Tyhmät ihmiset

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
pyöräiä on paljon kivempi kuin lastenrattailla liikkuva,


Edit2:

Nään siis silmissä kaksi eläkeikäistä pyöräiliää puistossa ja yksi tai useampi heitä nuorempi frisbeegolffari sanoo heille, anteeksi olette meidän radalla, pyöräilijät jatkavat valitsemaansa suuntaan.

Ensin ajattelin että vetävät rataan nähden poikittain, mutta jos radalle (väylälle) on syntynyt polku, niin voin kuvitella että ajoivat sitä. käveliään verrattuna luulisi pyöräilijän suorituvat nopeammin.

Se ei nyt selvinnyt kuka oli tyhmä.
He tulivat rataan nähden poikittain. Ja muutenkin tuolla ihmiset ovat 95% kerroista piknikillä lokki lavan ja ravintolan välisellä alueella ei ratojen lähell
 

mestarikokki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2021
Viestejä
416
He tulivat rataan nähden poikittain. Ja muutenkin tuolla ihmiset ovat 95% kerroista piknikillä lokki lavan ja ravintolan välisellä alueella ei ratojen lähell
Jos se rata on vaan pykätty johonkin yleiselle alueelle, niin siellä voi liikkua muitakin. Mikä näitä harrastelijoita oikein nykyään vaivaa? Spandexit ja frisbeeheittelijät luulevat omistavansa yleiset alueet. :rofl:
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 207
Kirjurinluodon frisbee-radat sijaitsevat ihan random-paikoissa ympäriinsä puistoa. Ei siellä ole mitään indikaatiota siitä, että asiaan vihkiytymätön puiston muu käyttäjä voisi edes mistään havaita olevansa radalla. Kyseessä on kaikelle kansalle tarkoitettu iso ulkoilualue, missä on paljon muutakin aktiviteettia, eikä mikään frisbeegolffaajille pyhitetty alue.

Kyseisen frisbeegolf-radan säännöissä, jotka löytyvät esim. oheisesta kartasta, sanotaan esim. seuraavaa:
  • Otathan huomioon puiston muut käyttäjät.
  • Älä heitä, jos edessä on pelaajia tai muita puiston käyttäjiä!
  • Heittäjä on aina vastuussa heitoistaan!
Eli kyllä se frisbeen heittäjä siellä on ensisijaisesti "väistämisvelvollinen", eikä toisin päin. Tulipahan oikeaan ketjuun ainakin.

kirjuri-2019-2.jpg
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Kai tämä tänne sopii kun en parempaakaan aihetta keksinyt:
Universal Orlando sued for $30K after actor used white-power gesture

  • The families of young girls - one biracial and one Hispanic - filed their lawsuit against Universal Orlando on June 23 in Orange County, Florida
  • The suit alleges that an actor dressed as the Despicable Me villain Gru at the park flashed a 'white power' sign in photos with the girls in 2019
  • The photos show the character making an upside-down 'OK' hand gesture adopted by white supremacist groups
  • 'He openly and pointedly displayed towards them a universally-known and universally-used hate symbol that indicates white power,' the lawsuit states
  • The actor in the costume has not been publicly identified
  • The suit seeks more than $30,000 in damages for 'mental anguish, loss of dignity, loss of innocence, emotional distress, humiliation and embarrassment'
Vaikka tämä tapahtui 2019 niin tuo uutinen on kuusi päivää vanha.
Se 30.000$ arvoinen viharikos:

gru.jpg

Varsinkin tuo viimeinen kohta pistää miettimään, että kenelle tämä on nyt aiheuttanut mukamas vahinkoa.
Tuolle tytölle joka ilmeisesti on viettänyt ihan kivan päivän ja päässyt samaan kuvaan tykkäämänsä hahmon kanssa vai niille vanhemmille jotka kuvia katsoessaan näkee hirveän viha symbolin, koska maskotilla sattui kuvaa ottaessa osumaan peukalo ja etusormi yhteen.
 
Viimeksi muokattu:

mestarikokki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2021
Viestejä
416
Kai tämä tänne sopii kun en parempaakaan aihetta keksinyt:
Universal Orlando sued for $30K after actor used white-power gesture

  • The families of young girls - one biracial and one Hispanic - filed their lawsuit against Universal Orlando on June 23 in Orange County, Florida
  • The suit alleges that an actor dressed as the Despicable Me villain Gru at the park flashed a 'white power' sign in photos with the girls in 2019
  • The photos show the character making an upside-down 'OK' hand gesture adopted by white supremacist groups
  • 'He openly and pointedly displayed towards them a universally-known and universally-used hate symbol that indicates white power,' the lawsuit states
  • The actor in the costume has not been publicly identified
  • The suit seeks more than $30,000 in damages for 'mental anguish, loss of dignity, loss of innocence, emotional distress, humiliation and embarrassment'
Vaikka tämä tapahtui 2019 niin tuo uutinen on kuusi päivää vanha.
Se 30.000$ arvoinen viharikos:

Noh, saavat luultavasti sen 30k dollaria, niin eivät kai ne tyhmiä ole... :rofl:

Tällaiseksi se menee kun avohoitopotilaille ei enää kukaan sano että menkää nyt vittuun siitä inisemästä vaan niille annetaan palstatilaa ja huomiota.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
^ Itsekin äsken tajusin, että mä olen monta kertaa ihan huomaamattani vilautellut ihmisille prismassa hirveää viha symbolia, koska mulla on tapana naputella etusormea ja peukaloa yhteen kun katselen tavara valikoimaa :D
 
Viimeksi muokattu:

mestarikokki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2021
Viestejä
416
Tuokin ok merkkihän lähti aivan trollina liikenteeseen, jolla ei ole mitään tekoa minkään valkoisen ylivallan kanssa.

Tuolta kannattaa kaikki vihasymbolit opiskella, niin ei tule vahingossa käyttäneeksi missään aiheyhteydessä esim 100% joka on selkeä merkki valkoisesta ylivallasta.

No voi helvetti. Olen siis natsi kun olen monesti nettiin kirjoitellut 100%

Mitä mä nyt teen? Harakiri varmaan ainoa keino.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Tämä taitaa mennä sarjaan tyhmät ihmiset. War Thunder tietokonepelin keskustelufoorumilla tulee kinaa siitä onko kyseisessä pelissä brittien Challenger 2 panssarivaunu mallinnettu oikein vai ei niin joku tyyppi (joka ilmeisesti on töissä Brittien armeijassa) postaa pelin foorumille kaikkien luettavaksi Britannian Armeijan salaiseksi luokittelemia dokumentteja kyseisestä panssarivaunusta todistakseen väitteensä, että mallinnettu väärin. (kyseisten dokumenttien tahallisesta julkaisemisesta voi tulla jopa 14 vuotta vankeutta) :lol:

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 055
Tämä taitaa mennä sarjaan tyhmät ihmiset. War Thunder tietokonepelin keskustelufoorumilla tulee kinaa siitä onko kyseisessä pelissä brittien Challenger 2 panssarivaunu mallinnettu oikein vai ei niin joku tyyppi (joka ilmeisesti on töissä Brittien armeijassa) postaa pelin foorumille kaikkien luettavaksi Britannian Armeijan salaiseksi luokittelemia dokumentteja kyseisestä panssarivaunusta todistakseen väitteensä, että mallinnettu väärin. (kyseisten dokumenttien tahallisesta julkaisemisesta voi tulla jopa 14 vuotta vankeutta) :lol:

Ketuttaaha se ku on oikeassa ja omaa todisteetki :D Mut tosiaan, että antaa noin mennä iholle..
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Ikkunatiivistettä asennettaessa tuli mieleen, että ehkä olisi fiksumpaa leikata sopivan mittainen pala valmiiksi kuin leikata tiiviste vasta liimauksen päätteeksi. Olen aina toiminut tuolla jälkimmäisellä tavalla, koska päällimmäisenä mielessä on ollut hukkapalojen minimointi. Typerää omassa tyylissäni on siis se, että loppu tiivistenauha pyörii jaloissa keräten likaa varsinkin jos sen päälle sattuu astumaan ja itse työskentelykin on hankalampaa.

Aina oppii uutta, yksinkertaisiakin asioita. :)
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Vituttaa yli kaiken vaimon sukulainen joka on nyt hurahtanut kaiken maailman korona/koronarokote salaliittoihin ja tuputtaa aivan ihmeellistä bullshittiä kaikille vaimon sukulaisille sekä vaimolle. Vielä kun tyyppi on joku johtava sairaanhoitaja niin tottakai nämä uskoo mitä se sanoo, kun on "ammattilainen". Nyt ei sitten vaimokaan ota rokotetta kun tuo sai sen peloteltua, ja vaimo pelkää että multa lähtee henki kun olen ekan piikin saanut.

Muutamia tämän hörhön väittämiä jotka pystyy samantien ampumaan alas:

-Koronarokote on vaarallinen koska sitä ei ole tutkittu mitenkään
-Rokote valmistetaan abortoiduista sikiöistä (???)
-Lääkärit ei suosittele rokotetta koska kohta 1
-Rokotteisiin kuolee enemmän porukkaa kuin koronaan

Ja tottakai kaikki vaimon sukulaiset uskoo nämä väittämät, sillä onhan kyseessä "Korkeakoulutettu terveydenhuollon huippuammattilainen". Voi vittu mitä paskaa, olen kyllä itekkin käynyt AMK:n eikä sitä apinatarhaa voi korkeakouluksi kutsua, saatana.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
272
Vituttaa yli kaiken vaimon sukulainen joka on nyt hurahtanut kaiken maailman korona/koronarokote salaliittoihin ja tuputtaa aivan ihmeellistä bullshittiä kaikille vaimon sukulaisille sekä vaimolle. Vielä kun tyyppi on joku johtava sairaanhoitaja niin tottakai nämä uskoo mitä se sanoo, kun on "ammattilainen". Nyt ei sitten vaimokaan ota rokotetta kun tuo sai sen peloteltua, ja vaimo pelkää että multa lähtee henki kun olen ekan piikin saanut.

Muutamia tämän hörhön väittämiä jotka pystyy samantien ampumaan alas:

-Koronarokote on vaarallinen koska sitä ei ole tutkittu mitenkään
-Rokote valmistetaan abortoiduista sikiöistä (???)
-Lääkärit ei suosittele rokotetta koska kohta 1
-Rokotteisiin kuolee enemmän porukkaa kuin koronaan

Ja tottakai kaikki vaimon sukulaiset uskoo nämä väittämät, sillä onhan kyseessä "Korkeakoulutettu terveydenhuollon huippuammattilainen". Voi vittu mitä paskaa, olen kyllä itekkin käynyt AMK:n eikä sitä apinatarhaa voi korkeakouluksi kutsua, saatana.
Siinä suvussa on sitten pelkkiä tyhmiä ihmisiä.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Suuri osa on vanhuksia, jotka tottakai uskovat tälläistä "ammattilaista". Toki nuo vanhukset on kaikki rokotettu jo...
Näin on, nyt sitten vaan odotellaan vanhusten massakuolemia rokotteen takia ... #facepalm
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Itselläni on naapurina yksi tyyppi joka vaahtoaa korona rokote vaaroista. Sellainen sairaalloisen ylipainoinen tyyppi, jolla ylipainoa vähintään 50kg-60kg ja ikää sen verran, että alkaa diabetekset, korkeat verenpaineet ja sydän- ja verisuonitaudit iskeä. Tämä kyseinen herra on noin 40v voisin melkein lyödä suurestakin summasta vetoa, että jos ei tee ylipainolleen mitään herra on puupalttoossa 10v sisällä. Olen vain kiinnittänyt huomiota siihen, että sumopainija tasoisen ylipainon omaavat eivät tunnu 50v syntymäpäiviään näkevän juuri koskaan. Todelliset ylipainon riskit ja teoreettiset koronarokote riskit niin kyllä siitä minimaalisen pienestä teoreettisesta riskistä kannattaakin vaahdota.
 
Liittynyt
17.01.2019
Viestejä
561
Sen olen huomannut, että älykkyydellä ja käytännön järjellä ei ole välttämättä mitään riippuvuussuhdetta. Eräs tuttavani on saanut Mensan testistä poikkeuksellisen suuret pisteet, mutta yhtenä hänen tyhmyytensä ilmentymänä on tämä roketevastaisuus ja uskomukset kaikenlaisiin vaarallisiinkin hömppähoitoihin, samoin moniin älyttömiin salaliittoteorioihin. Ongelmanratkaisukykyä siis häneltä löytyy, muttei kykyä ymmärtää asioiden todellista järkevyyttä tai arvioida esim. jonkun väitteen tieteellistä luotettavuutta.

Tästä on sitten ystävyyteen seurannut monenlaista konfliktia, kun itse olen skeptinen tiedeuskovainen...
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Sen olen huomannut, että älykkyydellä ja käytännön järjellä ei ole välttämättä mitään riippuvuussuhdetta. Eräs tuttavani on saanut Mensan testistä poikkeuksellisen suuret pisteet, mutta yhtenä hänen tyhmyytensä ilmentymänä on tämä roketevastaisuus ja uskomukset kaikenlaisiin vaarallisiinkin hömppähoitoihin, samoin moniin älyttömiin salaliittoteorioihin. Ongelmanratkaisukykyä siis häneltä löytyy, muttei kykyä ymmärtää asioiden todellista järkevyyttä tai arvioida esim. jonkun väitteen tieteellistä luotettavuutta.

Tästä on sitten ystävyyteen seurannut monenlaista konfliktia, kun itse olen skeptinen tiedeuskovainen...
Älykkyyttä on niin monenlaista. Ehkä pitäisi pikemminkin puhua lahjakkuuksista tiettyjen henkisten kykyjen saralla kuin yleisestä älykkyydestä.

Itse olen tavannut duunareita, joilla on huippuluokan 3D-hahmotuskyky (asentajat jne) muttei ymmärrystä esimerkiksi arjen prosenttilaskuista.
 
Liittynyt
11.05.2020
Viestejä
297
Langan aiheeseen sopivat myös rokotteen ottamatta jättäneiden mollaajat ilman mitään faktaa muuta kuin "ammattilaiset sanoivat näin". Salaliittoteoreetikot ja rokotevastaisen aatteen pakkosyöttäjät sun muut hihhulit erikseen, mutta eiköhän se nyt ole jumankauta jokaisen asia pistääkö kehoonsa täysin tuntemattomia lääkeaineita vai ei. Sen verran itsekäs saa ja pitää olla että ajattelee omaa kroppaa ensisijaisesti ennen teoreettista ja minimalistista hyötyä muiden yksilöiden kannalta.

Tuosta rokotteesta kun on tullut joku saamarin uskonto ja se syö aika pahasti sen uskottavuutta oikeana tieteen saavutuksena, ja siirtää sen placebo-kategoriaan luikauksella. Itselläkin oli jo aika ensimmäiseen piikkiin varattuna koska syyt, mutta alkoi vituttaa niin paljon tuo öyhötys että peruin sen periaatesyistä, katsellaan vaikka 5-10 vuoden päästä uudestaan. Itse en pelkää ottaa kyseistä rokotetta, vaikka siitä jotain sivuvaikutuksia varmasti voi tullakin. En vaan pidä "ammattilaisten" sanaa tänä päivänä juuri minään, ne samat ammattilaiset räjäyttelee pommirekkoja keskellä asuinaluetta ja romauttelee kerrostaloja vahingossa omakotialueen päälle. Ihminen on erehtyväinen vaikka kuinka olisi lukenut, vain aika ja tutkimukset näyttävät totuuden. Ja varsinkin kun tämän tapauksen kohdalla tästä on tehty joku käsittämätön show, jossa ei todellakaan ajatella ensisijaisesti kansan rivejä vaan ajetaan jotain poliittista tavoitetta.

Omassa lähipiirissäni menee kyllä niin päin että rokottamattomat on niitä "ai otit piikin, vai niin evvk..." porukoita ja rokotetuista iso osa on niitä "NYT SÄÄ JÄTKÄ KUOLET KUN EI OO PIIKKIÄ OTETTUNNA JA ET PÄÄSE EES KAUPPAAN OTA ROKOTE PIIKKI ROKOTE NYT KORONA TAPPAA" älykääpiöitä.

Mutta se siitä, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, silti edelleen pidän muiden päätösten julkista arvostelua jokseenkin aina tyhmän ihmisen merkkinä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
991
@Themadesuja
Jos jätit rokotteen ottamatta sen takia että rokoteöyhötys alkoi vituttaa, niin oikeassa threadissa kyllä kirjoittelet.

Se pelkästään kertoo aika karua kieltään että esimerkiksi jenkeissä uusista koronatapauksista vakavasti sairastuneista (sairaalaan joutuneista) 97% on rokottamattomia. https://www.usnews.com/news/nationa...ovid-19-becoming-pandemic-of-the-unvaccinated
Koronaan kuolleissa taitaa olla prosentit samaa luokkaa. Toki se, että perusterve nuorehko henkilö saisi taudin vakavan muodon on melko harvinaista - mutta yhtäkaikki typerää jättää ottamatta rokote öyhötyksen takia.

edit: jatkot varmaan sinne koronaketjuun, turha tätä threadia taas sotkea
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
Sen olen huomannut, että älykkyydellä ja käytännön järjellä ei ole välttämättä mitään riippuvuussuhdetta. Eräs tuttavani on saanut Mensan testistä poikkeuksellisen suuret pisteet, mutta yhtenä hänen tyhmyytensä ilmentymänä on tämä roketevastaisuus ja uskomukset kaikenlaisiin vaarallisiinkin hömppähoitoihin, samoin moniin älyttömiin salaliittoteorioihin. Ongelmanratkaisukykyä siis häneltä löytyy, muttei kykyä ymmärtää asioiden todellista järkevyyttä tai arvioida esim. jonkun väitteen tieteellistä luotettavuutta.

Tästä on sitten ystävyyteen seurannut monenlaista konfliktia, kun itse olen skeptinen tiedeuskovainen...
Tästä on ollut ihan tutkimuksiakin, älykkyys ei estä uskomasta salaliittoteorioihin, varsinkin kun jotkut vain haluavat uskoa:
Why Smart People Still Believe Conspiracy Theories
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Langan aiheeseen sopivat myös rokotteen ottamatta jättäneiden mollaajat ilman mitään faktaa muuta kuin "ammattilaiset sanoivat näin". Salaliittoteoreetikot ja rokotevastaisen aatteen pakkosyöttäjät sun muut hihhulit erikseen, mutta eiköhän se nyt ole jumankauta jokaisen asia pistääkö kehoonsa täysin tuntemattomia lääkeaineita vai ei. Sen verran itsekäs saa ja pitää olla että ajattelee omaa kroppaa ensisijaisesti ennen teoreettista ja minimalistista hyötyä muiden yksilöiden kannalta.
Tuo kuulostaa just salaliittoöyhöttäjän puheelta. Ensinnäkään ei ne lääkeaineet ole "täysin tuntemattomia". Varmaan sulle ne ovat tuntemattomia kun et ole lääketieteen ammattilainen. Rokotteita ei kehitetä heittämällä spagettia seinään ja kokeilemalla mikä tarttuu. On tyhmän ihmisen merkki kun kuvittelee tekevänsä hyvän päätöksen näin hataran mututuntuman pohjalta (dunning-kruger efekti).

Itse en ole ottanut sikapiikkiä enkä tule ottamaan koronapiikkiäkään. Vain siitä yksinkertaisesta syystä että minulla on vapaus valita ja pelkään harvinaisia haittavaikutuksia ja se on aivan normaalia. Saatan ottaa myöhemmin kun niistä on saatavilla uudemmat versiot jotka ovat huolellisemmin testattuja. En jätä ottamatta salaliittojen vuoksi tai sen takia että en ymmärrä miten se toimii tai mitä se sisältää. Eikä mun tarvitsekaan tietää kaikkea. Jostain kumman syystä kaikki salaliitot ovat tarttuneet rokotteen sisältöön kun sillä on helppo pelotella. Ketään ei kiinnosta, mitä jäykkäkouristusrokotus sisältää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Vituttaa yli kaiken vaimon sukulainen joka on nyt hurahtanut kaiken maailman korona/koronarokote salaliittoihin ja tuputtaa aivan ihmeellistä bullshittiä kaikille vaimon sukulaisille sekä vaimolle. Vielä kun tyyppi on joku johtava sairaanhoitaja niin tottakai nämä uskoo mitä se sanoo, kun on "ammattilainen". Nyt ei sitten vaimokaan ota rokotetta kun tuo sai sen peloteltua, ja vaimo pelkää että multa lähtee henki kun olen ekan piikin saanut.

Muutamia tämän hörhön väittämiä jotka pystyy samantien ampumaan alas:

-Koronarokote on vaarallinen koska sitä ei ole tutkittu mitenkään
-Rokote valmistetaan abortoiduista sikiöistä (???)
-Lääkärit ei suosittele rokotetta koska kohta 1
-Rokotteisiin kuolee enemmän porukkaa kuin koronaan

Ja tottakai kaikki vaimon sukulaiset uskoo nämä väittämät, sillä onhan kyseessä "Korkeakoulutettu terveydenhuollon huippuammattilainen". Voi vittu mitä paskaa, olen kyllä itekkin käynyt AMK:n eikä sitä apinatarhaa voi korkeakouluksi kutsua, saatana.
IL oli tänään juttua myös tästä

Cobia kertoo rokotteella olevan suuri merkitys taudin hoidossa. Yhtä lukuun ottamatta kaikki hänen potilaansa ovat olleet rokottamattomia. Rokotettu potilas tarvitsi lisähappea, mutta hänen odotetaan toipuvan täysin. Kaikki muut eivät ole olleet yhtä onnekkaita.

– Olen vastaanottanut nuoria perusterveitä ihmisiä, joilla on ollut todella vakavia oireita. Viimeisten asioiden joukossa ennen intubaatiota he rukoilevat minulta rokotetta. Pidän heitä kädestä ja kerron olevani pahoillani, mutta se on liian myöhäistä, Cobia kertoo.

 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
IL oli tänään juttua myös tästä

Cobia kertoo rokotteella olevan suuri merkitys taudin hoidossa. Yhtä lukuun ottamatta kaikki hänen potilaansa ovat olleet rokottamattomia. Rokotettu potilas tarvitsi lisähappea, mutta hänen odotetaan toipuvan täysin. Kaikki muut eivät ole olleet yhtä onnekkaita.

– Olen vastaanottanut nuoria perusterveitä ihmisiä, joilla on ollut todella vakavia oireita. Viimeisten asioiden joukossa ennen intubaatiota he rukoilevat minulta rokotetta. Pidän heitä kädestä ja kerron olevani pahoillani, mutta se on liian myöhäistä, Cobia kertoo.

Joo, koronasalaliittoilijat ja muut paremmin asiasta tietävät öyhöttelijät(tm) ovat tyhmiä, mutta ei liene liikaa pyydetty jos ei taas kerran paskottaisi tätä ketjua näillä kaikilla koronahöpinöillä, kun niille on useampiakin erillisiä ketjuja olemassa.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Tuo kuulostaa just salaliittoöyhöttäjän puheelta. Ensinnäkään ei ne lääkeaineet ole "täysin tuntemattomia". Varmaan sulle ne ovat tuntemattomia kun et ole lääketieteen ammattilainen. Rokotteita ei kehitetä heittämällä spagettia seinään ja kokeilemalla mikä tarttuu. On tyhmän ihmisen merkki kun kuvittelee tekevänsä hyvän päätöksen näin hataran mututuntuman pohjalta (dunning-kruger efekti).

Itse en ole ottanut sikapiikkiä enkä tule ottamaan koronapiikkiäkään. Vain siitä yksinkertaisesta syystä että minulla on vapaus valita ja pelkään harvinaisia haittavaikutuksia ja se on aivan normaalia. Saatan ottaa myöhemmin kun niistä on saatavilla uudemmat versiot jotka ovat huolellisemmin testattuja. En jätä ottamatta salaliittojen vuoksi tai sen takia että en ymmärrä miten se toimii tai mitä se sisältää. Eikä mun tarvitsekaan tietää kaikkea. Jostain kumman syystä kaikki salaliitot ovat tarttuneet rokotteen sisältöön kun sillä on helppo pelotella. Ketään ei kiinnosta, mitä jäykkäkouristusrokotus sisältää.
Otat todennäköisesti viikottain tuhansia kertoja suurempia riskejä kuin koronarokote. Jo pelkästään matka kauppaan ja sieltä takaisin kotiin on noin 30 kertaa suurempi riski elämällesi (jos kuljet omalla autolla jos taas kävelet tai pyöräilet riskit ovat vielä tätäkin suuremmat) kuin korona rokote jos tilastoista katsotaan kuinka moni kuolee kauppareissun aikana liikenneonnettomuudessa. Koronrokotteita on annettu jo yli miljardille ihmisille, joten niiden riskit voidaan aika tarkkaan jo laskea samoin liikenneonnettomuusriskit.

Tämä sama pätee muihinkin rokotevaistaisiin ne oikeat todistettavissa olevat riskit eivät heitä kuitenkaan haittaa yhtä paljon kuin rokotteiden paljon pienemmät riskit.

EDIT: tämän enempää en keskustele koronasta tässä ketjussa. Joten omalta osaltani tämä ketju pyhittyköön jatkossa tyhmille ihmislle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Langan aiheeseen sopivat myös rokotteen ottamatta jättäneiden mollaajat ilman mitään faktaa muuta kuin "ammattilaiset sanoivat näin". Salaliittoteoreetikot ja rokotevastaisen aatteen pakkosyöttäjät sun muut hihhulit erikseen, mutta eiköhän se nyt ole jumankauta jokaisen asia pistääkö kehoonsa täysin tuntemattomia lääkeaineita vai ei. Sen verran itsekäs saa ja pitää olla että ajattelee omaa kroppaa ensisijaisesti ennen teoreettista ja minimalistista hyötyä muiden yksilöiden kannalta.

Tuosta rokotteesta kun on tullut joku saamarin uskonto ja se syö aika pahasti sen uskottavuutta oikeana tieteen saavutuksena, ja siirtää sen placebo-kategoriaan luikauksella. Itselläkin oli jo aika ensimmäiseen piikkiin varattuna koska syyt, mutta alkoi vituttaa niin paljon tuo öyhötys että peruin sen periaatesyistä, katsellaan vaikka 5-10 vuoden päästä uudestaan. Itse en pelkää ottaa kyseistä rokotetta, vaikka siitä jotain sivuvaikutuksia varmasti voi tullakin. En vaan pidä "ammattilaisten" sanaa tänä päivänä juuri minään, ne samat ammattilaiset räjäyttelee pommirekkoja keskellä asuinaluetta ja romauttelee kerrostaloja vahingossa omakotialueen päälle. Ihminen on erehtyväinen vaikka kuinka olisi lukenut, vain aika ja tutkimukset näyttävät totuuden. Ja varsinkin kun tämän tapauksen kohdalla tästä on tehty joku käsittämätön show, jossa ei todellakaan ajatella ensisijaisesti kansan rivejä vaan ajetaan jotain poliittista tavoitetta.

Omassa lähipiirissäni menee kyllä niin päin että rokottamattomat on niitä "ai otit piikin, vai niin evvk..." porukoita ja rokotetuista iso osa on niitä "NYT SÄÄ JÄTKÄ KUOLET KUN EI OO PIIKKIÄ OTETTUNNA JA ET PÄÄSE EES KAUPPAAN OTA ROKOTE PIIKKI ROKOTE NYT KORONA TAPPAA" älykääpiöitä.

Mutta se siitä, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, silti edelleen pidän muiden päätösten julkista arvostelua jokseenkin aina tyhmän ihmisen merkkinä.
Voit laittaa myöhemmin kommentin "Kerro miksi tänään vituttaa" -lankaan kun makaat sairaalaosastolla tartunnan saaneena jos paska osuu tuulettimeen.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Voit laittaa myöhemmin kommentin "Kerro miksi tänään vituttaa" -lankaan kun makaat sairaalaosastolla tartunnan saaneena jos paska osuu tuulettimeen.
Sama pätee lähes kaikkeen, jos paska osuu tuulettimeen. Normaali flunssakin voi tappaa, jos huono tuuri käy, ja tappaakin useita joka vuosi. Mutta eipä niitä todennäköisyyksiä kannata miettiä koska jos paska tuulettimeen ja pärinää.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
En nyt oikein tiedä olisiko tämä ollut aiheellisempi täällä, "mikä ärsyttää autoilijoissa", vai jossakin BLM-ketjussa, mutta tällaista menoa näkee nykyään aivan liian usein, varsinkin näissä jenkkiläisissä videoissa:

TLDR: Tummaihoinen täti ajaa kolarin risteyksessä väistämisvelvollisena tullessaan stop-merkin takaa ja väittää, että tilanteen toisen osapuolen takana ajaessaan nähnyt (ja autokamerallaan kuvannut ) valkoihoinen poliisi yrittää syyttää kolarin aiheuttanutta väistämisvelvollista kuljettajaa vain siksi, koska toisella on eri värinen iho. Kumpaankohan suuntaan se rasismi tuossa oikein virtaa?

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 055
En nyt oikein tiedä olisiko tämä ollut aiheellisempi täällä, "mikä ärsyttää autoilijoissa", vai jossakin BLM-ketjussa, mutta tällaista menoa näkee nykyään aivan liian usein, varsinkin näissä jenkkiläisissä videoissa:

TLDR: Tummaihoinen täti ajaa kolarin risteyksessä väistämisvelvollisena tullessaan stop-merkin takaa ja väittää, että tilanteen toisen osapuolen takana ajaessaan nähnyt (ja autokamerallaan kuvannut ) valkoihoinen poliisi yrittää syyttää kolarin aiheuttanutta väistämisvelvollista kuljettajaa vain siksi, koska toisella on eri värinen iho. Kumpaankohan suuntaan se rasismi tuossa oikein virtaa?

No just tuollaiset "tyhmät ihmiset" tekee hallaa asialle. Ihan hemmetin tyhmää käyttää rasismikorttia tilanteessa, jossa oot syypää..varsinki, ku nouset viraalivideoksi. Mut toisaalla karu fakta on se, että jenkeissä tummaihoiset lienee juurikin ongelmista johtuen niitä, joilla ei välttis koulutusta löydy. Koko BLM koskee eniten jenkkejä. Toki kaikkialla muuallaki on parannettavaa, mut muualla (euroopassa) poliisit ei ammu kuolettavasti ellei ole pakko. Eikä varsinkaan ihonvärin vuoksi.
 

sauron

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.06.2021
Viestejä
65
Langan aiheeseen sopivat myös rokotteen ottamatta jättäneiden mollaajat ilman mitään faktaa muuta kuin "ammattilaiset sanoivat näin". Salaliittoteoreetikot ja rokotevastaisen aatteen pakkosyöttäjät sun muut hihhulit erikseen, mutta eiköhän se nyt ole jumankauta jokaisen asia pistääkö kehoonsa täysin tuntemattomia lääkeaineita vai ei. Sen verran itsekäs saa ja pitää olla että ajattelee omaa kroppaa ensisijaisesti ennen teoreettista ja minimalistista hyötyä muiden yksilöiden kannalta.

Tuosta rokotteesta kun on tullut joku saamarin uskonto ja se syö aika pahasti sen uskottavuutta oikeana tieteen saavutuksena, ja siirtää sen placebo-kategoriaan luikauksella. Itselläkin oli jo aika ensimmäiseen piikkiin varattuna koska syyt, mutta alkoi vituttaa niin paljon tuo öyhötys että peruin sen periaatesyistä, katsellaan vaikka 5-10 vuoden päästä uudestaan. Itse en pelkää ottaa kyseistä rokotetta, vaikka siitä jotain sivuvaikutuksia varmasti voi tullakin. En vaan pidä "ammattilaisten" sanaa tänä päivänä juuri minään, ne samat ammattilaiset räjäyttelee pommirekkoja keskellä asuinaluetta ja romauttelee kerrostaloja vahingossa omakotialueen päälle. Ihminen on erehtyväinen vaikka kuinka olisi lukenut, vain aika ja tutkimukset näyttävät totuuden. Ja varsinkin kun tämän tapauksen kohdalla tästä on tehty joku käsittämätön show, jossa ei todellakaan ajatella ensisijaisesti kansan rivejä vaan ajetaan jotain poliittista tavoitetta.

Omassa lähipiirissäni menee kyllä niin päin että rokottamattomat on niitä "ai otit piikin, vai niin evvk..." porukoita ja rokotetuista iso osa on niitä "NYT SÄÄ JÄTKÄ KUOLET KUN EI OO PIIKKIÄ OTETTUNNA JA ET PÄÄSE EES KAUPPAAN OTA ROKOTE PIIKKI ROKOTE NYT KORONA TAPPAA" älykääpiöitä.

Mutta se siitä, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, silti edelleen pidän muiden päätösten julkista arvostelua jokseenkin aina tyhmän ihmisen merkkinä.
Nykyaikana kaikki politisoidaan, ja tiedettäkin tehdään politiikka edellä. Vuosi sitten, kun Trump kiirehti rokotekehitystä, iso lauma "ammattilaisia" huusi, ettei rokotetta voida näin nopealla aikavälillä käyttöön ottaa. Pitää olla vuosien testaus takana. Nyt sitten kaikki käy, ja rokotteet on niin turvallisia, että niitä kritisoivat lääkärit, tutkijat ja kansalaiset pitää vaientaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 030
Nykyaikana kaikki politisoidaan, ja tiedettäkin tehdään politiikka edellä. Vuosi sitten, kun Trump kiirehti rokotekehitystä, iso lauma "ammattilaisia" huusi, ettei rokotetta voida näin nopealla aikavälillä käyttöön ottaa. Pitää olla vuosien testaus takana. Nyt sitten kaikki käy, ja rokotteet on niin turvallisia, että niitä kritisoivat lääkärit, tutkijat ja kansalaiset pitää vaientaa.
Ketjun topicciin sopiville ihmisille ei tosiaankaan tule mieleen, että vuoden aikana niitä tutkimuksia on ehditty tehdä aika paljon. Että sikäli todella oikea ketju tällaisten juttujen kirjoittamiseen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 030
Onko valemediat operaatio Warp Speedinkin pimittänyt teikäläisiltä? Trump lisäsi resursseja, jotta rokote valmistuisi pikavauhtia.
Mistä resursseista nyt puhut?

"Resurssi" on hyvin abstrakti sana, joka voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.

Kerro jotain konkreettista, mitä tällä oikeasti tarkoitat.

Rokotteita kehittivät yksityiset lääkeyhtiöt, ei USAn hallinto.


Jos pysytään faktoissa, niin Trump teki executive orderin, jolla haitattiin rokotevientiä USAsta ulos, jotta rokotteita lyhyellä tähtäimellä riittäisi paremmin USAn kansalaisille siinä vaiheessa kun rokote on valmis mutta tuotantorajoitteinen.


Tällä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä minkään koronarokotteen "valmistumisen" kanssa, ja pitkällä tähtäimellä tällä voi olla kuitenkin haitallinen vaikutus tulevien rokotteiden kehittämiselle, kun kansainvälinen yhteistyö niiden kehittämisesä kärsii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
Mistä resursseista nyt puhut?

"Resurssi" on hyvin abstrakti sana, joka voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.

Kerro jotain konkreettista, mitä tällä oikeasti tarkoitat.

Rokotteita kehittivät yksityiset lääkeyhtiöt, ei USAn hallinto.
Ottamatta kantaa kuka päätti asiasta, niin Moderna sai melkein miljardin BARDAlta rokotteen kehittämiseen, ja yli puolentoista miljardin sopimuksen rokotehankinnoista.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Ottamatta kantaa kuka päätti asiasta, niin Moderna sai melkein miljardin BARDAlta rokotteen kehittämiseen, ja yli puolentoista miljardin sopimuksen rokotehankinnoista.
Kaikki rokotevalmistajat ovat saaneet tukia eri valtioilta tai yhteisöiltä (esim. EU).
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Kyllähän tuollaisen rojunkin säilyttäminen saattaa olla tyhmää, mutta itseä pisti silmään toimittajan käyttämä termi "hyökkäyskivääri", joka on varmastikin pikainen käännös englannin kielestä. :D
Päällekäymiskiväärihän se on... Jos toimittaja osaisi saksaa (hah, ihan kuin toimittajat osaisivat muuta kuin englantia), saisimme varmaan nauttia myrskykivääristä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 933
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom