Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi bugi oli pelin lopussa. Kun erääseen huoneeseen meni tietystä ovesta niin peli kaatui välittömästi mutta sitten kun meni sinne toisesta ovesta niin ei kaatunut.
Sain pelattua läpi PC:llä ja tykkäsin. Game pass hyötykäytössä. Tämä on toki yksilöllistä, mutta itse en törmännyt yhteenkään glitchiin, jumiin, crashiin tai muuhunkaan bugiin koko pelin aikana. Aika harvinaista tällainen.
Sama bugi tuli eteen xboxilla. Tai olisihan siitä ovesta pääsyt pyssyt paukkuen, kun testasin.Tuohon samaan törmäsin. Tartaruksella täytyi siis kiertää yhteen huoneeseen takaoven kautta. Muuten kaatui työpöydälle.
Mä yritin tätä googlettaa mutta tietenkään en liian geneerisillä hakusanoilla pystynyt sitä löytämään. Eli tietääkseni pelissä on yksi tehtävä joka voi failata puhtaasti sen takia että siinä on jokin aikaraja tai sitten se failaa jos ottaa sen mutta tekee muita tehtäviä sen sijaan. Niin mikä tää tehtävä on?
Olen nyt päässyt tuonne Stellar Bayhin ja helposti menee yli tunti tai parikin etten pääse tallentamaan peliä(supernova) niin ei huvittaisi nähdä tämän yhden tehtävän epäonnistuvan ja sitten joko joutua antaa sen olla, tai pelata jotain pari tuntia uudestaan, varsinkin kun jotain kaupunkia lootatessa ja sen asukkaita läpi kiertäessä, on aika mahdotonta muistaa mitä on jo tehnyt ja mitä ei, jos joutuu palaamaan takaisin "ajassa".
Rosewayssa on tuo tehtävä: By His Bootstraps - The Outer WorldsMä yritin tätä googlettaa mutta tietenkään en liian geneerisillä hakusanoilla pystynyt sitä löytämään. Eli tietääkseni pelissä on yksi tehtävä joka voi failata puhtaasti sen takia että siinä on jokin aikaraja tai sitten se failaa jos ottaa sen mutta tekee muita tehtäviä sen sijaan. Niin mikä tää tehtävä on?
Rosewayssa on tuo tehtävä: By His Bootstraps - The Outer Worlds
Ei tuota varsinaisesti voi failata, mutta lopputulos on erilainen ja palkkio pienempi, jos aikailee.
Ainakin ms storen versiota varten piti asentaa se eurooppa windows 10 videokodekkipakettiAsensin pelin pc:lle jossa on tekniikka kunnossa, kaikki uusimmat ajurit yms asennettu mutta kun peliä yrittää käynnistää niin joku starttiruuttu käy pari sekunttia ja sitten palaa epic game launcheriin. Niin ja peli on ihan ostoversio ja yritetty asentaa uusiksi pari kolme kertaa. Muut pelit tuon epic game launcherin kautta toimii
Ihan pelin alussa olen, mutta kerran on tullut. Siinä kun Hawthornen alus tuli kallioiden välistä näkyviin. Juurikin tilanne, missä paljastui iso alue kerrallaan näkyviin.Tuleeko muilla ärsyttävää tökkimistä etenkin, jos saapuu johonkin uuteen paikkaan?
Muuten kyllä FPS pyörii ultralla korkealla ja on sulavaa, mutta nykimistä on vähän väliä. Ihan kuin peli lataisi karttaa, mutta SDD:ltä pitäisi valua nopeasti. Windowsin asensin uusiksi muista syistä, eikä sekään auttanut.
Koneen päivitys tehty ja sen mukana tuli 2x3kk xbox game passia, niin sai tämän kokeiluun. Muutaman tunnin olen nyt ehtinyt pelata ja alkaa maailma viedä mukanaan. Vähän samat vibat tässä kuin Arcanumissa aikanaan. Toisaalta taas kuten arvelin trailerien perusteella, niin Fireflystä otettu myös vaikutteita.Tässä taitaa olla mulle vihdoin syy päivittää vanha mopokoneeni nykyaikaiseksi. Fallout 4 pyörii sillä minimiasetuksilla siedettävästi, mutta tämä tuskin enää.
Juu tuo on ikävä totta. Vaikka pelillä on kauheasti potentiaalia olla New Vegasin vertainen, niin kuitenkin nuo mainitsemani asiat häiritsivät kokoajan pelatessa. Vaikkakin dialogi ja valintojen tekeminen olikin erittäin hyvin tehty.Itsellä kävi loppua kohti sama kuin Hulilla, ei vaan jaksanut pitää otteessaan. Loppua kohti alkoi toistamana vahvasti itseään.
Onkos tämä yhä game passissa? Voisi jopa tuon DLC:n hankkimista harkita. Jos tällä kertaa pelaisi 'hyviksenä' läpi...
Alku sai kyllä vahvaan otteeseensa, mutta mitä pidemmälle pelasi, sitä kauemmas tästä luisui. Lopusta ei jäänyt käteen kuin hämmennys ja vitutus.
Uutta DLC:tä lienee tulossa:
Outer Wilds - Echoes of the Eye · AppID: 1622100
A strange satellite photo that can’t be explained. A new museum exhibit that marks the trailhead for one last journey into the wilds. Should you pull at the thread and unravel the solar system’s deepest secret, or is some knowledge better left in the dark? Outer Wilds - Echoes of the Eye Steam...steamdb.info