The Outer Worlds (PC, PS4, Xone - 2019)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 495
Muutaman tunnin testailulla vaikuttaa ihan hyvältä tekeleeltä. Amd kyllä onnistunut ryssimään hienosti jotain näytönohjaimiensa suorituskyvyn osalta tässä pelissä Ryzen/Radeon leimasta huolimatta. Ihan järjestäen näyttäisi kortit alisuoriutuvan.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 964
"hyvin" tää näyttäs heikommallakin raudalla toimivan. i7-4500U Ja nvidia 840M varustetulla läppärillä pyörii suunnilleen kaikki minimissä siedettävästi. Eikä edes näytä kauheen rumalta.
Kyllä tästä euron verran hupia ainakin irtoaa.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 405
Joku vetäisi varmaan herneet nenään kun gigasella ei tule koko kaistan edestä ja haukkuisi Microsoftin Storen jonnekin syvälle, mutta kyllähän tämä 4G:n jälkeen rokkaa. Kohta pelaamaan. Saa nähdä riittääkö 1080 Ti:ssä puhti 4K:lla kuinka hyvin. Tuskin isompia yllätyksiä odotettavissa.

Itse joudun kärvistelemään sillä saakelin 4G:llä ja vielä huonolöa yhteydellä, 2,5mb/s taisi tulla parhaillaan. Ei toki vielä edes valmis.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 537
Olen katsonut youtube videoita tästä pelistä ja kyllä kiinnostaisi ostaa mutta eikö tämä on kopio suoraan Fallout pelistä ainoa ero että tarina on erilainen.
Steam julkaisua odotan vielä.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
845
kyllä tämä näyttää ja tuntuu tutulta falloutilta. vain ydinsodan jälkeiset textuurit vaihdettu vähän scifinpään mut sama pyöreät 50luvun mudot kaikessa.. en ole vegasia pelannut mutta on tässä tarina mielenkiintoinen. mä vedin xboxilla heti main missionilla aluksen avaruuteen ja seuraavaa planeettaa ja kuolin sinne meni fiilikset kun kuolema tuli niin suoraa hakattuna ilman minkäänlaista tuntumaa vaaran määrästä. nyt pcllä rauhallinen aloitus side missionit läpi ensin ennen höntymistä vaaran vyöhykkeelle.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mä en tiedä, mikä tässä on kun ei vedä imuunsa. Vaikka totesin tuossa aiemmin, että grafiikka nyt ei niin ensisijassa ole niin jotenkin ankean näköinen vaikkapa modattuun FO4 verrattuna. Riemunkirjava mutta epäterävän oloinen maailma. Moderneihin open worldeihin tottuneelle tuo alkukin on melkoinen ränni, jonka päässä pieni kaupunki tarjoamassa fedexausta. Bethesdan peleissä tietty lore nappaa myös imuunsa eli on kova halu nähdä maailmaa.

Kauanko kesti, että peli eteni omalla painoillaan muilla?
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 112
mä vedin xboxilla heti main missionilla aluksen avaruuteen ja seuraavaa planeettaa ja kuolin sinne meni fiilikset kun kuolema tuli niin suoraa hakattuna ilman minkäänlaista tuntumaa vaaran määrästä. nyt pcllä rauhallinen aloitus side missionit läpi ensin ennen höntymistä vaaran vyöhykkeelle.
Kannattaa tosiaan tehdä sivutehtävät ja valmistautua huolella eikä sännätä soitellen sotaan.
Alkuvaiheessa tuli iloinen yllätys, kun päätin mennä kokeilumielessä haastamaan riitaa sen apinalauman kanssa, joka majailee parinsadan metrin päässä aluksesta. Turpiin tuli niin että tukka lähti. Pitää käydä siivoamassa orangit pois sitten kovempana ja kokeneempana.

Vaikeustaso saattaa tietysti vaikuttaa. Pelaan itse Hardilla.

Kauanko kesti, että peli eteni omalla painoillaan muilla?
Kun pääsi sinne kaupunkiin tutkimaan paikkoja ja tekemään sivutehtäviä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 906
Kannattaa tosiaan tehdä sivutehtävät ja valmistautua huolella eikä sännätä soitellen sotaan. Alkuvaiheessa tuli iloinen yllätys, kun päätin mennä kokeilumielessä haastamaan riitaa sen apinalauman kanssa, joka majailee parinsadan metrin päässä aluksesta. Turpiin tuli niin että tukka lähti. Pitää käydä siivoamassa orangit pois sitten kovempana ja kokeneempana.

Vaikeustaso saattaa tietysti vaikuttaa. Pelaan itse Hardilla.


Kun pääsi sinne kaupunkiin tutkimaan paikkoja ja tekemään sivutehtäviä.
Apinoista oli vastusta jopa sen jälkeen kun oli tehnyt tämän alkupaikan kaikki tehtävät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
162
Lisää new vegasia tekisi kieltämättä mieli, vaikka en itse NV:tä koskaan läpäissytkään. Peli ja sen maailma muuten imaisi vajaa sadan tunnin ajaksi aivan täysin.
En ole itseäni spoilannut arvosteluilla tai pelikuvalla trailereita lukuunottamatta, joten ainoa "suurempi" huolenaiheeni onkin tuo trailereissa viljelty huumori. Onko se oikeasti tuollaista borderlandsimaista ölinää, vai onko noihin esittelyvideoihin onnistuttu niputtamaan vain kaikkein juustoisimmat jutut?
Olen nyt pelannut noin 10 tuntia, eikä tässä ole Borderlands-tason huumoria ollut. Muutamia kylähulluja on näkynyt, mutta huumori on ollut nokkelaa eikä sitä viljellä koko ajan naamalle.

Olen katsonut youtube videoita tästä pelistä ja kyllä kiinnostaisi ostaa mutta eikö tämä on kopio suoraan Fallout pelistä ainoa ero että tarina on erilainen.
Steam julkaisua odotan vielä.
Toki tekijätiimin huomioon ottaen, on peli ottanut vaikutteita Falloutista kyllä. Mielestäni kuitenkin miljöönä tarpeeksi raikas erottuakseen Falloutista, ja paikasta toiseen liikutaan aluksella yms. Itse mietin samaa ennen kuin aloitin, mutta hyvin on maistunut. Bugejakaan ei ole näkynyt juuri yhtään.

Hyvältä vaikuttaa tässä vaiheessa, pelaan hardilla ja hieman harmittaa etten aloittanut supernovalla. On nimittäin ainakin pyssymiehellä ollut melko helppoa menoa, kun ei aivan päättömästi mene. Sivutehtävät olen tehnyt kaikki mitä vastaan on tullut. Voi toki olla, että haasteet ovat vasta edessäpäin?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Oliko tuohon graafiseen ulkoasuun joku pikafiksi olemassa? Terävyyttä lisää ja vähemmän... psykedeelistä? 1440p ultra päällä ja tulee sellainen konsolimainen fiilis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
162
Oliko tuohon graafiseen ulkoasuun joku pikafiksi olemassa? Terävyyttä lisää ja vähemmän... psykedeelistä? 1440p ultra päällä ja tulee sellainen konsolimainen fiilis.
Mietin täysin samaa, kun pelin käynnistin enkä ainakaan mitään pikaista apua tuohon löytänyt vaikka asetuksia vaihtelin. Sama 1440p ultra täälläkin.

Hyvännäköinen grafiikka, mutta outo epätarkkuus oli läsnä jatkuvasti. Eniten häiritsi aloitusmaailmassa.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Vähän meinaa puuduttaa tuo juttelun määrä, muuten kyllä maistuu vaikken mikään fallout fani olekaan ollut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 378
Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4.00GHz
NVIDIA GeForce GTX 970
16GB
Microsoft Windows 10 Pro

Mites meikäläisen kokoonpanolla tämä toimisi? 1080p reso.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 112
Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4.00GHz
NVIDIA GeForce GTX 970
16GB
Microsoft Windows 10 Pro

Mites meikäläisen kokoonpanolla tämä toimisi? 1080p reso.
Täällä on tarkalleen sama setti, paitsi prossuna i5-6500 CPU @ 3.20GHz neliydin (eli heikompi?). Keskitason grafiikoilla pyörii erinomaisesti ja näyttää ihan hyvältä. Grafiikoita on ehkä varaa jopa nostaa, tähän asti pelattu niillä asetuksilla mitä peli suositteli.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
794
Mietin täysin samaa, kun pelin käynnistin enkä ainakaan mitään pikaista apua tuohon löytänyt vaikka asetuksia vaihtelin. Sama 1440p ultra täälläkin.

Hyvännäköinen grafiikka, mutta outo epätarkkuus oli läsnä jatkuvasti. Eniten häiritsi aloitusmaailmassa.
Chromatic Abberation ja Depth of Field pois niin kuva on tarkka muita en mun mielestä tarvi säätää. Kannattaa ottaa myös mouse smoothing pois. (PC) Disable that pesky TAA and DOF : theouterworlds
 

Ezo

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
16
Mietin täysin samaa, kun pelin käynnistin enkä ainakaan mitään pikaista apua tuohon löytänyt vaikka asetuksia vaihtelin. Sama 1440p ultra täälläkin.

Hyvännäköinen grafiikka, mutta outo epätarkkuus oli läsnä jatkuvasti. Eniten häiritsi aloitusmaailmassa.
Ainakin tämä redditin postaus toimi: (PC) Disable that pesky TAA and DOF : theouterworlds

Mene hakemistoon:
C:\Users\<käyttäjä>\AppData\Local\Packages\PrivateDivision.TheOuterWorldsWindows10_hv3d7yfbgr2rp\LocalCache\Local\Indiana\Saved\Config\WindowsNoEditor

Avaa "Engine.ini" ja lisää perään asetukset redditin ohjeiden mukaisesti. Itse en poistanut antialiasointia käytöstä.

Omat asetukset:

[/Script/Engine.RendererSettings]
r.PostProcessAAQuality=4
r.DepthOfFieldQuality=0
r.Tonemapper.Sharpen=0.4

Tuolla sai omaan makuun terävän kuvan.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Kuin hyvä tämä Game Pass oikeasti on, aivan mahtava, nuo ei oikeasti yritä kusettaa.
Tuo on oikeasti aivan järkytävän hyvä, iso kunnioitus oikeasti!
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 645
Ainakin tämä redditin postaus toimi: (PC) Disable that pesky TAA and DOF : theouterworlds

Mene hakemistoon:
C:\Users\<käyttäjä>\AppData\Local\Packages\PrivateDivision.TheOuterWorldsWindows10_hv3d7yfbgr2rp\LocalCache\Local\Indiana\Saved\Config\WindowsNoEditor

Avaa "Engine.ini" ja lisää perään asetukset redditin ohjeiden mukaisesti. Itse en poistanut antialiasointia käytöstä.

Omat asetukset:

[/Script/Engine.RendererSettings]
r.PostProcessAAQuality=4
r.DepthOfFieldQuality=0
r.Tonemapper.Sharpen=0.4

Tuolla sai omaan makuun terävän kuvan.
Nuo sinun lisäämät rivit ei poista pahinta kuvan suttaajaa, joka on chromatic aberration. Sen poistamiseksi pitää lisätä vielä rivi:

r.SceneColorFringe.Max=0
 

Ezo

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
16
Nuo sinun lisäämät rivit ei poista pahinta kuvan suttaajaa, joka on chromatic aberration. Sen poistamiseksi pitää lisätä vielä rivi:

r.SceneColorFringe.Max=0
Ahaa kiitokset! Täytyykin testata. Mulle toi DoF tuntui kauheimmalta, mutta tämän poistamista en edes koettanut vielä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Hyvältä vaikuttaa, New Vegas tuli mieleen välittömästi. Mukavasti valinnanvaraa ainakin muutamassa alkupään laajemmassa questissa.

Xbox one X:llä tuli aloitettua ja sitten siirryttyä pc:lle, kun ei tuo sub30fps nappaa. Kumma kun pitää venyttää vanhaa laitetta tuohon 4k-resoon, pelattavuuden kustannuksella. :facepalm:
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
749
Toistaiseksi ollut 'ihan kiva' -fiilikset pelistä, ei mitään vau-efektiä ainakaan vielä tullut. Grafiikat karkkiväreineen muuten ihan ok, mutta jotenkin ei välity tilan tuntu vai miten sitä selittäisi? Ja ympäristöt olleet toistaiseksi aika tylsiä, ollaan sentään avaruuden siirtokunnissa, niin luulis että tätä vois jotenkin hyödyntää paremmin?

Näkyyhän siellä revontulia ja kaasuplaneetan renkaita mutta en tiiä, tähän asti oltu ulkomaisemissa tai sisällä taloissa, jotka on kuitenkin sitä samaa. Toivottavasti tulee enempi vaihtelua ja avaruutta voisi hyödyntää jotenkin muutenkin kuin että paatin ikkunasta näkyy eri maisema sijainnista riippuen. Tämä siis alun perusteella

Vuoropuhelu on ollut näppärää sanailua ja huumoria sopivasti, ja dialogissa on ollut kiitettävästi vaihtoehtoja, jos on supliikkitaitoja tai osaat tekniikkaa tai lääketiedettä. Voit myös vetää tylyäkin linjaa, jos siltä tuntuu.

Tehtävät olleet toistaiseksi aika vakioita, hae tuo, korjaa tämä, tapa noi? Yksi päätehtävä oli, jonka lopputulos vaikuttaa sitten enempi siirtokunnan tilanteeseen, olettaisin? Täytyy myöhemmin käydä katsomassa.

Siihen nähden, että sain tän Gamepassin kautta 3 kk ilmaiseksi käyttöön, niin ei hullumpi peli. Mutta en tämän perusteella lähtisi vielä omaksi ostamaan (saatikka tuota gamepassia jatkamaan, eihän siellä oikein ole mitään kiinnostavaa tai mitä ei jo olisi ostettu muualta).
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 645
Ahaa kiitokset! Täytyykin testata. Mulle toi DoF tuntui kauheimmalta, mutta tämän poistamista en edes koettanut vielä.
Joo toki Depht Of Field sumentaa sitä taustaa ja kaukana olevaa maisemaa, mutta chromatic aberration lisää kuvaan ns. kaksoiskuvia siellä ruudun reunoilla jolloin tuntuu, että katsoisi kuvaa vähän silmät kierossa. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tommosta kakkaa katsella ruudulla.

Toki tuon voimakkuus ja toteutus vaihtelee peleittäin, mutta ei se yhdenkään pelin presentaatiota ole ainakaan parantanut.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Aloita hahmolla, jolla on puhumiseen ja kaupankäyntiin speksatut ominaisuudet. Aseiden jne. ostohinnat 15x myyntihinnat. Tätä ei visiin ikinä osata tehdä? :facepalm:
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 924
Muutama tunti peliä takana, ja olipa todella positiivinen yllätys! Fallout 4 ei iskenyt itselle yhtään, mutta tähän uppoutui heti. Pitkästä aikaa kunnon RPG! :comp:

IMG_20191026_144833.jpg
 

Ezo

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
16
Joo toki Depht Of Field sumentaa sitä taustaa ja kaukana olevaa maisemaa, mutta chromatic aberration lisää kuvaan ns. kaksoiskuvia siellä ruudun reunoilla jolloin tuntuu, että katsoisi kuvaa vähän silmät kierossa. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tommosta kakkaa katsella ruudulla.

Toki tuon voimakkuus ja toteutus vaihtelee peleittäin, mutta ei se yhdenkään pelin presentaatiota ole ainakaan parantanut.
Jaksoin ottaa vertailukuvat chromatic aberration on/off: Outer Worlds chromatic aberration on/off

Huomaa parhaiten kun katsoo taivasta vasten olevia rakennuksia, yllättävän selvästi jopa kuvasta. Liikkeessä sitten vielä vähän järkympi. Sentäs PC:llä saa inistä pois, konsolipuolella varmaan taas mukava pelailla 4k resolla uudesta OLED-töllöstä kun vakioasetukset on mitä on. Aina jaksaa myös ihmetyttää miksei näitä asetuksia koodata pelin menuihin mukaan, kerta engine antaa suoraan mahdollisuuden kytkeä efektejä päälle ja pois.

Mutta nyt poistun tästä threadista pelaamaan itse peliä. Oon just näitä tyyppejä jotka modailee Elder Scrollseja pari päivää ja itse peliä ei jaksa alkua pidemmälle. Outer Worlds on sentäs maistunut oikein hyvin. Hahmona helvetinmoinen melee-karju joka kantaa puoli maailmaa mukanaan tavaraa ja sitten käy dumppaamassa ne lähimmälle kauppiaalle "Tässä päivän gorillanperseet."
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Leadership kannatti olla ainaski 20 pojossa niin nuille apukamuille saa abilityt käyttöön :eek: Ja löytyykö teillä muilla tuota loottia ihan perkeleesti joka paikasta ettei tarvi paljo mitää ostaa enempi vaan myydä? pelaan normaalilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Leadership kannatti olla ainaski 20 pojossa niin nuille apukamuille saa abilityt käyttöön :eek: Ja löytyykö teillä muilla tuota loottia ihan perkeleesti joka paikasta ettei tarvi paljo mitää ostaa enempi vaan myydä? pelaan normaalilla
Sälää löytyy ihan loputtomasti. Saa olla yhtenään dumppaamassa kauppaan.

Onko armorin classilla med/hvy mitään väliä?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joku distant lands patchi tähän kyllä ekana melkein pitäisi saada. Heitin itekin nuo ini-rivit mutta esimerkiksi kun aloitusplaneetalla astuu alkusesta ulos ja katsoo sinne etuvasemmalle vuorella olevaa tornia, on se ihan mössöä...
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 313
Ah, kylläpä parani kun huomasin laittaa Winkkarista 5.1 äänet päälle. Jostain syystä oli 2.1, liekö Windows päivitys rikkonut.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
337
Hyvin pitää otteessaan, supernovalla pelaillut ja sopivasti riittää haastetta.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 392
Mikähän hitto tuossa graffass/valastuksessa on vikana? Esim. puut näyttää ihan joulukuusilta (lehdillä 'halo'), heijastukset vedestä/maasta ihan pielessä, tankomalliset valoissa juoksevia palloja kun liikkuu jne.
Tapahtuu vaikka laittaa pelin sisäiset asetukset "low"
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 742
On kyllä peli maistunut. Kaikki 3D Falloutit pelattuna niin kyllähän tämä oikeasti maistuu vahvasti vanhemman koulukunnan Falloutille. FO4 on myös koneella asennettuna modeineen mutta eipä siihen varmaan tule koskettua ainakaan siihen asti kunnes OW on kaluttu loppuun. Ja supernova tasolla pelatessa ei kaluamisen tahti tule olemaan kovin nopea, apinat rankaisee ja pahasti jos hötkyilee.

Pitää vielä pistää DOF sun muut pois päältä kun täältä siihen löytyy ohjeet.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
960
Mikähän hitto tuossa graffass/valastuksessa on vikana? Esim. puut näyttää ihan joulukuusilta (lehdillä 'halo'), heijastukset vedestä/maasta ihan pielessä, tankomalliset valoissa juoksevia palloja kun liikkuu jne.
Tapahtuu vaikka laittaa pelin sisäiset asetukset "low"
Tämä on itelläkin pistänyt silmään. Varsinkin nyt Groundbreakerille kun eteni niin valot näyttää aivan kauheilta.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 392
r.PostProcessAAQuality=0 (engine.ini) aiheutti tuon ongelman minulla. Kun tuon poisti niin näyttää taas normaalilta.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 645
Joku distant lands patchi tähän kyllä ekana melkein pitäisi saada. Heitin itekin nuo ini-rivit mutta esimerkiksi kun aloitusplaneetalla astuu alkusesta ulos ja katsoo sinne etuvasemmalle vuorella olevaa tornia, on se ihan mössöä...
Tuo johtuu Depth of Fieldin poistamisesta. Ite oon huomannu, että useat pelit missä tuo efekti on käytössä, on alusta asti suunniteltu "sen varaan". Kun kaukaisen maiseman sumennus poistetaan, niin alta paljastuu karut object modelit, koska ei ole järkeä käyttää yksityiskohtaisia object modeleita kaukaisuudessa ja sitten sumentaa ne DOF:lla.

Engine.ini tiedostosta voi tosin ehkä myös säätä lod rangea kauemmaksi, jolloin ko. ongelma poistuisi, mutta se toki sitten vaikuttaisi myös suorituskykyyn.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
980
Vähän kritiikkiä:
Tuli aloitettua Normal vaikeustasolla ja aika pian piti nostaa Hardille. Silti tuntuu, että vihut putoo helposti ja itse olen kuolematon vaikka vähän tahallaankin ottaisi kipua.
Supernovaa ei saa valittua, kun on jollain muulla aloittanut.
Tavaraa ja panoksia joka paikka täynnä.
Ei ole enää edes kiinnostanut keräillä mitään.
Aseissa ei oikeeastaan mitään vaihtelua.
Vieläkin alun kivääri käytössä, kun ilmeisesti saa loputtomasti päivitettyä, kunhan rahaa on ja sitähän on jokapaikassa.

Pakko varmaan aloittaa uudelleen tuolla Supernovalla, kun tuntuu nyt kuin olisi jotkin cheatit päällä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 897
Panosten määrä on kyllä yllättänyt. Science aseet minulle mieluisimpia. Plasmakivääri pirun hauska sekä sähköase.

Hardilla menen ja kyllä minä äkkiä kuolen, jos osumaa satelee. :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Aloitin assault riflellä ja siihen hajontaa supistava tähtäin sekä sähköaseeksi modaava lipas. Kyllä noi kudit loppuu kun huolettomammin räiskii. Onneksi tactical shotgun käyttää puolestaan light ammoa jota piisaa.

AR:n 12 patruunan lipas kyllä aiheuttaa suruttomammalla pelitavalla harmia.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
601
Aloitusmesta tuli koluttua läpi ja viitisen tuntia siihen meni. Eipä tässä mitään maatamullistavaa peliä oo saatu aikaseksi, ihan kiva RPG ammuskelu mutta Fallout vie kyllä voiton. Pitää vielä jatkaa tosin jos tämä tästä vähän paranis
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 654
Viestejä
4 317 724
Jäsenet
72 083
Uusin jäsen
jooa tornberg

Hinta.fi

Ylös Bottom