Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kyllä se siitä jatkuu.Niin no, heittääkö juoni sitten häränpyllyä, oletin että se ois sitten siinä, jos ukon käräyttää?
On kyllä kiire joillakin. Olen tehnyt kaikki sivuquestit ja kuunnellut kaiken dialogin, lootannut kaiken mahdollisen, ja pelitunteja nyt 33 kun juuri pääsin Byzantiumille...
Itellä meni asiat päin persettä siellä ja eikä ole asiaa mennä ilman armeijaa, ystävällisissä väleissä ei erottuPeriaatteessa sinä voit vaikka lahdata kaikki aloitusalueen asukkaat ja lipastaa sen alukseen tarvittavan osan hävityksen keskeltä.
Ei ole kyllä eka peli missä olet pelanut "speedrunner" tyylillä,Ei ole vauvan isänä noin paljoa vapaa-aikaa, joten pitää vetää nopsasti.
Ei tosin, ei ole muutenkaan niin paljoa mielenkiintoa vetää ihan kaikkia sivutehtäviä läpi mitä pelistä löytyy.
"Normaali"-vaikeustaso on nykypeleissä se "millä napeilla tässä pelissä liikutaan?"-vaikeustaso. Eli täysin kädettömille aloittelijoille tarkoitettu.20h meni vetää soolona läpi ja tein kaikki sivutehtävät mitkä vastaan tuli.
Peli jätti todella kylmäksi, asseteja kierrätetään planeetasta toiseen ja jokainen avaruusalus lienee valmistettu samassa tehtaassa kun kaikki näyttää samalta, vihollisrotujakin pelissä oli vain noin 4 erilaista. Aseitakin lopuksi oli vaan jotain 6-8 joista sitten nuo nimetyt versiot ja Science aseet.
Isoin haista vittu kuitenkin tuo vaikeustaso, tuntui ettei peliä ollut pelitestattu ollenkaan, viimeinen bossi kaatui yhdestä vitun panoksesta pistoolista normaalivaikeustasolla. Onko nykyajan pelaajat oikeasti näin paskoja? Hardikaan ei korjaa mitään kun enintään saa ampua yhden lisäpanoksen viholliseen. Supernovaa en henk. koht. testannut kun siinä noita survival-juttuja lisänä eikä ne kiinnosta mutta liekkö se sit vaikeustaso millä peli suunniteltu?
Jokin julma vitsi että puolet noista planeetoista mitä kartalla vihjaillaan on jotain DLC?
"Normaali"-vaikeustaso on nykypeleissä se "millä napeilla tässä pelissä liikutaan?"-vaikeustaso. Eli täysin kädettömille aloittelijoille tarkoitettu.
Nykypeleissä on hyvin harvassa ne jotka ovat edes jotenkuten haastavia Hard-tasolla. Normal on yleensä pelkkä vitsi. Ja tässä pelissä on menty modernin mallin mukaan.
Supernova alkaa olemaan jo aika vaikea, ja tallennusten rajoittaminen vaikeuttaa sitä entisestään. Milleniaalit ovat tottuneet tähän "voit tallentaa missä ja milloin vain" pullamössöilyyn prkl.
Huom: followereilla on kaikilla iso kustilinja tehtävänä.
Aika nopeasti monet menneet tämän läpi. Itsellä 20 tuntia about pelattu ja Edgewater ja ase avaruus-asema vasta koluttu läpi.
Obsidian Entertainmentin odotettu roolipeli The Outer Worlds on ulkona, ja Gamereactorin arvion pääsee lukemaan täällä. Pelissä on mukana hurja kimppuun käyvä villieläinlaji nimeltä raptidon. Nyt on paljastunut, kuka tekee hurjat äänet kyseisille hirmuille.
The Outer WorldsinTwitterissä on julkaistu video, jossa on vauhdissa ääninäyttelijä itse, eli pieni koira nimeltä Louie.
Ei niitä raptidoneja nyt enää osaa kavahtaa pelatessaan. Höh.
itse pelaan pc:llä n 14h ja xboxilla n 10h eli vähän perässä. Dialogeja vedellyt eri tavalla ja on mukava huomata että on ainakin itselleni virkistävän erilaisia. ja ei se lopputulos oo ollut välttämättä ollut niin hyvis/pahis vaihtoehto. van sieltä voi löytyä toinenkin polku. on siis todella variaatiota.. enemmän kun mass effecteissä koskaan. eli uudelleen peluuarvoa on. ei tästä tämän enempää =)
mun on pakko tykätä aika paljonkin kun kahdella laitteella hakkaan. odotan jo viikonloppua että jaksaa pelata.
Mitäs nämä mietteet olivat? Voisit ainakin parilla lauseella kuvailla, luultavasti olet kuitenkin kyseisen videon katsonut.
Kehuu maasta taivaisiin tuon . Ihmettelen oikeasti tuota kun ite antaisin jonkun 7/10 arvosanaksi. Indie peli fiilikset kuitenkin tulee ja aika lyhyt niin ei millään uskoisi 60€ peliksi.
Mitäs nämä mietteet olivat? Voisit ainakin parilla lauseella kuvailla, luultavasti olet kuitenkin kyseisen videon katsonut.
Kehuu maasta taivaisiin tuon . Ihmettelen oikeasti tuota kun ite antaisin jonkun 7/10 arvosanaksi. Indie peli fiilikset kuitenkin tulee ja aika lyhyt niin ei millään uskoisi 60€ peliksi.
Iteäni nytten pidemmän aikaan rassanut kun ohjaimella pelaa niin haluan pitää pyssyt piilossa kun ei taistelua mutta kun loottaa/menet hissiin/puhuu henkilöille niin se ottaa aina aseen esille koska samassa nappulassa(x) on lataus ja se että saat aseet pois.
Eikö ainakaan ohjain valikosta saanut vaihdettua noilta kohdin.
Itse FPRPG -fanina ei tämä peli läpimenon jälkeen aiheuta kun oksennusreaktion ja häpeää. Mitä enemmän aikaa kuluu sitä enemmän alkaa kaikki pelin puutteet paistamaan ja ei voi kun nielaista suolat.
Itse en ole hahmottanut miten hyvää rooli- tai seikkailupeliä saa paremmaksi se että vihollinen kestää 7 ammuksen sijaan 15 tai taistelut kestää 5 minuutin sijaan 15 minuuttia.Oma mielipide on että jos olette pelanneet pelin läpi normaalilla vaikeustasolla niin silloin ette ole pelanneet peliä ollenkaan. Kaikki pelit menee läpi vilauksessa kun vaikeustaso on siellä "pelaan pelin läpi vain tarinan takia"-tasolla. Ja arvostelujen perusteella Hard-vaikeustasokin on pelkkä vitsi haastavuuden puolesta mitä pidemmälle pelissä menee. Kingdoms of Amalur kärsi vähän samantyyppisestä ongelmasta, onneksi OW omaa Supernova-vaikeustason.
Oma mielipide on että jos olette pelanneet pelin läpi normaalilla vaikeustasolla niin silloin ette ole pelanneet peliä ollenkaan. Kaikki pelit menee läpi vilauksessa kun vaikeustaso on siellä "pelaan pelin läpi vain tarinan takia"-tasolla. Ja arvostelujen perusteella Hard-vaikeustasokin on pelkkä vitsi haastavuuden puolesta mitä pidemmälle pelissä menee. Kingdoms of Amalur kärsi vähän samantyyppisestä ongelmasta, onneksi OW omaa Supernova-vaikeustason.
Kyllä tuo Hard on kieltämättä aivan liian helppo, itse olen tainnut muutaman pelitunnin aikana käyttää kaksi kertaa inhaleria. Pitää varmaan vaihtaa modeilla supernova päälle, sallia fast travel ja ottaa kumppaneiden kuolema pois käytöstä. Se olisi varmaan itselle sopiva vaikeusaste.^^ Tässä varmaan tarkoitettiin Supernovaa joka tuo tarpeen kaikelle tuolle ruoka yms lootille. Taisteluissakin tarvitsee varmaan jo käyttää noita erinäisiä humehia.
Kyllähän tuo vaikeustason nosto vaikuttaa muuhunkin kuin taisteluihinKertoo kyllä pelin imusta että aloin grindaamaan mieluummin Borderlands 3:a jossain Rosewayn kohdalla, jonne siis palasin heti kun sieltä asemalta pääsi.
En kyllä oikein hahmota, että miten sinänsä kökön taistelumekaniikan muuttuminen vieläpä erittäin haastavaksi korjaisi pelin puutteita? Samaa paskaa pitempään.
Sepä se, mutta kun suurin osa täällä vinkuu että pelin pituus on vain 8h... Siinä vaiheessa taistelut eivät kestä edes minuuttia vaan 5 sekuntia.Itse en ole hahmottanut miten hyvää rooli- tai seikkailupeliä saa paremmaksi se että vihollinen kestää 7 ammuksen sijaan 15 tai taistelut kestää 5 minuutin sijaan 15 minuuttia.
Ainahan sitä voi toiselle konsolille laittaa vaikka Doomin tai CoDin ja pelata sitä 15 minuuttia jos tuntuu että sen ropeltamisen välissä oli liian vähän FPS:ää...
Sitten jos vielä on tällainen vanha, perheellinen jolla aikaa on muutenkin muutama tunti viikossa, niin se että sitä käyttäisi NPC:tten ampumiseen itse paikkojen tutkimisen, juonen seuraamisen, ym sijaan ei oikein istu mitenkään ajankäyttöön...
Mieluummin pelaan pelin vaikka toisen kerran läpi täysin erilaisella ja eri lailla käyttäytyvällä hahmolla kuin keskityn FPS-osioihin ja ammusten keräämiseen.
Howlongtobeat on aina vaikuttanut siltä, että se on aika vahvasti painottunut nopeiden pelaajien aikoihin.Keskimäärin ihan normaaleja aikoja porukka saa täällä, kun vertaa tähän:
How long is The Outer Worlds?
Kyllähän tuo vaikeustason nosto vaikuttaa muuhunkin kuin taisteluihin
Howlongtobeat on aina vaikuttanut siltä, että se on aika vahvasti painottunut nopeiden pelaajien aikoihin.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt pelien pikapelaamista - etenkin, kun on kyse tämän kaltaisesta pelistä. Itse en saa peleistä oikein mitään irti, jos vain puolivaloilla juoksen tarinaa läpi. Ei siinä pääse uppoutumaan pelimaailmaan ollenkaan ja iso osa pelin vetovoimasta jää hyödyntämättä.
Toisille pelaaminen on turhan paljon suorittamista, mutta toki jos siitä nauttii, niin eihän siinä mitään väärää ole. Itse tykkään nautiskella peleistä rauhassa.
Tuntuu nämä ajat kiinnostavan eniten niitä, joilla on tapana viilettää pelejä läpi. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta, eikä taida muitakaan minun tavoin pelaavia kauheasti kiinnostaaSinne vaan kaikki merkkaamaan omia aikojaan, niin saa tilastoja oikeaksi. Ei kukaan estä merkkaamasta.
Kiva oli esitellä kavereille peliä, kun kaatu joka kerta tuolla hullun tiedemiehen (Phineas?) avaruusasemalla, kun yritti inventaarion avata. Pari kertaa muutennii muuallakin kaatunut juuri inventaarion yhteydessä ja sitten poistuessa 'avaruusalukselta'. Mutta tuolla vetää suoraan Windowsiin ilman mitään turhia ilmoituksia. Ilmeisen raportoituja bugeja nämä AMD RX 5700:lla jo, joten ei siitä sen enempää.