Ville on kohtalaisen minäminä. Muistetaan haukkua paikallisia siitä että käyttävät maskia "näennäisesti". Ilmeisesti näennäistä ei Villen mielestä ole se, että käyttää sitä "sisätiloissa" mutta sitten matseissa ollaan tuhannet ihmiset ilman maskia laulamassa & huutamassa pienessä sumpussa.
No jaa, lähtöpäätöksen tehdessä ei tainnut olla tiedossa kisoista käynnin näin korkeista riskeistä, tietoisen riskin toki otti.
Jutun mukaan oli kotikarantteennissa, oli ekassa testissa negatiivinen ja jutun mukaan jatkoi karantteenia.
Siis ihmiset suhtatuu eri tavoi koronan riskeihin, enkä siihen vähätellen suhtautuvia suoraan minä minä ihmisinä pidä.
Se ei jutussa selvinnyt, tai meni minulta ohi, oliko matka päätös perheen yhdessä hyväksymä, vai oma juntta päätösä, jos jälkimmäinen sitten minä minä tyyppi. Sekään ei selvinnyt oliko hänellä lähipiirissä riskiryhmään kuuluvia, oletan ettei ei.
Antoi ymmärtää että bussissa maskia käytettiin, mutta jäi rivien välistä olo että ei tainnut olla että siinä lepsuiltiin, ja jutussa luotiin mielikuva että tartunta tuli bussissa.
No ilmeisesti lepsuiltiin siellä kohteessakin, joten sen nyt "sattumaa" missä tuli.
mutta sitten matseissa ollaan tuhannet ihmiset ilman maskia laulamassa & huutamassa pienessä sumpussa.
Eik siellä ollut turvavälejä, ja eikö ne olleet "ulkona". Eli kovasti eri tilanne kuin sisällä saati bussissa.
Ja eikö katsomossa oltu osastoitu faneja, eli turistit olisi vielä siinä vaiheessa suhta puhtaita.
Toki vastuullisena muita ajatteleva olisi maskiapitänyt, jos ei tuoreesta kuplasta olisi sinne tullut.