Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nytten on pakko myöntää oma yksinkertaisuutensa koska en tajunut viestiä täysin?Huomaa että jotkut modit bugailee jos sattuu dragoni taivaalle jota menen pakoon enkä tapa se kanssa sitten jää sinne enkä voi tehdä mitään kun olen mukavas vielä taistelussa vaikka matkaa siihen olisi ties kuinka paljon
Vaikka juokset toiselle puolelle mappia(kärjistetysti sanottuna)Siis meinasin kun randomisti noita drakoneita tulee taivaalle kun sellanen sattuu huomaa minut silloin on leikki kaukana vaikka pääsisin niin sanotusti turvaan ja kauas vielä se näkyy kompassissa ennenkuin menen ja tapan sen. Ei mulla tiettävästi ole mitään sellaista modia joka noihin pitäisi vaikuttaa mutta tiedä häntä
Ekana kokeile sellaista juttua että käy jossain kämpässä yksin viettämässä aikaa se 30vrk ja sitten käy kokeilee että tekeekö dragonit samaa(joku satunainen bugi jäänyt päälle niille)Toiselle puolelle mappia toi ilmenee minulla ikävä kyllä. Eipähän tuo haitaa ellei kannossa yhden luolan vihujen varustuksia tämä vain siksi kun seppänä tykkään leikkiä ja kaikki muu on pakko kerätä.
Seuraaja/vaimo kulkee aina varuilta mukana, että voi turhan paskan sille tunkea tarvittaessa
Käsittääkseni noin tekstuuri modit ja mesh modit voi lisätä huoletta mutta suosittelisin ettei se seuraaja ole lähimaastossa kun teet "päivityksen" mahdollisten ongelmien takia.Eipä toi bugi paljoa haittaa jos menee jäljestä päin ja tappaa.
Huomasin, että koskee vain ainoastaan dragoneita.
Uskaltaako kesken pelin heittää mitään modia joka parantaa noiden seuraajien kasvojen mallinnuksia ja mitä suosittelette? Alkaa kyllästyttää noi perus naamat jo liian monta kertaa nähty ja mitä katsoin noita modeja näytti siltä, että kaikista naisista on pitänyt tehdä jotain seksiobjekteja pelaajalle häiritsevää.
Oma kanta on vieläkin että mitään modia EI lisätä tai poisteta kesken saven.
Kannattaa laittaa osto puolelle ilmoitusta niin voitkin saada pariin kymppiinlMistä löytyisi halvin PS4 versio? Tai myykö joku mulle omansa?
Se SKSE pikakuvake täytyy tehdä MO:n kautta, muuten MO:n kautta asennetut modit eivät käynnisty/tunnistu lainkaan.Tästä on aikaa pirusti. Elikkä SKSE on asennettuna ja se pikakuvake pöydällä. Mod organizeri on myös asennettu muutamalla modilla, jolla näen toimiiko. Ongelmana on se, että mod organizerin kauttakäynnistettäessä tietyt modit toimii. Käynnistän siis sieltä käytttämällä skyrimin normi pikakuvaketta. Esim SKYUI ei toimi. Teinkö jotain pieleen tuossa skse:n asennuksessa? sehän oli vaan asennus.exe....eikä muuta.
Tähän mennessä:
2K tekstuurit
live antother life
Immersive weapons
Sky UI
Se SKSE pikakuvake täytyy tehdä MO:n kautta, muuten MO:n kautta asennetut modit eivät käynnisty/tunnistu lainkaan.
MO toimii siten että se asentaa modit täysin eri kansioihin, erilleen itse pelin tiedostokansioista. Modit tulevat mukaan vasta kun peli käynnistetään MO:n avulla tehdyn pikakuvakkeen kautta.
Racemenu, ja tietääkseni kaikki olemassaolevat pärstämuokkaimet, vaatii script extenderin toimiakseen.Racemenua ei ole saatavilla SSE?
En ainakaan löytänyt moista mutta eipä se mua niin haittaa koska pelaan muutenkin first person kulmasta niin paljon.
Itse haluaisin niin että ei taistelussa olisi kovattu kolmanesta persoonasta ja taistelun alkaessa muuttuihis automaattisesti ekaan.
Jotenkin tuo lisää sitä seikkailu fiilista kolmanesta persoonasta.
Ennen kuin unohdat, muista asentaa (mikäli ei vielä ole) myös ne pakollistakin pakollisemmat modit:
Epävirallinen Pätsi
Run For Your Lives
When Vampires Attack
Jos toi toimii kuten uskoisin toimivan niin sittenhän voi jäädä osa questeista pelaamatta kun jotkut aktivoituvat vasta kun npc hahmo huutaa vieressä "mene sinne koska tapahtunut jotain tai joku tms"Lisäisin henkkohtaisesti näihin vielä nämä:
- No NPC Greetings, reduced versio. Ajaa raivohulluksi kun kaikkien pitää aukoa naamaansa joka saatanan kerta kun eksyy kolmen metrin päähän
Jos toi toimii kuten uskoisin toimivan niin sittenhän voi jäädä osa questeista pelaamatta kun jotkut aktivoituvat vasta kun npc hahmo huutaa vieressä "mene sinne koska tapahtunut jotain tai joku tms"
Mutta totta toi on että välillä käy itseänikin kyrsimään toi.
Oikeastaan parempi nimi modille olisi "Do npc chatcers finnish people"Tuo vaikuttaa vain ja ainoastaan niihin random lässytyksiin joita NPC:t äyskii ohikulkiessa, mitään tuollaista kuvailemaasi ei tapahdu.
Oikeastaan parempi nimi modille olisi "Do npc chatcers finnish people"
Mutta pitää ottaa tutkan alle jos toi ei tuota ongelmia tai siis kaikki puheiden perusteella olevat tehtävät aktivoituvat normaalin tapaa.
Ajaa raivohulluksi kun kaikkien pitää aukoa naamaansa joka saatanan kerta kun eksyy kolmen metrin päähän
Onneksi Sofia osaa haistatella takaisin.Tuosta tulikin Mieleen...
"Do you get to the Cloud District very often? Oh, what am I saying - of course you don't."
Nytten saikin tehtyä tehtävän lävitse... mutta ongelmaksi muodostu kun noi main questit aktivoituvat vasta kun käyt jossain paikassa ja sitä rataa niin tuon The Courier tehtävän saa aktivoitua siten:Suosittelen kyllä ehdottomasti pitää saveja runsain lukuisena että tarvittaessa pääsee taaksepäin.
Meinaa Bruman main questissa the courierissa minulla ei ilmesty ne kirjeet niihin paikkoihin mihin ne pitäisi ja näin jää jumiin(katsoin parista y-tube pätkästä)
Enkä ole löytänyt console commdans juttujakaan tuohon.
Nytten päätin palata noin pari kolme tuntia taakse ennen kun toi tehtävä aktiovituu ja toivoa parasta.
Nämä jos mitkään syövät peli iloa.
Ei kai se kuulu tiellä loppua?Oletan, että löysit Bruma-modissa pelialueen rajan. Miten muka tuo olisi pitänyt tehdä?
Oliisin silloin ymmärtänyt jos olisi tuohon rantaa loppunut:Virtuaalinen raja on vedettävä johonkin. Bruma-modi kattaa käytännössä vain noin Bruman kreivikunnan alueen Cyrodiilin provinssista ja siellä provinssin sisällä ei ole maantieteellisiä tai rakennettuja rajoja määräämässä sitä, mihin jokin alue loppuu ja toinen alkaa. Immersion kannalta tuo ehkä on vähän huono, mutta loren kannalta juuri oikea.
Ei taida muuttua juuri millään tavalla. Samat heebot siellä seikkailee, joku kommentti muuttuu ja muistaakseni ehkä osa leireistä häviää(ei niissä oo mitään muuta ku joku kilkettä myyvä kauppias/seppä). Hyvin vähän mitää merkitystä koko sisällissodalla siihe ite peliin, tosin ite oon pelannut sen aina aika myöhään loppuun, että ehkä jos sen pelais heti pois nii osa kommenteista olis vähä äkäsempiä.Vielä osa loppujounesta pelaamatta touhunnut muuta tässä mietin, että vedänkö sisällisodan päätökseen ennen juonta ja millä tavalla mailma muuttuu? En ole koskaan sisällis sotaan osallistunut kun en ole osannut valita kenen puolesta haluan taistella
Siirtolais khajiileita ainakin jotka löytyvät randomista isojen kaupungien lähettyviltä kuten Whiterunin vierestä pitämästä taloa ja maassa istuvalta katilta voi ostella nukkeja vaatteita jne jne.Tuli huomattua, että adoptoiduille pennuille voi antaa tikarin lahjaksi. Paljon helpompaa kuin metsästää niille jotain rättejä päälle. Enpä ole tuossa ennen noita pentuja adoptoinu mistä helvetistä niille voi ostaa lahjoja jolla niitä voi lahjoja ja mitä kaikkea niille voi edes antaa?
Tavallisilla kauppiailla on usein myynnissä lasten vaatteita, lelumiekka tai nukke ja ilmeisesti kirjat, jotka ovat selvästi lapsille tarkoitettuja kelpaavat myös lahjoiksi. Tai sitten hankit jostain sweet rollin tai omenan niille.Olen ymmärtänyt että se toinen osapuoli voi löytyä sitten sovngardesta jos sisällissota on hoidettu ennen Alduinia.
Tuli huomattua, että adoptoiduille pennuille voi antaa tikarin lahjaksi. Paljon helpompaa kuin metsästää niille jotain rättejä päälle. Enpä ole tuossa ennen noita pentuja adoptoinu mistä helvetistä niille voi ostaa lahjoja jolla niitä voi lahjoja ja mitä kaikkea niille voi edes antaa?
Googlasin äkkiä niin koska itse en muistanut mutta suoraan varastettua tavaraa et voi antaa mutta voit myydä ja sitten ostaa takaisin jolloin hävii se varastettu status siitä ja sitten antaa.Tuli katseltua noi läpi eipä näkynyt ainakaan Solidutes taikka whiterunin kauppiailla mitään mutta onhan noita muitakin jos vaikka niiltä löytyis jotain paskaa.
Mietin tässä vain pystyykö niille antaa tavaroita jos ne on varastettuja?
Niin ja osa keiden ei haluaisi kuolevan edes vahingossa esim lohareiden tai vampyyreiden takia esim whiterunissa tai riverwoodissa olevat ase kauppiaat niin ne kyllä osaavat kuolla ja monesti ottanut takapakkia saveissa niiden takia.Se on tosiaan harmi, että osa Skyrimin npc:stä on kuolemattomia. Siellä olisi useampikin henkilö, jota koristaisi loistavasti nuoli silmien välissä. Esimerkiksi Maven Blackbriar.