The Outer Worlds (PC, PS4, Xone - 2019)

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 598
Hieman offtopic, mutta tuo Game Pass toimii myös Windows10 aloitus-valikosta löytyvällä Xbox sovelluksella.
Tuo on käytännössä Xbox konsolin käyttöjärjestelmä mihin voi kirjautua vaikka omalla vanhalla Xbox tunnuksella, jos sellainen jo löytyy, tuossa näkyy myös kaverit, joten se on huomattavasti parempi kuin tuo PC:n beta sovellus.

Kirjautuminen Xbox-konsolin oheissovellukseen Windows 10:ssä
Ei tuo Xboxin käyttöjärjestelmää ole nähnytkään, mutta juu tuon kautta toimii Game Pass ja itsekin käytän sen kautta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Kivat New Vegas vibat kyllä, suurimmilta osin ihan rautaa ollut. Muutamia tunteja peliä takana. Allekirjoitan kyllä porukan loottivalituksen täällä. Loottia on ihan vitusti liikaa joka paikassa, ja se on 95% täysin turhaa roskaa, mikä kuitenkin tekee mieli poimia kun sen voi purkaa/myydä.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Myös uniikkien aseiden puute vähän ärsyttää, FO4 tyyppinen rng legendary aseet olisi ollut jees että loot olisi värikkäämpää.
Onhan pelissä uniikkeja aseita, tosin niitten paikat taitaa olla kiinteitä RNG:n sijaan. Niitä, joilla on uniikki nimi ja kuvakkeen takana keltainen tähti. Uniikkeja voi ostaa joiltain myyjiltä (oikeilta myyjiltä, ei automaateista) ja jotkut pikkupomot tiputtaa niitä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Onhan pelissä uniikkeja aseita, tosin niitten paikat taitaa olla kiinteitä RNG:n sijaan. Niitä, joilla on uniikki nimi ja kuvakkeen takana keltainen tähti. Uniikkeja voi ostaa joiltain myyjiltä (oikeilta myyjiltä, ei automaateista) ja jotkut pikkupomot tiputtaa niitä.
Sepä se, ne ovat kiinteästi sijoitettuja. Tämän takia kaikki normaali loot on tasapaksua jöötiä ilman sattumia. Korkean tason lukitut lootat/huoneet eivät sisällä yhtikäs mitään ihmeellistä, korkeintaan joku geneerinen granaatinheitin josta saa pari lanttia enemmän rahaa kun sen myy.
 
Viimeksi muokattu:

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Ei tuo Xboxin käyttöjärjestelmää ole nähnytkään, mutta juu tuon kautta toimii Game Pass ja itsekin käytän sen kautta
No on se vähän samantyyppinen, ainakin ominaisuuksiltaan. Kun näkyy myös Xbox kaverit ja näkee niiden tekemiset, pystyy myös viestittelemään ja saavutuksetkin ja sun muut kerhot löytyy.

Mitä itse peliin tulee niin ei tämä ainakaan vielä ole hirveästi napannut, vähän tylsänoloinen.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 598
No on se vähän samantyyppinen, ainakin ominaisuuksiltaan. Kun näkyy myös Xbox kaverit ja näkee niiden tekemiset, pystyy myös viestittelemmän ja saavutuksetkin ja sun muut kerhot löytyy.
Siis toki sillä näkee Xbox kaverit sun muut ja viestit kulkee, mutta se on ihan eri asia. Xboxin käyttöjärjestelmä on Windows 10 -pohjainen ja jotta Xbox-sovellus olisi "Xboxin käyttöjärjestelmä" se tarkoittaisi että kyseessä on virtuaalikone jota ajettaisiin Windowsissa, mitä se ei ole. Tästä offtopicista on kuitenkin turha sen kummemmin jatkaa tässä ketjussa :)
 
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Varmaan käyttöliittymää haettiin :p

Voinko mitenkään saada FPS lukeman näkyviin tässä pelissä?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Ei sitä Xbox sovellusta tarvitse edes avata, jos se närästää. Lataa vaan pelin ja sitten pelin omasta pikakuvakkeesta auki. Kyllä tuo sovellus valmiimmalta vaikuttaa kuin Eeppinen kilpailijansa ainakin.
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
100
Oliko kellään tietoa, että pystyykö noita gamepass pelejä streamaamaan sisäverkossa?
Noissahan ei taida perinteistä exeä löytyä?

Millä lisätään steamiin, moonlightiin tai nvidian palveluun, kun ei taida automaattisesti mihinkään noista ilmestyä?

Mukavampi ois varmaan katella kuvaa 65'' töllöstä kuin tietokoneen (joka on eri huoneessa) 24'' monitorista.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Samaa mieltä parin tässä ketjussa sanoneen kanssa. Rupeaa toistamaan itseään.
Vaikka en ole kun Monarchille päässyt, niin loottaaminen tuntuu turhalta.
Hahmoksi tein tekniikkaan ja puhumiseen painottuvan, ja annan kavereiden hoitaa ammuskelut pääosin.
Ehkä toisenlaislla hahmotyylillä vois olla parempi.
Juoni nyt kuitenkin katottava loppuun asti ainakin ja varmaan noi science aseetkin tulee etittyä.

Edit: Plussaa kyl että monella tapaa voi hoitaa tehtävät, ns. kunnolla tai haista vittu tyylillä.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Juu eipä tässä nyt paljo valittamista ole. Ihan jees kun € makso :tup: . Ostaa ens vuonna itelleen ja toivottavasti ois jo modattavissa sillon, kun on vanillana pelannu ekana läpi.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Läpi meni ajassa 11 tuntia! Paljon jäi vielä koluamatta. Kaiken kaikkiaan hyvä peli, ja voin suositella RPG-ystäville. Arvosanaksi annan 3.5/5.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
103
Vähän alkaa kyllä toistoa olemaan... oiskohan jotain 12h takana, Monarch alkaa olla taputeltu, vielä on useempi käymätön planeetta/paikka starmapilla. Oon kyllä tehny kaikki maholliset sivutehtävät mitä on vastaan tullu, noista kavereittenki tehtävistä 3 tai 4 loppuun asti.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Vähän alkaa kyllä toistoa olemaan... oiskohan jotain 12h takana, Monarch alkaa olla taputeltu, vielä on useempi käymätön planeetta/paikka starmapilla. Oon kyllä tehny kaikki maholliset sivutehtävät mitä on vastaan tullu, noista kavereittenki tehtävistä 3 tai 4 loppuun asti.
Peliajan voi katsoa tallennuksesta. ;)
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 419
Tänään oli Groundbreakin ihmettelyä, kerrankin pääsi suoraan pumpumilla kohdan läpi ettei tarvinut alkaa kikkailee joutavuuksia(Captain Macredd kohta) ja sitten loppuilta oltiinkin suhde terapauttina Parvatille.

Ite ei ole montaa tuntia kerennyt pelamaan vielä, oliskohan neljä viisi alla ja dialogi saa kyllä hymyn huulille paikoin.
Tykänyt toistaiseksi.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Läpi meni ajassa 11 tuntia! Paljon jäi vielä koluamatta. Kaiken kaikkiaan hyvä peli, ja voin suositella RPG-ystäville. Arvosanaksi annan 3.5/5.
Vähän alkaa kyllä toistoa olemaan... oiskohan jotain 12h takana, Monarch alkaa olla taputeltu, vielä on useempi käymätön planeetta/paikka starmapilla. Oon kyllä tehny kaikki maholliset sivutehtävät mitä on vastaan tullu, noista kavereittenki tehtävistä 3 tai 4 loppuun asti.
Mitä speedrunnereita te oikein ootte? o_O Mulla on 20 tuntia takana ja
Monarchin tehtävät noin 60% läpi. Edgewater, Groundbreaker ja Roseway aika tyhjennettyjä, tosin myöhemmät sivutehtävät patistelevat parhaillaan takaisin niille. Kumppaneitten tehtäviä on tehty mutta yhtäkään ei läpi asti, ellei sitä robottia lasketa (oletan siis ettei sillä ollut mitään isompia sivuseikkailuja). Byzantiumista on juttuja kuulunut mutta en ole vielä astunut jalallanikaan sinne, ja se kuulostaa isolta paikalta. Pari taivaankappaletta on myös käymättä.
Välillä oon kyllä vaan tutkinut paikkoja, lukenut terminaaleja ja ottanut screenshotteja, mutta en ole vitkastellut mitenkään tahallani. Ääninäyttely on toki sen verran pätevää että dialogit on kuunneltu kokonaan.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Hämmentävää pahoinvointia on peli aiheuttanut itselle, ei auta FOV säädöt eikä vsyncit mitenkään. Ainoa peli joidenkin nopeatempoisten VR pelien lisäksi joka on koskaan aiheuttanut moista.
Jostain syystä mikäli katsoo youtubesta videoa pelistä niin se ei aiheuta samanlaista fiilistä. Jotenkin myös textboxit tuntuvat olevan ihmeellisen päälleliimatun olosia peligrafikkaan verrattuna, jotta sekin aiheuttaa osittain huonoa oloa.
Pahin tilanne on juostessa jossain aihtaissa tiloissa. Vaikea jopa selittää mikä tuossa mättää, mutta joku siinä mättää :wtf:
Ketuttaa entistä enemmän kun hölmöyksissäni jopa ostin ko pelin vaikka olisin voinut tuolla valmiiksi voimassa olleella gamepassillanikin tuota pelata ns. ilmaiseksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Hämmentävää pahoinvointia on peli aiheuttanut itselle, ei auta FOV säädöt eikä vsyncit mitenkään. Ainoa peli joidenkin nopeatempoisten VR pelien lisäksi joka on koskaan aiheuttanut moista.
Jostain syystä mikäli katsoo youtubesta videoa pelistä niin se ei aiheuta samanlaista fiilistä. Jotenkin myös textboxit tuntuvat olevan ihmeellisen päälleliimatun olosia peligrafikkaan verrattuna, jotta sekin aiheuttaa osittain huonoa oloa.
Pahin tilanne on juostessa jossain aihtaissa tiloissa. Vaikea jopa selittää mikä tuossa mättää, mutta joku siinä mättää :wtf:
Ketuttaa entistä enemmän kun hölmöyksissäni jopa ostin ko pelin vaikka olisin voinut tuolla valmiiksi voimassa olleella gamepassillanikin tuota pelata ns. ilmaiseksi.
Kuulostaapa erikoiselta, en ole huomannut mitään sellaista eroa muihin räiskintöihin mikä moista aiheuttaisi. Ootko laittanut motion blurrin pois päältä?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Kuulostaapa erikoiselta, en ole huomannut mitään sellaista eroa muihin räiskintöihin mikä moista aiheuttaisi. Ootko laittanut motion blurrin pois päältä?
Joo on pois päältä, on tosiaan hämmentävää. Netistä vähän etsin tietoa tähän liittyen niin ei vaikuta olevan mikään yleinen ongelma.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Laita toi graffa Säädöt ini tiedostoon sekä mouse smoothing korjaus siihen toiseen teksti tiedostoon
Joo on pois päältä, on tosiaan hämmentävää. Netistä vähän etsin tietoa tähän liittyen niin ei vaikuta olevan mikään yleinen ongelma.
Laite ne ini Säädöt jotka tekevät kuvasta tarkemman ja jolla saa ton mouse smoothingin pois päältä
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Mulla ainakin meni maku heti kun kuulin tästä. Mikä RPG se on jonka menee läpi päivässä?? En jaksa vaivautua edes aloittaa enää tätä
Kyllähän tuon ajan voi helposti tuplata jos vähänkään tykkää ihmetellä. Toki jos tietää valmiiksi miten tekee ja juoksee ns. muna suorana niin sitten tuo aika on varmaan ihan kohdillaan.

Muistuu mieleen, kun noita speedruneja välillä tubesta katsellut kun on ollut pelejä, joita joskus 90-luvulla on tahkonnut kuukausikaupalla - pääsemättä edes läpi!? - ja joku painaa sen tunnissa läpi. :D
Että asiat on hieman suhteellisia aina.

Mutta joo itelläkin ladattuna enkä oo vielä ehtinyt aloittaa, aika paljon negatiivista tullut täällä esiin alkuhuuman jälkeen.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 288
Itellä meinas tökkiä jo ekassa tehtävässä. Pitäs lähtä hakemaan joku sähköosa joltain köyhiltä, jotta voin pelastaa joitain randomeita jossain avaruusaluksessa, joihin mulla ei oo mitään tunnesidettä. Entä jos ei kinosta ja mulle on ihan sama vaikka ne jäädytetyt matkaajat jäis siihe tilaan? Enemmän ruokaa mulle.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Itellä meinas tökkiä jo ekassa tehtävässä. Pitäs lähtä hakemaan joku sähköosa joltain köyhiltä, jotta voin pelastaa joitain randomeita jossain avaruusaluksessa, joihin mulla ei oo mitään tunnesidettä. Entä jos ei kinosta ja mulle on ihan sama vaikka ne jäädytetyt matkaajat jäis siihe tilaan? Enemmän ruokaa mulle.
Ei kiinnosta pelata tarinaa? Jää vähän peli köyhäksi tuolla asenteella ja mietin että onkohan ihan oikea peli sitten sulle?
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 355
En tiedä, toisaalta tämä nappaa isosti, toisaalta taas ei juurikaan.

Itselläni on nyt takana n. 6h. Eniten ehkä ärsyttää se että alueet ovat kovin pieniä. Pidän avoimen maailman peleistä paljon enemmän, ehkä tässä se on hankalampi toteuttaa kun pitää aluksella pomppia ympäriinsä.

Kyllä tämä läpi pitää katsoa jokatapauksessa, ja aika paljon nuohoan paikkoja, sekä teen sivutehtävät kaikki mitä vain saan npc:ltä nyhdettyä.

Tämä sai minut odottamaan seuraavaa TESiä vain entistä enemmän, se on se genre josta minä pidän, ja tämä Outer Worlds ei sitä aivan ole.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Jotain 12h taitaa olla pelikellossa ja ohan tää ihan hauskaa ollu. Tullu enempi tehtyä noita sivutehtäviä ja on kyllä saanu nauraa useempaan otteeseen.
Yks mikä jäi mieleen kun teleporttasin aika alussa takaisin alukselle,niin ADA ilmoittaa: Intruder allert! Ou,it's just you.. Toi loppuosa viel oikein väsyneellä äänensävyllä. :D
Ittelle ehkä jopa piene helpotus tuli kun kuuli ettei tää oo mikään +100h peli. :)
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 288
Ei kiinnosta pelata tarinaa? Jää vähän peli köyhäksi tuolla asenteella ja mietin että onkohan ihan oikea peli sitten sulle?
Niin, no luulin että tämä on enemmän Fallouttimainen, mutta kai tätä pitää sitten ajatella sellaisena ei-valintoja sisältävänä putkijuoksuna.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Niin, no luulin että tämä on enemmän Fallouttimainen, mutta kai tätä pitää sitten ajatella sellaisena ei-valintoja sisältävänä putkijuoksuna.
On siellä valintoja vielä... Tämähän ei ole Fallout:facepalm:

Ensimmäinen tehtävä ja jo luodaan pettymystä:confused:
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 288
On siellä valintoja vielä... Tämähän ei ole Fallout:facepalm:

Ensimmäinen tehtävä ja jo luodaan pettymystä:confused:
No minusta nyt vaan lähinnä on mälsää, että heti ensimmäinen tehtävä on mielestäni tylsä. :D Anteeksi kovasti että olen tätä mieltä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
No minusta nyt vaan lähinnä on mälsää, että heti ensimmäinen tehtävä on mielestäni tylsä. :D Anteeksi kovasti että olen tätä mieltä.
Ei vaan pelaa sitä nyt herrajumala pidämmälle ennen kuin teet lopullisia päätöksiä.

Se että jotain peliä lähtee pelaamaan jonain muuna on jo lähtökohta pettymykselle.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 288
Ei vaan pelaa sitä nyt herrajumala pidämmälle ennen kuin teet lopullisia päätöksiä.

Se että jotain peliä lähtee pelaamaan jonain muuna on jo lähtökohta pettymykselle.
Kyllä mää aion pelatakki. Lähinnä nyt heitin tänne ekan fiiliksen mikä tuli pelistä. Harmittaa myös, ettei ole HDR:ää ollenkaan.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Niin, no luulin että tämä on enemmän Fallouttimainen, mutta kai tätä pitää sitten ajatella sellaisena ei-valintoja sisältävänä putkijuoksuna.
Et voi olla enenmmän hakoteillä.
Lähes kaikki tehtävät voi tehdä miten haluaa ja sillä miten sen teet on aina merkitystä. Itse tuossa juuri teurastin kylällisen viatonta porukkaa koska tehtävä meni vähän persiilleen.

Periaatteessa sinä voit vaikka lahdata kaikki aloitusalueen asukkaat ja lipastaa sen alukseen tarvittavan osan hävityksen keskeltä.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 288
Et voi olla enenmmän hakoteillä.
Lähes kaikki tehtävät voi tehdä miten haluaa ja sillä miten sen teet on aina merkitystä. Itse tuossa juuri teurastin kylällisen viatonta porukkaa koska tehtävä meni vähän persiilleen.

Periaatteessa sinä voit vaikka lahdata kaikki aloitusalueen asukkaat ja lipastaa sen alukseen tarvittavan osan hävityksen keskeltä.
Ok, hyvä tietää. :D
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Perskele, hankin itselleni epähuomiossa Robophobian.
Ja nyt SAM laukaisee tuon phobian kun se on tiimissä... ja kun puhun SAMille niin yksi dialogi vaihtoehdoista on "AHHHHHHHHHH!!!!!!!!" :rofl:
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Mulla ainakin meni maku heti kun kuulin tästä. Mikä RPG se on jonka menee läpi päivässä?? En jaksa vaivautua edes aloittaa enää tätä
Itsehän oon pelannut tätä ns. kokopäivätyönä perjantaista asti ja olen käsitykseni mukaan noin 60% läpi. Tottakai RPG:n läpäisee nopeasti, jos vain paahtaa tukka putkella pääquestin läpi vilkuilemattakaan ympärilleen. Odotukset kannattaa muutenkin olla enemmän KOTOR / Mass Effect kuin Skyrim.

Toisaalta olen halunnutkin alusta asti pitää pelistä. Jos olisi ollut paljon negatiivisia ennakko-odotuksia, ne olisivat varmasti heijastuneet myös pelikokemukseen.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Laita toi graffa Säädöt ini tiedostoon sekä mouse smoothing korjaus siihen toiseen teksti tiedostoon


Laite ne ini Säädöt jotka tekevät kuvasta tarkemman ja jolla saa ton mouse smoothingin pois päältä
No tämähän auttoi. Kyllä tuli nuo ini säädöt huomattua aiemmin, mutta kun ei peliä vielä silloin ollut niin unohdin.
r.SceneColorFringe.Max=0 tuo säätö ratkaisi pahoinvointiongelman.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Perskele, hankin itselleni epähuomiossa Robophobian.
Ja nyt SAM laukaisee tuon phobian kun se on tiimissä... ja kun puhun SAMille niin yksi dialogi vaihtoehdoista on "AHHHHHHHHHH!!!!!!!!" :rofl:
Huomasin saman :D Tosin tajusin koko SAMin olemassaolon vasta sen verran myöhään että ei enää harmita. Huvitti kylläkin.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
797
Läpi meni ajassa 11 tuntia! Paljon jäi vielä koluamatta. Kaiken kaikkiaan hyvä peli, ja voin suositella RPG-ystäville. Arvosanaksi annan 3.5/5.
Mulla oli 9,5 tuntia kellossa kun alotin groundbreakerillä. Kävin kyllä varmaankin joka paikassa alkumestasta (about kahteen kertaan). En oikein tykkää siitä, että on epämääräiset out of boundsit ja niitä vuorenseinämiä pitkin voi randomilla hyppiä ja sit vaan yhtäkkiä putoaa ja kuolee. Toivottavasti niitä kyntämällä ei mihinkään pääse.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 844
Itselläni kuluu aikaa ihan vain siihen että aliarvioi vihut ja sitten tulee kuokkaan. Varsinkin robotit ja elikot on vaikeita arvioida. Joillain on extra ominaisuuksia kuten AoE tuli tai happo, jota ei voi ennakoida. Onko muuten joku tapa nähdä vihusta miten vaarallinen se on, paitsi kokeilemalla :beye:
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Itselläni kuluu aikaa ihan vain siihen että aliarvioi vihut ja sitten tulee kuokkaan. Varsinkin robotit ja elikot on vaikeita arvioida. Joillain on extra ominaisuuksia kuten AoE tuli tai happo, jota ei voi ennakoida. Onko muuten joku tapa nähdä vihusta miten vaarallinen se on, paitsi kokeilemalla :beye:
Tactical Time Dilation. Seiso paikallasi niin että mittari ei juurikaan kulu, ja tähtää vihollista. Esiin tulee infolaatikko, jossa kerrotaan hitpointsit ja tappelutapa (ja joku nippelitieto juuri tämän yksilön elämästä).

Toimii muuten kaikkiin NPC:ihin, jopa kumppaneihin. Kannattaa skannailla porukkaa tuolla ihan huvin vuoksi.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 355
Tuo TTD on muuten sama kuin VATS, eli en ole koskaan kokeilua enempää käyttänyt, enkä käytä. Aivan turha.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
747
Kyllähän tuota pelin pääjuonta ja yleensäkin maailman alustusta voi ja pitääkin kritisoida, harvinaisen köykästä settiä. Joku sekopää herättää sut (ihan kiva sinänsä) ja sitten pitäisi olla kiinnostusta herättään loputkin, vaikka ei sinällään mitään siteitä ole kehenkään? Syy on lähinnä koska pahat korporaatiot... entäs jos ei kiinnosta kapinointi tai pyyteetön kemikaalien etsintä lössin herättelyä varten?

Fallout 4:sta esim. kritisoitu kovasti köykäsen pääjuonen takia mutta ei tässä tosiaan juuri sen kummempi ole, ja Falloutissa nyt edes perhesuhteet jonkunmoinen motivaattori. Yleensäkin tätä yritysten hallitsemaa maailmaa olisi voinut hieman enemmän alustaa, että niitä antipatioita syntyisi. Kyllähän tosiaan pelaamalla saa sitte tietää, että moni asia noissa mättää sitten. Mutta ei tuolla kukaan muukaan oikein sympatioita kerää, ainakaan toistaiseksi. Vähän yhdentekevältä tuntuu kaikki.

Tämä yhdistettynä suht yhdentekeviin ja tylsähkön oloisiiin maailmoihin ja siihen että itse avaruus elementtinä on sivuutettu lahjakkaasti (liikutaan vaan pisteestä A pisteeseen B) tekee pelistä aika tylsän ja tasapaksun. Falloutit ja vaikka Skyrim onnistuu kyllä kertaluokkaa kiinnostavammat maailmat, joissa riittää ihmeteltävää vaikkei se juoni iskisikään. Tämä peli ei iske millään tasolla.
 

CryptoKid

Jonkun tarttis varmaan tehrä jottain
Make ATK Great Again
Team Linux
Team H2O
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
243
Tuo TTD on muuten sama kuin VATS, eli en ole koskaan kokeilua enempää käyttänyt, enkä käytä. Aivan turha.
Ei ole sama kuin VATS, TTD:ssä pitää kuitenkin itse tähdätä. Bullet time siis.

Kyllähän tuota pelin pääjuonta ja yleensäkin maailman alustusta voi ja pitääkin kritisoida, harvinaisen köykästä settiä. Joku sekopää herättää sut (ihan kiva sinänsä) ja sitten pitäisi olla kiinnostusta herättään loputkin, vaikka ei sinällään mitään siteitä ole kehenkään? Syy on lähinnä koska pahat korporaatiot... entäs jos ei kiinnosta kapinointi tai pyyteetön kemikaalien etsintä lössin herättelyä varten?
Sitten kannattaa muistaa että tohtori mainitsi olevansa etsintäkuulutettu suuresta summasta...
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
747
Niin no, heittääkö juoni sitten häränpyllyä, oletin että se ois sitten siinä, jos ukon käräyttää?
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Aikamoisia speedrunnereita täällä. 13h takana, enkä ole vielä Monarchissa jutellut sille Information Brokerille.. Ollu niin paljon muuta tehtävää.

Lone wolfina pelaan tosin, yhtälailla ne vihut kuolee kun yksin lyö pampulla tai ampuu haulikolla naamaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 790
Viestejä
4 207 012
Jäsenet
70 961
Uusin jäsen
Muffini

Hinta.fi

Ylös Bottom