmisiä jotka eivät voi jättää reilua rakoa edellä ajavaan jos itsellä ei ole mitään aikomusta mennä ohi. Ajetaan kymmeniä kilsoja aivan pyllyssä kiinni, luulisi ahdistaa ajaa niin lähellä jos edelleämenevä tekee jotain yllättävää.

Sen ymmärrän etteivät traktorikuskit päästä aina ohitse väkeä kun sitten saisi kokoajan väistellä, mutta allekirjoitan ainakin muista täydellisen piittaamattomuuden jos ei satojen metrien jonoa jos ei ohituspaikkoja kyseisellä tiellä ole.

Mutta ihmiset eivät keskimäärin ole kauhean fiksuja eivätkä muita ajattelevia ole…
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 705
Taitaa alkaa mennä elämä yhä enemmän siihen että pitää olla chatgpt tai poliisi neuvomassa miten ajetaan. Ja eletään. Ei ihmiset kykene itsenäiseen päättelyyn.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 814
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom