- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 5 171
Onko Mouse Raw input offille kokeiltu vielä?
Joo kyllä. En huomannut siinä mitään kovin kummosta eroa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Mouse Raw input offille kokeiltu vielä?
Jopas nyt sitten, ennen päivitystä pysty pelailemaan 3-4h sessioita, illalla tulleen päivityksen myötä peli pysyy pystyssä 1-5min ja kaatuu.
Koneessa kyllä viritellyt muistit, mutta tokkopa niiden syytä kun muissa ei ongelmaa ja ycrunchit yms karhut pyörii toistakymmentä tuntia ok.
Josko tohon tulis pian patchia, että pääsisi jatkamaan tarinaa.
EDIT: samaa rataa vakio EXPO-profiililla myös.
Saavatkohan UNCHARTED:iin portattua saman fiksin...Hiiren stutterointi fixi olisi tulossa tiistaina.
I've been having nonstop crashes on my i7-12700k, RTX 3080 (latest drivers), 64GB RAM. Sometimes I'd crash within seconds of loading in. Most of the time, I'd get a crash within 5 minutes. I found a solution that has worked. After doing this, I have not had a single crash. I followed the instructions here to switch the Nvidia profile from MEMORY_ALLOCATION_POLICY_AS_NEEDED to MEMORY_ALLOCATION_POLICY_AGRESSIVE_PRE_ALLOCATION using NvidiaProfileInspector (I downloaded it straight from Github rather than Nexus, just in case), and it has 100% solved my crashing problems.
Edit: 4 hours so far with no crashes. I haven't been able to play 10 minutes without a crash before this.
Mulla kaatu peli joka kerta samassa kohtaa, mutta sitten kun kävelin tyypillä takaperin sen kohdan ni pääsin siitä eteenpäin eikä ole vielä kaatunut sen jälkeen. Täytyy kokeilla tota redditin vinkkiä vielä.
Nyt kun oon saanut tän vihdoin rullaileen hienosti ni on tämä vaan upea peli. Tosi hyvä tunnelma ja komea versio kerrassaan. Ray tracing toimii upeasti ja tuo kyl eloa tuohon maailmaan.
Tämmösellä Reddit-vinkillä sain itse pelin pyörimään uusilla Nvidian ajuruilla kaatuilematta:
Itsekin tässä nyt kolmatta tuntia pelailen. Vielä kun tiistaina saisi sen hiirikeissin kuntoon ni tämä porttaus saa synninpäästöni!
Ei tässä ole ray tracingiä.
Milläköhän tekniikalla tässä on toteutettu nuo "Real time reflectionit". Ei ole ainakaan screen space, kun ei katoa heijastukset, vaikka heijastettavsa kohde ei näy kuvassa. Onkohan sitten planaraareja?
Eurogamerin artikkelista: "Reflections on water are now more prominent too. While I would have preferred ray tracing in this instance, the team instead opted for a mix of high-resolution cube-maps and screen space reflections. What surprised me is the quality of these cube maps - they're seemingly hand placed to provide the best approximation of detail and parallax while blending seamlessly with SSR."
![]()
The Last of Us Part 1 - as complete a remake as you could hope for
John Linneman delivers the full DF tech review, a 50 minute edit that investigates The Last Of Us Part 1's revamped visuals and upgraded immersiveness.www.eurogamer.net
Imaisin uudet hotfix ajurit vaikka ei olekkaan 3000-sarjan korttia.
Tein ajureista puhtaan version ja poistin kaikki turhuudet kuten Audion ja telemetrian, infot nVidialle yms...
Nyt rakentaa uudestaan Shadereita ajurien vaihdon jälkeen.![]()
Onko konetta kellotettu?Itsellä ei auttanut uus patch eikä nvidian uudet ajurit. Yhä edelleen kaatu koko kone shaderien rakentamisen aikana. Kaikki muut ajurit ja käyttis ajan taslla. Käytössä rtx 3080 ja Win 11. Mites muilla. Vieläkö on ongelmia noiden uusimpien päivitysten jälkeen?
Itsellä ei auttanut uus patch eikä nvidian uudet ajurit. Yhä edelleen kaatu koko kone shaderien rakentamisen aikana. Kaikki muut ajurit ja käyttis ajan taslla. Käytössä rtx 3080 ja Win 11. Mites muilla. Vieläkö on ongelmia noiden uusimpien päivitysten jälkeen?
Onko kone vakaa, jos ajaa jotain CPU rasitustestiä ja ehkä furmarkkia, niin että ottaa yhen coren pois cpu testiltä.Itsellä ei auttanut uus patch eikä nvidian uudet ajurit. Yhä edelleen kaatu koko kone shaderien rakentamisen aikana. Kaikki muut ajurit ja käyttis ajan taslla. Käytössä rtx 3080 ja Win 11. Mites muilla. Vieläkö on ongelmia noiden uusimpien päivitysten jälkeen?
Päävalikossa. Kaatu myös pelatessa kun oon kokeillut.Ootko sä siis pelissä sen shaderien rakentamisen aikana vai päävalikossa?
Oon ajanut. Primeä ja furmark testattu. Siis en oo yhtä aikaa ajanut.Onko kone vakaa, jos ajaa jotain CPU rasitustestiä ja ehkä furmarkkia, niin että ottaa yhen coren pois cpu testiltä.
Ei nyt tähän peliin liittyen, mutta SSD meni täälläkin reilu kk sitten sököksi; vanha uskollinen puhtaasti peliasemana toiminut Samsung 840 Evo 750Gb SSD.Näyttäis siltä että ssd jolla oli peli asennettuna on viallinen. Siirsin toiselle levylle pelin filut niin meni shaderin rakentelut läpi.
näköjään 1.0.1.7 korjasi hiiren nykimisen ja tuo 531.58 hotfix ajuri vaikuttaisi auttaneen satunnaisen kaatuilun kanssa 3000 sarjalaisilla.
Millä asetuksilla? Itse kyllä huomaan vieläkin tuota jitteriä, mutta en niin paljoa. Hotfix-ajuri asennettuna.näköjään 1.0.1.7 korjasi hiiren nykimisen ja tuo 531.58 hotfix ajuri vaikuttaisi auttaneen satunnaisen kaatuilun kanssa 3000 sarjalaisilla.
Tiedä nyt sitten onko sitä korjattu kokonaan kun ei ollut mainintaa patch notessa.Huomenna pääsee itsekkin testaamaan, onko hiiren jitteri hävinnyt.
Täällä ei valitettavasti auttanut. Shader build meni asennuslevyn vaihdon jälkeen läpi mutta kone kaatuu melkein heti kun aloin pelaamaan. Event viewer näyttää tällaista:näköjään 1.0.1.7 korjasi hiiren nykimisen ja tuo 531.58 hotfix ajuri vaikuttaisi auttaneen satunnaisen kaatuilun kanssa 3000 sarjalaisilla.
jotain muuta vialla.Täällä ei valitettavasti auttanut. Shader build meni asennuslevyn vaihdon jälkeen läpi mutta kone kaatuu melkein heti kun aloin pelaamaan. Event viewer näyttää tällaista:
Faulting application name: tlou-i.exe, version: 1.0.1.7, time stamp: 0x642b522a
Faulting module name: D3D12Core.dll, version: 1.606.4.0, time stamp: 0x630d34b6
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000000149149
Faulting process id: 0x0x4A28
Faulting application start time: 0x0x1D967C9922A1171
Faulting application path: C:\program files (x86)\steam\steamapps\common\The Last of Us Part I\tlou-i.exe
Faulting module path: C:\program files (x86)\steam\steamapps\common\The Last of Us Part I\d3d12\D3D12Core.dll
Report Id: a5e95605-3a11-4154-bc1e-96e8032d5bc8
Oon.jotain muuta vialla.
Itellä anto Poikkeuskoodi: 0x80000003 ennen hotfix ajuria.
EDIT: ootko tehnyt vielä steamistä sitä tiedostojen tarkastusta
samaa virhettä itelläkin. 26 kertaa ekan 6 tunnin aikana ja nyt hotfix päivityksen jälkeen pelannut tätä pittsburg osiota pari tuntia ilman ongelmia 1440p DLSS quality Ultra asetuksilla ja 3080 10Gb kortilla.Päivitys ja hotfix ajurit:
Viallisen sovelluksen nimi: tlou-i.exe, versio: 1.0.1.7, aikaleima: 0x642b522a
Viallisen moduulin nimi: tlou-i.exe, versio: 1.0.1.7, aikaleima: 0x642b522a
Poikkeuskoodi: 0x80000003
Virhepoikkeama: 0x0000000001e80a5c
Viallisen prosessin tunnus: 0x0x36FC
Viallisen sovelluksen käynnistysaika: 0x0x1D967E095E3BD6E
Viallisen sovelluksen polku: D:\SteamLibrary\steamapps\common\The Last of Us Part I\tlou-i.exe
Viallisen moduulin polku: D:\SteamLibrary\steamapps\common\The Last of Us Part I\tlou-i.exe
Raportin tunnus: 6e8d3090-a234-432b-ae6f-dec4d843ba68
Viallisen paketin koko nimi:
Viallisen paketin suhteellinen sovellustunnus:
Hassumpi homma, että sain aiemmin tänään pelattua päivityksen ja hotfix ajurin asentamisen jälkeen tuon lisäosan loppuun(noin 2,5h), myöhemmin tänään ei suostunut sitten peli ollenkaan käyntiin.
Tuntuu olevan ihan kuun asennosta kiinni, kun toisena päivänä toimii ja sitten ei toimi ja taas toimii.
Aiemmilla nvidia-ajureilla ongelmia oli ihan samanlailla ennen ja jälkeen nvidia profiler muokkauksen jälkeenkin. Tässä kuitenkin nyt 30h saanut tuohon peliin menemään, aikamoista vuoristorataa toimivuus ollut.