The Division 2 (PC, PS4, Xbox - 15.3.2019)

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 788
Kaatuilut oli jatkuva ongelmia itelläkin aikasemmin mut sain ne kuriin kun tiputin näytön virkistystaajuuden 144 -> 120 hz ja pelissä lukitsin freimit 120 ja v-sync pois.
Omassa koneessa ei riitä ihan jerkut tuohon, mutta pistinpä fps lukon 55:een eikä eilen illalla kaatunut peli kertaakaan. (1080ti ja 4K). Voi olla että kaatuilu on vaan korjattu tähän pätsiin tai sitten todellisuus iskee päin näköä ensi pelisessiossa, eikä mikään tekemäni ole auttanut oikeasti :D

Ubisoft ei petä. Manhuntin esittelyvideo jäi looppiin eikä siitä päässyt pois kuin sammuttamalla pelin. Onneksi sitä ei tullut enää uudelleen.

Juoksentelin tornia ylöspäin eilen 19 levelille asti, kun vastaan tuli EMP lähetin. Miten hitossa se pitikään rikkoa, edellisestä on jo aikaa ja silloin sen sai nurin juoksemalla pulssin jälkeen viereen ja pari laukausta. Kuolemasta tipuin pari kerrosta alaspäin ja olipa aika lopettaa muutenkin.

Nyt kun on käytössä bleed build, ainakin se tapa vihuja bleedillä -tavoite tulee täyteen kohtalaista tahtia :D
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Mulla kippasi eilen peli, windowsiin vaan ilman mitään varoitusta.
Eli ei auttanut eheytykset pelille.

*Edit.
Nyt vaihdettu 16gb 2133mhz RAM -> 32GB 3200mhz, ei vaikutusta. Peli kaatuilee.
Siirretty peli SSD:ltä -> M.2 levylle, ei vaikutusta. Peli kaatuilee

OT. CPU max. temp pelatessa muuten pomppas melkeen 10*c kun vaihto rammit, mistähän tämmönen voi johtua? Aiemmin on mun mielestä pysynyt alle 70c mutta nyt oli max 79c.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
134
Free weekend käynnissä nyt, jos joku haluaa kokeilla. Kaikki sisältö tarjolla.

 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
740
Juu ja PS4:lla saa hintaan karvan yli 5 euroa peruspelin nytten - tosin halvalla tuota on myyty kai jo muuallakin? Vois harkita, jos pari kaveriakin innostuu
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Juttelin ubisoftin chatissä supportin kanssa ne halus dxdiag ja msinfo fileet. Kolme vinkkiä tuli 1) nvidian ajureiden clean install 2) check system file integrity / repair 3) kokeile pelata vain yksi näyttö kiinni koneessa max 60hz. Eka on tehty, toka on tehty ei ongelmia ja huomenna kokeilen ton kolmannen kohdan.
Onko tullut edistystä?
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Onko tullut edistystä?
Noi jutut mihin viittaa ei auttanut ongelmaan. Juttelin vielä kerran ubisoft supportin kanssa ja sieltä ehdotettiin fullscreenin sijaan kokeilemaan window fullscreen ja pelkkä window moodia. Molemmilla toi yhä kaatuu. Ainoa mitä tää support tyyppi keksi että tosi harvinaisissa tapauksissa jos uplayn launcher ja itse peli on fyysisesti eri kovalevyillä vois aiheuttaa kommunikaatio ongelmia uplaylla ja kaatua sen takia.

Noh mä pois kaikki uplay pelit ja itse launcherin. Pitää seuraavaks kokeilla asentaa molemmat samalle kovalevylle. Ihme ongelma kyl tääkin ja pahoittelut viesteistäni. Sen verran iso toi D2 että menee yön yli asennuksena itsellä.
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Noi jutut mihin viittaa ei auttanut ongelmaan. Juttelin vielä kerran ubisoft supportin kanssa ja sieltä ehdotettiin fullscreenin sijaan kokeilemaan window fullscreen ja pelkkä window moodia. Molemmilla toi yhä kaatuu. Ainoa mitä tää support tyyppi keksi että tosi harvinaisissa tapauksissa jos uplayn launcher ja itse peli on fyysisesti eri kovalevyillä vois aiheuttaa kommunikaatio ongelmia uplaylla ja kaatua sen takia.

Noh mä pois kaikki uplay pelit ja itse launcherin. Pitää seuraavaks kokeilla asentaa molemmat samalle kovalevylle. Ihme ongelma kyl tääkin ja pahoittelut viesteistäni. Sen verran iso toi D2 että menee yön yli asennuksena itsellä.
Mulla olivat eri levyilä, nyt samalla tosiaan ja ei ainakaan mulla auttanut mitään.

Kiva kun tohon ubisoftin supporttiin on helppo saada yhteyttä:
1601156672407.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
134
Minulla on peruspeli uplayssä ostettuna. Mahtaakohan cloud savet toimia, jos ostan epicistä pelin + warlordsin, jonka saa kupongilla halvemmalla kuin pelkän warlords-lisärin uplaystä. Samaan uplay-tiliin sen kai saa linkattua kuitenkin.

EDIT. toimi näköjään ihan suoraan
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
154
Vieläkö joku jaksaa painaa tätä peliä? Peliseuraa olisin kaivannut hieman varttuneimmasta porukasta. Itse pelaan Stadialla joten Stadia porukka tai PC porukka olisi hakusessa.
Juuri pelasin läpi Warlordsin, mutta voidaan aloittaa uudella hahmolla.

Stadia: BilriX#4518
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Noi jutut mihin viittaa ei auttanut ongelmaan. Juttelin vielä kerran ubisoft supportin kanssa ja sieltä ehdotettiin fullscreenin sijaan kokeilemaan window fullscreen ja pelkkä window moodia. Molemmilla toi yhä kaatuu. Ainoa mitä tää support tyyppi keksi että tosi harvinaisissa tapauksissa jos uplayn launcher ja itse peli on fyysisesti eri kovalevyillä vois aiheuttaa kommunikaatio ongelmia uplaylla ja kaatua sen takia.

Noh mä pois kaikki uplay pelit ja itse launcherin. Pitää seuraavaks kokeilla asentaa molemmat samalle kovalevylle. Ihme ongelma kyl tääkin ja pahoittelut viesteistäni. Sen verran iso toi D2 että menee yön yli asennuksena itsellä.
*Sorry ketjun käyttämisestä troubleshootingissa*
Mulla kaatuilu jatkuu, tämmöstä löyty windowsista:
unknown.png


Tuo alempi hardware error lista varmaan liittyy tähän :hmm: Kehtaatko @Manager2k kurkata onko sulla vastaavaa?

Jotain kernel 141 erroria, google johti etäisesti GPU ongelmaan. En älynnyt kuvaa ottaa mutta pitää vaikka illalla kaivaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
@Manager2k kurkata onko sulla vastaavaa?

Jotain kernel 141 erroria, google johti etäisesti GPU ongelmaan. En älynnyt kuvaa ottaa mutta pitää vaikka illalla kaivaa.
Oon evakossa joulukuulle asti kun kämpässä alko putkiremppa ja koppa on jemmassa kotona. On mul tos peliläppäri niin voisin sillä kokeilla toimisko. Mitä tulee tuohon error listaan niin palaan joulukuussa asiaan jos silloin jo pääsis kotia.
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Ootteko veivannu tuota Summittia? Me vetästiin 3 plaajalla kerrokseen 61 (Heroic), ja siihen tyssää matka. Hermot menee kun vihut ei meinaa kaatua ja itte konttaa kun se vähän osuu.

Ja ne rogue agentit mitä siellä alkaa tulla, miksi niitä tulee 4kpl jos meitä on 3 ? 2-man runissa kaiketi tulee niitä vaan 2?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
508
Yksin tulee ainakin kaksi niitä. En tiedä sitten onko kahdella kaksi vai 3-4. Voi olla, että määrään vaikuttaa myös vaikeus.
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
tubesta kattelin kun joku duona veteli 100:tta kerrosta, ja tuli 2kpl niitä rogue ukkoja/akkoja.

Tuo summit on paha kun vaikeusaste nousee kerrosten mukana.
 
Liittynyt
17.03.2019
Viestejä
1 207
Summit vedetty heroicilla kerran läpi. Yhet 4kpl roguee tuli vastaa jossain 70 tietämillä. Vika bossi oliki sitten hermojen halkomista
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Summit vedetty heroicilla kerran läpi. Yhet 4kpl roguee tuli vastaa jossain 70 tietämillä. Vika bossi oliki sitten hermojen halkomista
Niin eikös se heroic mee väkisin päälle 61->100?

*Edit. Updaten jälkeen pysyy alusta loppuun se vaikeusaste minkä itse asetat.
 
Viimeksi muokattu:

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Chattasin tänään ubisoftin supportin kanssa tästä Division2 kaatuilusta, niin eipä siitä juuri sen viisaammaksi tullut kumpikaan osapuoli.

Kehoittivat poistamaan pelin ja asentamaan sen uudelleen, ja testaamaan peliä niin että koneessa on kytketty vain yksi näyttö.
Ja että peli tulisi laittaa natiivi resolle (daah) ja maks hertseille/fps:ille.
Tämä 2 näytön irroittaminen oli kuulemma jollekkin jeesannut tuon uuden AC: Valhallan kanssa. Meinasin vastata että pitäskö teidän nyt vaan koittaa saada pelinne kuntoon.

Siihen tuli sitten lisäksi ohjeita että "päivitä ajurit" yms. kaikki mitä olen jo itse kokeillut ennenkuin otin yhteyttä.

Nyt on peli uudelleen asennettu, niin pitää illalla testailla. Jos kaatuilee yhä niin sitten 2-näyttö irti testiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Chattasin tänään ubisoftin supportin kanssa tästä Division2 kaatuilusta, niin eipä siitä juuri sen viisaammaksi tullut kumpikaan osapuoli.

Kehoittivat poistamaan pelin ja asentamaan sen uudelleen, ja testaamaan peliä niin että koneessa on kytketty vain yksi näyttö.
Ja että peli tulisi laittaa natiivi resolle (daah) ja maks hertseille/fps:ille.
Tämä 2 näytön irroittaminen oli kuulemma jollekkin jeesannut tuon uuden AC: Valhallan kanssa. Meinasin vastata että pitäskö teidän nyt vaan koittaa saada pelinne kuntoon.

Siihen tuli sitten lisäksi ohjeita että "päivitä ajurit" yms. kaikki mitä olen jo itse kokeillut ennenkuin otin yhteyttä.

Nyt on peli uudelleen asennettu, niin pitää illalla testailla. Jos kaatuilee yhä niin sitten 2-näyttö irti testiä.
Mulla oli pitkän tauon jälkeen myös kaatuiluongelmaa. Tämä korjaantui kun vaihdoin DX12 -> DX11.
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Mulla oli pitkän tauon jälkeen myös kaatuiluongelmaa. Tämä korjaantui kun vaihdoin DX12 -> DX11.
Joo sama homma, viime talvena/keväänä ei mitään ongelmia. Nyt kun syksyllä jatkettiin niin ihan jatkuvaa kippailua.
Pitää vaihtaa vaikka tuohon DX11 nyt samalla, jos vaikka auttas.

*Edit. reilut 8h peliä ja ei kaatunut, DX11 käytössä.

Peli ei tosiaan enää kaatuile nyt kun DX11 on käytössä. Laitoin tästä Ubisoftin supporttiin tietoa, ja sain vastauksen:

"Thank you for contacting us back and please accept my apologies for the late reply to you.
As I understand, switching from DirectX 12 to DirectX 11 resolved the crashes.
Unfortunately the issue could no longer be verified in the current state of the game, apologies for that.
I would advise you to continue using DirectX 11 in this situation.
Thank you for your patience and understanding regarding this matter.
"


Mitähän meinaavat tuolla "the issue could no longer be verified in the current state of the game" ? Että koska on jo seuraava peli työnalla niin ei kiinnosta Div2?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Warlords of New York tarina pelattu läpi. Olihan se melkonen turboahdettu kaaos. Vihuja, leveleitä ja romua tulee melkosta tahtia. Alle kympin hintasena ihan ok dlc.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 247
Aika rajulta tuntuu tuo skaalaus. Ykkösessä tuli yksinkin vedettyä alueita missä kovemman levelin vastusta, eikä juuri ongelmaa.

Tässä saman level mestat naurettavan helppoja ja sitten taas menet lvl6 ukolla 7 tason paikkaan niin henki lähtee yhdestä osumasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Nostellaanpas hieman.
Olisi kysymys tuosta end gamesta. Pistän vaikka spoilereihin niin ei sitten tule lörpöteltyä liikoja.
Eli tuli pelattua peli läpi ja Black Tusk tuli ja valtasi kartan takaisin. Ajattelin ensin, että pelaan tässä välissä Warlords of New York lisärin mutta kun olin lähdössä sinne niin peli ilmoitti, että skippaa kaikki world tierit suoraan tasolle 5. En sitten hypännyt kopteriin vaan ajattelin ensin vallata strongholdit takaisin, hankkia world tier 5 statuksen ja tämän jälkeen Warlords of New York lisärin pariin. Ilmeisesti tämä on se tyyli, jolla ei skippaa mitään? Uudet levelit vissiin aktivoituvat tuon Warlords of New York lisärin aloittamisesta? Ainakaan nyt ei ole level noussut yli 30:n kun olen vallannut noita strongholdeja takaisin ja aina on tullut field profiency cache kun tulee se level palkki täyteen. Mites muuten outpostit yms, kannattaako niitä vallata vasta sitten takaisin kun noi levelit alkaa nousta 30:stä kohti 40 leveliä vai aukeaako ne taas uudestaan kun palaa tuolta Warlordsin peluusta? Vähän hakusessa se "oikea" tapa, jotta ei skippaisi mitään end gamesta. Dark zoneja en ole vielä edes avannut.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 788
World tier 1 -> 5 on vain kasvava vaikeusaste, ei siinä ole mitään juonta mukana. Skippaa suosiolla nyt kun parempaakin tekemistä on tarjolla. Warlordsin juonen pelaat läpi olet käytännössä 40, samalla world tier nousee suoraan vitoseen jolloin myös kaikki saamasi tavarat korkeimmalla tasolla.

Kun saat Warlordsin loppuun, huomaat että siellä on nyt jatko sille jo menossa. Tekeminen ei ole loppumassa ihan äkkiä.

Outposteja saat vallata vähän väliä takaisin ja ne saa myös resetoitua vaihtamalla kartan vaikeustasoa edestakaisin.

Dark Zone olisi ideana muuten kiva mutta muut ihmiset pilaa senkin :D Itse en ole Division ykkösen jälkeen jaksanut mennä Dark Zonelle edes käymään sen pakollisen tehtävän lisäksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
World tier 1 -> 5 on vain kasvava vaikeusaste, ei siinä ole mitään juonta mukana. Skippaa suosiolla nyt kun parempaakin tekemistä on tarjolla. Warlordsin juonen pelaat läpi olet käytännössä 40, samalla world tier nousee suoraan vitoseen jolloin myös kaikki saamasi tavarat korkeimmalla tasolla.

Kun saat Warlordsin loppuun, huomaat että siellä on nyt jatko sille jo menossa. Tekeminen ei ole loppumassa ihan äkkiä.

Outposteja saat vallata vähän väliä takaisin ja ne saa myös resetoitua vaihtamalla kartan vaikeustasoa edestakaisin.

Dark Zone olisi ideana muuten kiva mutta muut ihmiset pilaa senkin :D Itse en ole Division ykkösen jälkeen jaksanut mennä Dark Zonelle edes käymään sen pakollisen tehtävän lisäksi.
Okei kiitoksia vinkistä :) Jos nyt hyppään kopteriin ja pelaan tuon Warlordsin loppuun niin onko nuo Strongholdit vielä sitten avattava sen jälkeen vai tuleeko suoritetuksi kun world tier nousee 5 tasolle? Huomasin tuossa, että tuonne kartan yläosaan harmaalle alueelle on myös tullut joku extra kenttä. En kerinnyt suuremmin tutkimaan tässä työpäivän lomassa mutta nuo taitaa olla sitä extra tekemistä, josta mainitsit? Ubisoft on myös kertonut, että peliin tulee lisäsisältöä vielä vissiin vuodelle 2023 asti, joten todellakaan pelattava ei ole loppumassa :)
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 788
Warlordsin loppupahis ei ollut se viimeinen pahis (tämä tuskin tuli yllätyksenä) joten seuraavaa pahista jahdataan seasoneilla.

Ensimmäinen kierros seasoneissa meni jo läpi (mä tiedän miten siinä kävi mutta en kerro), nyt lähti sama uudelleen käyntiin alusta ja taidetaan olla ekan puolivälissä about. Pääset siis jatkamaan juonta eteenpäin ilman odottelua.

Vaikka tuo onkin sisällön kierrätystä kirjaimellisesti niin mukava plussa omalta kohdalta on se, että nyt saan kerättyä juttuja mitä meni ohi ensimmäisellä yrityksellä.

Strongholdit on vaan tehtäviä siinä missä perus missionitkin. Resetoituukohan ne kerran viikossa ja välillä niissä on tavallisia vastustajia ja välillä black tuskia. En muista millaisella aikataululla black tusk invaded tulee. Outpostit puolestaan saattaa vaihtaa hallintaa useamman kerran päivässä.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
427
Onkos tietäjillä tietoa mitä kannattaisi ruveta farmaamaan paremman gearin toivossa kun max lvl on saavutettu? Warlords of NY siis kyseessä.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 788
Kartalta näet mitkä alueet ja missionit vuorollaan tiputtaa mitäkin gearia (targeted loot).

Kerran viikossa (tiistaisin) resetoituu ne valkoisen talon kakkoskerroksesta löytyvät tehtävät. Se josta tulee exotic gearia palkinnoksi kannattaa tehdä joka viikko. Pitää vain lahjoittaa materiaaleja riittävästi.

Gear seteistä itse tykkään paljon Ongoing Directivestä soolopelatessa. LMG isolla lippaalla niin kaikissa näkyvissä kohteissa on bleed päällä koko ajan. Ammukset ei myöskään lopu ihan helposti. Chestinä on Zero F (keltainen nimetty) ja kypäränä Vile (exotic).

Oma pelityylihän tuon määrittelee mitä gearia kannattaa hankkia.
https://www.youtube.com/channel/UCrbPXsYossVF9IoKIZbElkA
Tuoltakin voi löytyä oman mieleistä ideaa.


Kenly College kun on auki niin sieltä saa ihan kivan exotic kiväärin kunhan ne kolme osiota saa runnottua läpi, muistaakseni jonkun aikarajan puitteissa.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
427
En tiedä mihin asti Summitissa nuo gearit skaalautuu. Itse suuntaisin sinne. Siellä saa valita mitä geareja haluaa kerätä...
Kiitokset, Summitista tuli aloitettua. Hyvää droppia hard-vaikeudella ja mukavaa räiskintä-viihdettä jota ei oltu juonella pilattu.
Sitä en tiedä miksi Div2 ei nauti suurempaa suosiota. Kyseessähän on erinomainen lootershooter joka on jopa aika näyttäväkin ja pyörii vähän vanhemmallakin raudalla kiitettävästi ja mielestäni omaa aika sujuvan taistelusysteemin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
30
Jokusen sadan pelitunnin jälkeen en ole muuta syytä keksinyt kuin että kyseessä on Ubisoftin peli.
Ubisoftin peleistä ei kai saa tykätä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 532
Nostellaanpas hieman.
Olisi kysymys tuosta end gamesta. Pistän vaikka spoilereihin niin ei sitten tule lörpöteltyä liikoja.
Eli tuli pelattua peli läpi ja Black Tusk tuli ja valtasi kartan takaisin. Ajattelin ensin, että pelaan tässä välissä Warlords of New York lisärin mutta kun olin lähdössä sinne niin peli ilmoitti, että skippaa kaikki world tierit suoraan tasolle 5. En sitten hypännyt kopteriin vaan ajattelin ensin vallata strongholdit takaisin, hankkia world tier 5 statuksen ja tämän jälkeen Warlords of New York lisärin pariin. Ilmeisesti tämä on se tyyli, jolla ei skippaa mitään? Uudet levelit vissiin aktivoituvat tuon Warlords of New York lisärin aloittamisesta? Ainakaan nyt ei ole level noussut yli 30:n kun olen vallannut noita strongholdeja takaisin ja aina on tullut field profiency cache kun tulee se level palkki täyteen. Mites muuten outpostit yms, kannattaako niitä vallata vasta sitten takaisin kun noi levelit alkaa nousta 30:stä kohti 40 leveliä vai aukeaako ne taas uudestaan kun palaa tuolta Warlordsin peluusta? Vähän hakusessa se "oikea" tapa, jotta ei skippaisi mitään end gamesta. Dark zoneja en ole vielä edes avannut.
Olin itse samanlaisen pähkinän parissa muutama päivä sitten, eli tuli pelattua peli läpi WT1 tasolle ja mietin suoraan skippaamista WoNY:iin. Mikäli pelin juoni kiinnostaa, niin suosittelen pelaamaan WT5 tasolle asti ja Coney Island DLC:n, koska se on prequel WoNY lisärille. WT5 tasolla pelaaminen on suht'koht nopeata, koska linnakkeiden valtaamisesta on poistettu gear score vaatimus, eli vastaantulevalla gearilla päihittää yksin koko sisällön.

Itse päätin lopulta suorittaa "DC hahmollani" kaikki DC:n liittyvän sisällön ja parkkeerata hahmon. WoNY:a varten tein kokonaan uuden hahmon, jolla päätin skipata DC:n sisällön boostaamalla hahmon lvl30, lisärin mukana tulevalla boosterilla. Näin ollen voin fiiliksen mukaan palata DC hahmon (GS500&WT5) ja uuden WoNY (lvl40) hahmon välillä.

Toki yhdellä ja samalla hahmolla voi tehdä kaiken, mutta en halunnut heittää "vaivoin hankittua" gearia saman tien romukoppaan menemällä WoNY lisärin pariin. ;)
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
154
Sitä en tiedä miksi Div2 ei nauti suurempaa suosiota. Kyseessähän on erinomainen lootershooter joka on jopa aika näyttäväkin ja pyörii vähän vanhemmallakin raudalla kiitettävästi ja mielestäni omaa aika sujuvan taistelusysteemin.
Olihan tämä suunnaton pettymys ensimmäisen osan jälkeen. Ensimmäisessä osassa tuo talviteema on jotenkin niin tyylikkäästi tehty ja sopi pelin luonteeseen. Toinen osa alkoi vasta maistua vasta lisärin läpipelaamisen jälkeen ja tullut hierottua varusteita aika lailla. Pelissä on todella paljon syvyyttä kamojen keräämiseen, mutta ainakin itselle alkaa tulla jo ähky noiden kamojen älyttömään määrään...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Olin itse samanlaisen pähkinän parissa muutama päivä sitten, eli tuli pelattua peli läpi WT1 tasolle ja mietin suoraan skippaamista WoNY:iin. Mikäli pelin juoni kiinnostaa, niin suosittelen pelaamaan WT5 tasolle asti ja Coney Island DLC:n, koska se on prequel WoNY lisärille. WT5 tasolla pelaaminen on suht'koht nopeata, koska linnakkeiden valtaamisesta on poistettu gear score vaatimus, eli vastaantulevalla gearilla päihittää yksin koko sisällön.

Itse päätin lopulta suorittaa "DC hahmollani" kaikki DC:n liittyvän sisällön ja parkkeerata hahmon. WoNY:a varten tein kokonaan uuden hahmon, jolla päätin skipata DC:n sisällön boostaamalla hahmon lvl30, lisärin mukana tulevalla boosterilla. Näin ollen voin fiiliksen mukaan palata DC hahmon (GS500&WT5) ja uuden WoNY (lvl40) hahmon välillä.

Toki yhdellä ja samalla hahmolla voi tehdä kaiken, mutta en halunnut heittää "vaivoin hankittua" gearia saman tien romukoppaan menemällä WoNY lisärin pariin. ;)
Joo hyppäsin kuitenkin kopteriin ja skippasin WT 4 ja 5. Nyt sitten jo levelillä 38 menossa Nykissä. Ilmeisesti tuota Coney Islandia ei enää pysty pelaamaan kun hyppäsin tuonne Nykiin? Mutta eipä sillä niin väliä.

Sellainen huomio muuten, että törmäsin myös tähän bugiin ([BUG] Civic Center Sewer Shade Cache Cannot Be Reached. | Forums). Satuin loottaamaan tuon avainboksin oven läpi niin kuin ketjun loppupäässä puhutaan ja myöskään se liekinheitin vihollinen ei avainta pudottanut. Tuo avaimen loottaaminen oven läpi sai varmaan bugin aikaan, että avain ei spawnannut ollenkaan.

Sain omalta kohdaltani asian korjattua niin, että ajoin ensin "Verify files" Ubin launcherista ja sitten lähdin Nykissä uudelle alueelle avaamaan safe housen, valtasin yhden outpostin ja hain myös uudelta alueelta yhden SHD Cachen. Tämän jälkeen palasin tuonne kyseiseen Civic Centerin viemäriin ja menin ekasta ovesta sisälle pienempään huoneeseen, ammuin oven ikkunan läpi sen keltaisen boksin. Tämän jälkeen ammuin munalukon seuraavan pikkuhuoneen ovesta ja avasin oven mutta EN lootannut sitä avainlaatikkoa siitä oven vierestä. Ovesta tuli kolme normi vihua ja tapoin ne siihen huoneeseen. En edelleenkään avannut sitä avainboksia vaan lähdin liekinheitin vihollista vastaan. Tapoin sen mutta ei pudottanut avainta. Palasin takaisin huoneeseen, jossa oli se avainlaatikko seinässä oven vieressä ja sen avattuani tuli keltainen avainprompti ja sain sen huoneen avaimen, jolla sain Civic Centerin viemäristä haettua SHD Cachen. Ihan vaan siltä varalta kirjoittelen jos joku on tätä pähkäillyt.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Sitä en tiedä miksi Div2 ei nauti suurempaa suosiota. Kyseessähän on erinomainen lootershooter joka on jopa aika näyttäväkin ja pyörii vähän vanhemmallakin raudalla kiitettävästi ja mielestäni omaa aika sujuvan taistelusysteemin.
Pelasin tätä julkaisun jälkeen aktiivisesti, mutta lähes joka kerta kun oli saanut jonkun buildin valmiiksi niin se taas nerffattiin hyödyttömäksi. Siihen se into lopulta kuoli ja viimeinen niitti oli $30 lisäri, jota en kokenut ostamisen arvoiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
46

Red Storm kehittelemässä standalone versiota (Heartland), jonkunlaista free to play versiota (ainakaan ei vaadi div2 omistamista). 2021/22 mahdollisesti.
Reddit tottakai ulvoo survival 2.0, mikä toki mahdollista
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Tuli tän pariin palattua ku Series X:lle paukahti 60fps upgrade. Pelasin World Tierin 5:n asti, mikä oli aika nopea homma lopulta, ja päälle WoNY + delsutehtävät. Todella hyvä peli ja makea källäillä upeasti tehdyssä Washingtonissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Noni. Nyt on sitten New York vallattu myös. Jospa sitten palailisi DC ja aloittaisi keräämään, vaikka noita exotic pyssyköitä ja varusteita. Jotain seasoneja vissiin kanssa nyt menossa mutta ei oikein nappaa ne. Ajattelin tuosta "Chatter box" konepistoolista aloitella keräämään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
339
Noni. Nyt on sitten New York vallattu myös. Jospa sitten palailisi DC ja aloittaisi keräämään, vaikka noita exotic pyssyköitä ja varusteita. Jotain seasoneja vissiin kanssa nyt menossa mutta ei oikein nappaa ne. Ajattelin tuosta "Chatter box" konepistoolista aloitella keräämään.
Millä levelillä olet ? Juuri aloitin level 2,joskus koitin Division 1.stä ,se sitten jäi mutta nyt näyttää hyvältä ja kiinnostavalta tää 2.n
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Miettiny kanssa että alottasko uudella hahmolla, ei jotenkin jaksa alkaa kokeilemaan eri buildeja ja vetämään noita "end gamen" juttuja kun tuntuu että ei niistä enää mitään hyödy kun niitä on vähän aikaa jauhanut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
339
Miettiny kanssa että alottasko uudella hahmolla, ei jotenkin jaksa alkaa kokeilemaan eri buildeja ja vetämään noita "end gamen" juttuja kun tuntuu että ei niistä enää mitään hyödy kun niitä on vähän aikaa jauhanut.
Pelasitko koskaan Co-oppina ,mikä on päätelmäsi jos olet enemmänkin pelannut tätä,piditkö? itse nyt 20 tuntia pelannut level 4,tykkään kovasti
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Pelasitko koskaan Co-oppina ,mikä on päätelmäsi jos olet enemmänkin pelannut tätä,piditkö? itse nyt 20 tuntia pelannut level 4,tykkään kovasti
Kavereiden kanssa tuota tuli pelattua eniten, taisin tarinaa soolota jossain kohtaa mutta muuten melkein aina jollain porukalla. Ohan se mun mielestä ihan helvetin hyvän näkönen peli ja välillä pysähtyy ihmettelemään jotain kohtaa. ja muutenkin kyllä ihan viihdyttävä, tarinasta voi olla montaa mieltä ja jossain kohtaa vähän toistoa samoissa paikoissa mutta suosittelen, varsinkin jos maistuu jo valmiiksi niin miten sitä sanomaan toisinkaan :D
mitä meinaat 20h ja lvl4 ? wt 4 vai ?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
339
Kavereiden kanssa tuota tuli pelattua eniten, taisin tarinaa soolota jossain kohtaa mutta muuten melkein aina jollain porukalla. Ohan se mun mielestä ihan helvetin hyvän näkönen peli ja välillä pysähtyy ihmettelemään jotain kohtaa. ja muutenkin kyllä ihan viihdyttävä, tarinasta voi olla montaa mieltä ja jossain kohtaa vähän toistoa samoissa paikoissa mutta suosittelen, varsinkin jos maistuu jo valmiiksi niin miten sitä sanomaan toisinkaan :D
mitä meinaat 20h ja lvl4 ? wt 4 vai ?
Siis olen level 4 nyt ,varmaan takana 20 tuntia peliaikaa,mutta realtime tuplat.kun menen niin hitaasti.Nyt odotan Dying ligh 2 .jos siitä sanotaan että pääjuoni 20 tuntia,niin voi kertoa 4.llä vähintään meikäläisen
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 788
Co-oppina kaverin kanssa tuli pelattua aika paljon. Silloin pitää joko levelöidä tasatahtiin tai odottaa että pääsee maksimitasolle. Epätasaisilla leveleillä vihujen vaikeustaso menee sen mukaan kumman pelaajan peliin liityt, eli ne on toiselle pelaajalle joko liian kovia tai liian helppoja.

End gamesta saa sitten parempaa tavaraa, weekly tehtävistä melkein automaattisesti yksi exotic chesti viikossa, olisko kaksi jos pvp kiinnostaa. Itse en ole Dark Zoneen päin edes kussut tässä kakkosessa, Division 1:ssä DZ level taitaa olla jotain 40 kieppeillä ja 0 tappoa edelleen :p

Warlords of NY toi mukanaan seasonit: ne taitaa pyöriä edelleen ja sieltä saa ihan kivoja rewardeja kohtuu pienellä vaivannäöllä sitten kun geari on kondiksessa (= pari tuntia viikossa max).

Sen verran on oma geari parantunut että ekan seasonin kohdalla ne ajoitetut "mission x läpi 12 minuutissa" ei mennyt tavoitteeseen kahdella pelaajalla, nyt iso osa niistä menee soolona ja aikaa jää minuutteja yli. Kaikki ei niistä siltikään mene heittämällä vielä.

Gear seteistä Ongoing Directive on oma go-to suosikki yhdistettynä Zero F chestiin ja LMG:hen isolla lippaalla. Ammukset ei käytännössä lopu koskaan ja saa lisädamagea kivasti. Dotit hoitaa perusmosat eli käytännössä niihin riittää yksi osuma jokaiseen jonka jälkeen ne voi jättää huomiotta. Chesti on käytännössä minuutin välein 100% armor takaisin. Toisena aseena nykyään exotic haulikko, sitä ennen oli KSG haulikko modattuna sillä perkillä joka täyttää lippaan 3 tapon välein. Haulikon kaverina skillinä kilpi jotta pääsee iholle asti helposti.

Oma suositus on ensin pelata max levelille, sitten World levelien grindauksen sijaan ottaa Warlords lisäri käyttöön joka muistaakseni nostaa world levelin tappiin automaattisesti ja avaa uuden endgame contentin seasoneineen. Pelistä tulee mielekkäämpää gearin grindauksen suhteen, kun kaikki mitä tippuu on potentiaalisesti käyttökelpoista ja ns. roska on minimissä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Miettiny kanssa että alottasko uudella hahmolla, ei jotenkin jaksa alkaa kokeilemaan eri buildeja ja vetämään noita "end gamen" juttuja kun tuntuu että ei niistä enää mitään hyödy kun niitä on vähän aikaa jauhanut.
Itselle taas tuo end game on maistunut jo melkein 500h edestä. Pari viikkoa sitten sain viimeisen open world exotic aseen kerättyä ja myös hyviä osia eri buildeihin on tullut todella paljon. En olisi koskaan uskonut, että näin kovin koukuttaa tämä :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 422
Viestejä
4 160 699
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom