Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä?En tiedä onko pelistä vai ajureista kiinni
Mitä väliä sillä on, mistä pelin ostaa?Olen katsonut youtube videoita tästä pelistä ja kyllä kiinnostaisi ostaa mutta eikö tämä on kopio suoraan Fallout pelistä ainoa ero että tarina on erilainen.
Steam julkaisua odotan vielä.
Kannattaa tosiaan tehdä sivutehtävät ja valmistautua huolella eikä sännätä soitellen sotaan.mä vedin xboxilla heti main missionilla aluksen avaruuteen ja seuraavaa planeettaa ja kuolin sinne meni fiilikset kun kuolema tuli niin suoraa hakattuna ilman minkäänlaista tuntumaa vaaran määrästä. nyt pcllä rauhallinen aloitus side missionit läpi ensin ennen höntymistä vaaran vyöhykkeelle.
Kun pääsi sinne kaupunkiin tutkimaan paikkoja ja tekemään sivutehtäviä.Kauanko kesti, että peli eteni omalla painoillaan muilla?
Apinoista oli vastusta jopa sen jälkeen kun oli tehnyt tämän alkupaikan kaikki tehtävät.Kannattaa tosiaan tehdä sivutehtävät ja valmistautua huolella eikä sännätä soitellen sotaan. Alkuvaiheessa tuli iloinen yllätys, kun päätin mennä kokeilumielessä haastamaan riitaa sen apinalauman kanssa, joka majailee parinsadan metrin päässä aluksesta. Turpiin tuli niin että tukka lähti. Pitää käydä siivoamassa orangit pois sitten kovempana ja kokeneempana.
Vaikeustaso saattaa tietysti vaikuttaa. Pelaan itse Hardilla.
Kun pääsi sinne kaupunkiin tutkimaan paikkoja ja tekemään sivutehtäviä.
Olen nyt pelannut noin 10 tuntia, eikä tässä ole Borderlands-tason huumoria ollut. Muutamia kylähulluja on näkynyt, mutta huumori on ollut nokkelaa eikä sitä viljellä koko ajan naamalle.Lisää new vegasia tekisi kieltämättä mieli, vaikka en itse NV:tä koskaan läpäissytkään. Peli ja sen maailma muuten imaisi vajaa sadan tunnin ajaksi aivan täysin.
En ole itseäni spoilannut arvosteluilla tai pelikuvalla trailereita lukuunottamatta, joten ainoa "suurempi" huolenaiheeni onkin tuo trailereissa viljelty huumori. Onko se oikeasti tuollaista borderlandsimaista ölinää, vai onko noihin esittelyvideoihin onnistuttu niputtamaan vain kaikkein juustoisimmat jutut?
Toki tekijätiimin huomioon ottaen, on peli ottanut vaikutteita Falloutista kyllä. Mielestäni kuitenkin miljöönä tarpeeksi raikas erottuakseen Falloutista, ja paikasta toiseen liikutaan aluksella yms. Itse mietin samaa ennen kuin aloitin, mutta hyvin on maistunut. Bugejakaan ei ole näkynyt juuri yhtään.Olen katsonut youtube videoita tästä pelistä ja kyllä kiinnostaisi ostaa mutta eikö tämä on kopio suoraan Fallout pelistä ainoa ero että tarina on erilainen.
Steam julkaisua odotan vielä.
Mietin täysin samaa, kun pelin käynnistin enkä ainakaan mitään pikaista apua tuohon löytänyt vaikka asetuksia vaihtelin. Sama 1440p ultra täälläkin.Oliko tuohon graafiseen ulkoasuun joku pikafiksi olemassa? Terävyyttä lisää ja vähemmän... psykedeelistä? 1440p ultra päällä ja tulee sellainen konsolimainen fiilis.
Täällä on tarkalleen sama setti, paitsi prossuna i5-6500 CPU @ 3.20GHz neliydin (eli heikompi?). Keskitason grafiikoilla pyörii erinomaisesti ja näyttää ihan hyvältä. Grafiikoita on ehkä varaa jopa nostaa, tähän asti pelattu niillä asetuksilla mitä peli suositteli.Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4.00GHz
NVIDIA GeForce GTX 970
16GB
Microsoft Windows 10 Pro
Mites meikäläisen kokoonpanolla tämä toimisi? 1080p reso.
Mietin täysin samaa, kun pelin käynnistin enkä ainakaan mitään pikaista apua tuohon löytänyt vaikka asetuksia vaihtelin. Sama 1440p ultra täälläkin.
Hyvännäköinen grafiikka, mutta outo epätarkkuus oli läsnä jatkuvasti. Eniten häiritsi aloitusmaailmassa.
Täällä 1080 Ti ja sanoisin, että aika paikkansa pitävä tuo luku.
Mietin täysin samaa, kun pelin käynnistin enkä ainakaan mitään pikaista apua tuohon löytänyt vaikka asetuksia vaihtelin. Sama 1440p ultra täälläkin.
Hyvännäköinen grafiikka, mutta outo epätarkkuus oli läsnä jatkuvasti. Eniten häiritsi aloitusmaailmassa.
Ainakin tämä redditin postaus toimi: (PC) Disable that pesky TAA and DOF : theouterworlds
Mene hakemistoon:
C:\Users\<käyttäjä>\AppData\Local\Packages\PrivateDivision.TheOuterWorldsWindows10_hv3d7yfbgr2rp\LocalCache\Local\Indiana\Saved\Config\WindowsNoEditor
Avaa "Engine.ini" ja lisää perään asetukset redditin ohjeiden mukaisesti. Itse en poistanut antialiasointia käytöstä.
Omat asetukset:
[/Script/Engine.RendererSettings]
r.PostProcessAAQuality=4
r.DepthOfFieldQuality=0
r.Tonemapper.Sharpen=0.4
Tuolla sai omaan makuun terävän kuvan.
Nuo sinun lisäämät rivit ei poista pahinta kuvan suttaajaa, joka on chromatic aberration. Sen poistamiseksi pitää lisätä vielä rivi:
r.SceneColorFringe.Max=0
Ahaa kiitokset! Täytyykin testata. Mulle toi DoF tuntui kauheimmalta, mutta tämän poistamista en edes koettanut vielä.
Joo toki Depht Of Field sumentaa sitä taustaa ja kaukana olevaa maisemaa, mutta chromatic aberration lisää kuvaan ns. kaksoiskuvia siellä ruudun reunoilla jolloin tuntuu, että katsoisi kuvaa vähän silmät kierossa. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tommosta kakkaa katsella ruudulla.
Toki tuon voimakkuus ja toteutus vaihtelee peleittäin, mutta ei se yhdenkään pelin presentaatiota ole ainakaan parantanut.
Leadership kannatti olla ainaski 20 pojossa niin nuille apukamuille saa abilityt käyttöön Ja löytyykö teillä muilla tuota loottia ihan perkeleesti joka paikasta ettei tarvi paljo mitää ostaa enempi vaan myydä? pelaan normaalilla
Klikkaat vaan view-tabin alta hidden items ruutuun raksin.Mitenkä tuon appdatan saikaan esille? Voisi itsekin säätää nuo.
Mikähän hitto tuossa graffass/valastuksessa on vikana? Esim. puut näyttää ihan joulukuusilta (lehdillä 'halo'), heijastukset vedestä/maasta ihan pielessä, tankomalliset valoissa juoksevia palloja kun liikkuu jne.
Tapahtuu vaikka laittaa pelin sisäiset asetukset "low"
Joku distant lands patchi tähän kyllä ekana melkein pitäisi saada. Heitin itekin nuo ini-rivit mutta esimerkiksi kun aloitusplaneetalla astuu alkusesta ulos ja katsoo sinne etuvasemmalle vuorella olevaa tornia, on se ihan mössöä...