The Division 2 (PC, PS4, Xbox - 15.3.2019)

Aika jutkujen metkuja mun mielestä tollaset year one pässit ja sitte rahastetaan sama paska uudestaan :)

Noh, eipähän vie minun rahojani!

Tuo ei ollut koskaan pakollinen, tuolla ei ollut mitään tekemistä episodejen kanssa.
Warlords of NyC on erillinen lisäosa ”expansion pack”
Tollee kikkailemalla saadaan tyhmiltä rahat poies.
Toista se oli silloin kun riitti että osta season passin ja se on siinä.

Alkaa käymään hieman tylsäksi.
Ainakin 30 tuntia yrittänyt hankkia True Patriotin polvisuojia ja liivejä, mutta eipä ole tippunut.
Jos pitää esim. vuorokauden tauon, niin vihreää romua (mutu) tuntuu tippuvan joka paikasta tunnin tjs. ajan, jonka jälkeen ei tipu enää mitään mistään ja puuttuvia kamoja ei näytä tippuvan mistään koskaan.
Voisi olettaa, että saisi edes yhden vihreän kaman heroic bountyista, mutta eipä tipu niistäkään.
Tosin eipä noilla kamoilla enää mitään tee kun kaikki on pelattu moneen kertaan läpi.

Dark zonea ei jaksa pelata, kun aina joku yybermulkku tai kaksi kytiksellä ja ampuu kolmessa sekunnissa 350000 armorit paskaksi.
Ja tuolta ei ilmeisesti saa edes mitään järkevää romua.

Conflicti ei nappaa yhtään ja tuota varten pitäisi säätää muutenkin armorit johonkin 800000 yksikköön, jotta ehtisi tyhjentämään seitsemän lipasta vastustajaan.

Mikäköhän mahtaa olla rahan tarkoitus tässä pelissä?
Kaupoissa on myytävänä peruspaskaa ja rahaa saa hankittua vaikka miljoonia.

Tähän päälle vielä jatkuvat kaatumiset, joka on ilmeisesti pelin ominaisuus kokoonpanolla x.

Tarkemmin ajateltuna aika paska/5 peli, mutta josko tuon tulevan sisällön vielä pelailisi ja sitten poistaisi koko paskan koneelta.

Tuleeko tehtäviin jossain vaiheessa mitään vaihtelua? Yksin pelatessa alkaa varsinkin maistumaan aika puulta.

Tuntuu, että jokainen tehtävä on luokkaa mene kohteeseen ja tapa viholliset. Kaikki on vielä niin ennalta-arvattavaa, kun aina uudessa huoneessa odottaa uudet vihut ja kun on päässyt kohteeseen, niin ovet lennähtää auki ja tulee vielä viimeinen aalto, joka pitää tappaa. Noh, eipä tämä hirveästi onneksi maksanut.

^Aika lailla tuota se oli ainakin itsellä. Samoja tehtäviä kerrasta toiseen, Strongholdit menee keinotekoisesti lukkoon ja ne saa auki vain... pelaamalla taas samoja missioita uusiksi. Eipä noissa missioissa juuri vaihtelua ole. Osti syksyllä dumpista ja pelailin useita tunteja per päivä parin viikon ajan ja kyllähän hommaan kypsyi aika pian. Pelasin tauon jälkeen tässä viikon sisällä Episode 1 ja Episode 2 missiot läpi raidia, Zoota ja expeditioneita lukuunottamatta. Ihan jees tämä on pienissä erissä, mutta ei kyllä jaksa mitenkään grindata. 82h kellossa ja onkohan joku 470 random gear leveli... mihinpä se peli tästä muuttuisi vaikka olisi lopuun saakka specattu 500lvl buildi.

Nythän tämä on ilmainen (FEB 27TH - MARCH 2ND) ja peruspeli Uplayssa 3€. Tuohon hintaan ihan ok nakuttelua.

Nyt oli kiva snipu Cassiella myynnissä :)

1583352315341.png

On muute vaikeustasoo nostettu aika reippaasti, tai sitte en osaa buildii tehä oikein.

Joop vaikeustaso on kyllä noussut, mutta mun näkökulmasta se on vaan hyvä asia, koska aiemmin tuo olikin liian helppoa :)

Tuli ostettua tää lisäosan kanssa kun joku suositteli tätä siinä pelisuositukset threadissa, Division 1 ei tullut ikinä pelattua.

Pelasin soolo-tyylillä koko pelin* ja kesti jotain reilut 60h saada tarina/lisätehtävät kokonaisuudessaan läpi niiin sen suhteen pelattavaa kyllä riitti tarpeeksi. Kyllähän tuossa juoni nyt toimii vähän huonosti mutta varmaan jonkun 3/5 antaisin tälle yksinpelinä.

Näin jälkikäteen ei kyllä yhtään helpottanut/parantanut tarinaa että olin "hieman" tyhmä ja pelasin eka aloitusalueen loppuun saakka WT5 tasolle, sit pelasin sen Warlords of New Yorkin läpi ja vasta vikana ne Pentagon jne. lisätehtävät.

Mutta jos yksinpeleistä diggaa ja ei keksi mitä pelata niin kyllä mä sanoisin että ainakin itse sain tästä vastinetta rahoille ihan mainiosti yksinpelinäkin. Maksoin jotain 40€ ku ostin ton Ubisoftin jenkkien sivuilta, eniten säätämistä oli löytää joku osoite Alabamassa niin sain maksun menemään läpi.

*Pentagonin toka tehtävä oli pakko pelata moninpelinä kun siinä se eka pomokin oli jo ihan liian vaikea, siinä kyllä opin että LMG taitaa ollakin se paras ase (kun yhdellä dudella oli se ja se tappoi kaiken niin helpolla) ja sillä pelasin loput tehtävät niin helpottui kyllä huomattavasti tuolla LMG+sniper rifle vs. rifle+sniper rifle mitä aiemmin käytin.

Aktiivinen kilta hakusessa (PC). Geari kunnossa ja järki päässä. SHD level 1400, jos tuolla on jotain väliä. Uusi raidi hallussa. Uplay: qpas84

Vinkkejä miten tän pelin sais toimimaan kaatumatta kesken pelaamisen? Tekee joka kerta niin että hetken pystyy pelaa sit peli hyppää fullscreenistä ikkunaan ja kaatuu.
Kokeiltu on seuraavaa:
- Näytönohjaimen ajurit DDU:lla pois ja uudet nvidian 456.38 ajurit sisään ilman geforce experienceä.
- Näytön Asus VG278Q G-syng on tai off
- DX12 tila pelissä
- DX11 tila pelissä
- Äänikortin Sound Blasterx AE-5 äänenlaadun tiputtaminen 32bit/384kHz --> 32bit/192kHz
- Kone putsattu ccleaner ja malwarebytesillä
- Windows 10 päivitetty uuteen 2004 versioon
- MSI afterburner ja rivatuner poistettu koneelta

Itseltä alkaa vaan ideat loppuu mikä tän tuotoksen kaataa. Ei tällästä ongelmaa muilla peleillä ole.
Me pelattiin eilen useampi tunti pitkästä aikaa, kerran katosi maasta grafiikat. Peli restart ja kaikki toimi hienosti.

Tuota win 10 2004 päivitystä en oo vielä ladannut.

Onko mitkä cpu ja gpu?

Onko sulla joku logitech gaming suite tms.?

Vinkkejä miten tän pelin sais toimimaan kaatumatta kesken pelaamisen? Tekee joka kerta niin että hetken pystyy pelaa sit peli hyppää fullscreenistä ikkunaan ja kaatuu.
Kokeiltu on seuraavaa:
- Näytönohjaimen ajurit DDU:lla pois ja uudet nvidian 456.38 ajurit sisään ilman geforce experienceä.
- Näytön Asus VG278Q G-syng on tai off
- DX12 tila pelissä
- DX11 tila pelissä
- Äänikortin Sound Blasterx AE-5 äänenlaadun tiputtaminen 32bit/384kHz --> 32bit/192kHz
- Kone putsattu ccleaner ja malwarebytesillä
- Windows 10 päivitetty uuteen 2004 versioon
- MSI afterburner ja rivatuner poistettu koneelta

Itseltä alkaa vaan ideat loppuu mikä tän tuotoksen kaataa. Ei tällästä ongelmaa muilla peleillä ole.

Ootko kokeillu ottaa uplayn ingame overlayn pois päältä? Vaikka sulla ei ookkaan enää afterburner koneella joka nyt ainakin aiheuttaa sen kanssa ongelmia niin kannattaa koettaa ottaa siltikin uplayn asetuksista koko kikkare pois käytöstä. Kuulostaa käsittämättömältä mut itselle auttanut muutaman ubin pelin kanssa jonka takia en enää edes laita overlayta takaisin päälle.

Randomeita kaatumisia itselläkin. Ei väliä onko kaikki vakiona vai ylikellotettuna, tuulettimet hiljaisella vai tunturipuhalluksella jne. Jos kaatuu, niin sitten kaatuu.
Onhan se vähän parantunut aikaa myöden mutta edelleen kerran, pari pelisessiossa kaatuu helposti. Kaikki muut pelit sitten toimiikin ihan hyvin.

i5-9600k/1080ti/32GB, emon integroitu optinen lähtö kaiuttimille tai headsetin usb-äänikortti - ei eroa.
Peli on asennettu uudelleen, käyttis asennettu uudelleen. About kaikki muu on kokeiltu, paitsi koko koneen vaihto :D

Kokeileppas himpun laskee näyttiksen kelloja afterburnerilla. Ja ottaa prossulta boosti pois.

@Manager2k , menimpä kehumaan että hyvin toimii peli, nyt kahtena iltana pelattiin niin 2 kertaa pelistä pihalle ja 4 kertaa pysähty hetkeksi kuva niin että äänet looppasi sen aikaa.

Mitähän ihmettä nyt taas, mitään muutoksia en ole tehnyt. Tokin win ja peli ja nvidia on saaneet kesän aikana bitin jos toisenkin :facepalm:

Kokeilin laskee näytönohjaimen boost kelloa ja muisti kelloa sekä otin prossun boostin pois. Ei toivottua vaikutusta kaatu peli kahdesti lyhes ajas.
Ootko kokeillu task managerista laittaa pelille lisää "priorityä", ajattelin tätä illalla kokeilla seuraavaksi.

Outoa toi on, mulla i7 7700 ja gtx 1080 , 16gb ddr4

Rouvalla i7 4790 ja gtx 1060 6gb, 16gb ddr3 eikä oo kaatuillu.

Kaatuilut oli jatkuva ongelmia itelläkin aikasemmin mut sain ne kuriin kun tiputin näytön virkistystaajuuden 144 -> 120 hz ja pelissä lukitsin freimit 120 ja v-sync pois.

Kaatuilut oli jatkuva ongelmia itelläkin aikasemmin mut sain ne kuriin kun tiputin näytön virkistystaajuuden 144 -> 120 hz ja pelissä lukitsin freimit 120 ja v-sync pois.
Mulla lukittuna max 100fps koska gtx1080 ja näyttö 2560x1440 niin ei tuo jaksa

Pitää kurkkaa toi vsync

Juttelin ubisoftin chatissä supportin kanssa ne halus dxdiag ja msinfo fileet. Kolme vinkkiä tuli 1) nvidian ajureiden clean install 2) check system file integrity / repair 3) kokeile pelata vain yksi näyttö kiinni koneessa max 60hz. Eka on tehty, toka on tehty ei ongelmia ja huomenna kokeilen ton kolmannen kohdan.
Vain yksi 60hz näyttö koneessa... Ööö... En tykkää.

60hz 2monitorilla lämmöt ja discord.

Ja 1monitori pitäs rampauttaa @60hz. Toivottavasti ei tartte mennä tohon.

Etkös ollu jo asennellu windowsinkin uudelleen? Ootko koittanut asentaa eri asemalle? Mä ajattelin kokeilla sitä seuraavaksi, ja sitten vaikka vaihtaa rammit.
Ei muuten taida uplay:ssä olla sellaista toimintoa millä vois pelin siirtää levylta toiselle? niinkun steamissä.

*Nyt menossa Verify game files...

**Valmis:
1600711087143.png

Voisikos tää vaikuttaa :p Toivotaan....

*Update: klo 00:06: pelattu useampi tunti, ilman ongelmia :tup:

Viimeksi muokattu:

Omassa koneessa ei riitä ihan jerkut tuohon, mutta pistinpä fps lukon 55:een eikä eilen illalla kaatunut peli kertaakaan. (1080ti ja 4K). Voi olla että kaatuilu on vaan korjattu tähän pätsiin tai sitten todellisuus iskee päin näköä ensi pelisessiossa, eikä mikään tekemäni ole auttanut oikeasti :D

Ubisoft ei petä. Manhuntin esittelyvideo jäi looppiin eikä siitä päässyt pois kuin sammuttamalla pelin. Onneksi sitä ei tullut enää uudelleen.

Juoksentelin tornia ylöspäin eilen 19 levelille asti, kun vastaan tuli EMP lähetin. Miten hitossa se pitikään rikkoa, edellisestä on jo aikaa ja silloin sen sai nurin juoksemalla pulssin jälkeen viereen ja pari laukausta. Kuolemasta tipuin pari kerrosta alaspäin ja olipa aika lopettaa muutenkin.

Nyt kun on käytössä bleed build, ainakin se tapa vihuja bleedillä -tavoite tulee täyteen kohtalaista tahtia :D

Mulla kippasi eilen peli, windowsiin vaan ilman mitään varoitusta.
Eli ei auttanut eheytykset pelille.

*Edit.
Nyt vaihdettu 16gb 2133mhz RAM -> 32GB 3200mhz, ei vaikutusta. Peli kaatuilee.
Siirretty peli SSD:ltä -> M.2 levylle, ei vaikutusta. Peli kaatuilee

OT. CPU max. temp pelatessa muuten pomppas melkeen 10*c kun vaihto rammit, mistähän tämmönen voi johtua? Aiemmin on mun mielestä pysynyt alle 70c mutta nyt oli max 79c.

Viimeksi muokattu:
Free weekend käynnissä nyt, jos joku haluaa kokeilla. Kaikki sisältö tarjolla.

Juu ja PS4:lla saa hintaan karvan yli 5 euroa peruspelin nytten - tosin halvalla tuota on myyty kai jo muuallakin? Vois harkita, jos pari kaveriakin innostuu

Juttelin ubisoftin chatissä supportin kanssa ne halus dxdiag ja msinfo fileet. Kolme vinkkiä tuli 1) nvidian ajureiden clean install 2) check system file integrity / repair 3) kokeile pelata vain yksi näyttö kiinni koneessa max 60hz. Eka on tehty, toka on tehty ei ongelmia ja huomenna kokeilen ton kolmannen kohdan.
Onko tullut edistystä?

Noi jutut mihin viittaa ei auttanut ongelmaan. Juttelin vielä kerran ubisoft supportin kanssa ja sieltä ehdotettiin fullscreenin sijaan kokeilemaan window fullscreen ja pelkkä window moodia. Molemmilla toi yhä kaatuu. Ainoa mitä tää support tyyppi keksi että tosi harvinaisissa tapauksissa jos uplayn launcher ja itse peli on fyysisesti eri kovalevyillä vois aiheuttaa kommunikaatio ongelmia uplaylla ja kaatua sen takia.

Noh mä pois kaikki uplay pelit ja itse launcherin. Pitää seuraavaks kokeilla asentaa molemmat samalle kovalevylle. Ihme ongelma kyl tääkin ja pahoittelut viesteistäni. Sen verran iso toi D2 että menee yön yli asennuksena itsellä.
Mulla olivat eri levyilä, nyt samalla tosiaan ja ei ainakaan mulla auttanut mitään.

Kiva kun tohon ubisoftin supporttiin on helppo saada yhteyttä:
1601156672407.png

Viimeksi muokattu:
Minulla on peruspeli uplayssä ostettuna. Mahtaakohan cloud savet toimia, jos ostan epicistä pelin + warlordsin, jonka saa kupongilla halvemmalla kuin pelkän warlords-lisärin uplaystä. Samaan uplay-tiliin sen kai saa linkattua kuitenkin.

EDIT. toimi näköjään ihan suoraan

Viimeksi muokattu:
Vieläkö joku jaksaa painaa tätä peliä? Peliseuraa olisin kaivannut hieman varttuneimmasta porukasta. Itse pelaan Stadialla joten Stadia porukka tai PC porukka olisi hakusessa.
Juuri pelasin läpi Warlordsin, mutta voidaan aloittaa uudella hahmolla.

Stadia: BilriX#4518

Noi jutut mihin viittaa ei auttanut ongelmaan. Juttelin vielä kerran ubisoft supportin kanssa ja sieltä ehdotettiin fullscreenin sijaan kokeilemaan window fullscreen ja pelkkä window moodia. Molemmilla toi yhä kaatuu. Ainoa mitä tää support tyyppi keksi että tosi harvinaisissa tapauksissa jos uplayn launcher ja itse peli on fyysisesti eri kovalevyillä vois aiheuttaa kommunikaatio ongelmia uplaylla ja kaatua sen takia.

Noh mä pois kaikki uplay pelit ja itse launcherin. Pitää seuraavaks kokeilla asentaa molemmat samalle kovalevylle. Ihme ongelma kyl tääkin ja pahoittelut viesteistäni. Sen verran iso toi D2 että menee yön yli asennuksena itsellä.

*Sorry ketjun käyttämisestä troubleshootingissa*
Mulla kaatuilu jatkuu, tämmöstä löyty windowsista:
unknown.png

Tuo alempi hardware error lista varmaan liittyy tähän :hmm: Kehtaatko @Manager2k kurkata onko sulla vastaavaa?

Jotain kernel 141 erroria, google johti etäisesti GPU ongelmaan. En älynnyt kuvaa ottaa mutta pitää vaikka illalla kaivaa.

Viimeksi muokattu:
Ootteko veivannu tuota Summittia? Me vetästiin 3 plaajalla kerrokseen 61 (Heroic), ja siihen tyssää matka. Hermot menee kun vihut ei meinaa kaatua ja itte konttaa kun se vähän osuu.

Ja ne rogue agentit mitä siellä alkaa tulla, miksi niitä tulee 4kpl jos meitä on 3 ? 2-man runissa kaiketi tulee niitä vaan 2?

Yksin tulee ainakin kaksi niitä. En tiedä sitten onko kahdella kaksi vai 3-4. Voi olla, että määrään vaikuttaa myös vaikeus.

tubesta kattelin kun joku duona veteli 100:tta kerrosta, ja tuli 2kpl niitä rogue ukkoja/akkoja.

Tuo summit on paha kun vaikeusaste nousee kerrosten mukana.

Summit vedetty heroicilla kerran läpi. Yhet 4kpl roguee tuli vastaa jossain 70 tietämillä. Vika bossi oliki sitten hermojen halkomista

Summit vedetty heroicilla kerran läpi. Yhet 4kpl roguee tuli vastaa jossain 70 tietämillä. Vika bossi oliki sitten hermojen halkomista
Niin eikös se heroic mee väkisin päälle 61->100?

*Edit. Updaten jälkeen pysyy alusta loppuun se vaikeusaste minkä itse asetat.

Viimeksi muokattu:
Chattasin tänään ubisoftin supportin kanssa tästä Division2 kaatuilusta, niin eipä siitä juuri sen viisaammaksi tullut kumpikaan osapuoli.

Kehoittivat poistamaan pelin ja asentamaan sen uudelleen, ja testaamaan peliä niin että koneessa on kytketty vain yksi näyttö.
Ja että peli tulisi laittaa natiivi resolle (daah) ja maks hertseille/fps:ille.
Tämä 2 näytön irroittaminen oli kuulemma jollekkin jeesannut tuon uuden AC: Valhallan kanssa. Meinasin vastata että pitäskö teidän nyt vaan koittaa saada pelinne kuntoon.

Siihen tuli sitten lisäksi ohjeita että "päivitä ajurit" yms. kaikki mitä olen jo itse kokeillut ennenkuin otin yhteyttä.

Nyt on peli uudelleen asennettu, niin pitää illalla testailla. Jos kaatuilee yhä niin sitten 2-näyttö irti testiä.

Chattasin tänään ubisoftin supportin kanssa tästä Division2 kaatuilusta, niin eipä siitä juuri sen viisaammaksi tullut kumpikaan osapuoli.

Kehoittivat poistamaan pelin ja asentamaan sen uudelleen, ja testaamaan peliä niin että koneessa on kytketty vain yksi näyttö.
Ja että peli tulisi laittaa natiivi resolle (daah) ja maks hertseille/fps:ille.
Tämä 2 näytön irroittaminen oli kuulemma jollekkin jeesannut tuon uuden AC: Valhallan kanssa. Meinasin vastata että pitäskö teidän nyt vaan koittaa saada pelinne kuntoon.

Siihen tuli sitten lisäksi ohjeita että "päivitä ajurit" yms. kaikki mitä olen jo itse kokeillut ennenkuin otin yhteyttä.

Nyt on peli uudelleen asennettu, niin pitää illalla testailla. Jos kaatuilee yhä niin sitten 2-näyttö irti testiä.
Mulla oli pitkän tauon jälkeen myös kaatuiluongelmaa. Tämä korjaantui kun vaihdoin DX12 -> DX11.

Mulla oli pitkän tauon jälkeen myös kaatuiluongelmaa. Tämä korjaantui kun vaihdoin DX12 -> DX11.
Joo sama homma, viime talvena/keväänä ei mitään ongelmia. Nyt kun syksyllä jatkettiin niin ihan jatkuvaa kippailua.
Pitää vaihtaa vaikka tuohon DX11 nyt samalla, jos vaikka auttas.

*Edit. reilut 8h peliä ja ei kaatunut, DX11 käytössä.

Peli ei tosiaan enää kaatuile nyt kun DX11 on käytössä. Laitoin tästä Ubisoftin supporttiin tietoa, ja sain vastauksen:

"Thank you for contacting us back and please accept my apologies for the late reply to you.
As I understand, switching from DirectX 12 to DirectX 11 resolved the crashes.
Unfortunately the issue could no longer be verified in the current state of the game, apologies for that.
I would advise you to continue using DirectX 11 in this situation.
Thank you for your patience and understanding regarding this matter.
"

Mitähän meinaavat tuolla "the issue could no longer be verified in the current state of the game" ? Että koska on jo seuraava peli työnalla niin ei kiinnosta Div2?

Viimeksi muokattu:
Aika rajulta tuntuu tuo skaalaus. Ykkösessä tuli yksinkin vedettyä alueita missä kovemman levelin vastusta, eikä juuri ongelmaa.

Tässä saman level mestat naurettavan helppoja ja sitten taas menet lvl6 ukolla 7 tason paikkaan niin henki lähtee yhdestä osumasta.

Nostellaanpas hieman.
Olisi kysymys tuosta end gamesta. Pistän vaikka spoilereihin niin ei sitten tule lörpöteltyä liikoja.
Eli tuli pelattua peli läpi ja Black Tusk tuli ja valtasi kartan takaisin. Ajattelin ensin, että pelaan tässä välissä Warlords of New York lisärin mutta kun olin lähdössä sinne niin peli ilmoitti, että skippaa kaikki world tierit suoraan tasolle 5. En sitten hypännyt kopteriin vaan ajattelin ensin vallata strongholdit takaisin, hankkia world tier 5 statuksen ja tämän jälkeen Warlords of New York lisärin pariin. Ilmeisesti tämä on se tyyli, jolla ei skippaa mitään? Uudet levelit vissiin aktivoituvat tuon Warlords of New York lisärin aloittamisesta? Ainakaan nyt ei ole level noussut yli 30:n kun olen vallannut noita strongholdeja takaisin ja aina on tullut field profiency cache kun tulee se level palkki täyteen. Mites muuten outpostit yms, kannattaako niitä vallata vasta sitten takaisin kun noi levelit alkaa nousta 30:stä kohti 40 leveliä vai aukeaako ne taas uudestaan kun palaa tuolta Warlordsin peluusta? Vähän hakusessa se "oikea" tapa, jotta ei skippaisi mitään end gamesta. Dark zoneja en ole vielä edes avannut.

World tier 1 -> 5 on vain kasvava vaikeusaste, ei siinä ole mitään juonta mukana. Skippaa suosiolla nyt kun parempaakin tekemistä on tarjolla. Warlordsin juonen pelaat läpi olet käytännössä 40, samalla world tier nousee suoraan vitoseen jolloin myös kaikki saamasi tavarat korkeimmalla tasolla.

Kun saat Warlordsin loppuun, huomaat että siellä on nyt jatko sille jo menossa. Tekeminen ei ole loppumassa ihan äkkiä.

Outposteja saat vallata vähän väliä takaisin ja ne saa myös resetoitua vaihtamalla kartan vaikeustasoa edestakaisin.

Dark Zone olisi ideana muuten kiva mutta muut ihmiset pilaa senkin :D Itse en ole Division ykkösen jälkeen jaksanut mennä Dark Zonelle edes käymään sen pakollisen tehtävän lisäksi.

World tier 1 -> 5 on vain kasvava vaikeusaste, ei siinä ole mitään juonta mukana. Skippaa suosiolla nyt kun parempaakin tekemistä on tarjolla. Warlordsin juonen pelaat läpi olet käytännössä 40, samalla world tier nousee suoraan vitoseen jolloin myös kaikki saamasi tavarat korkeimmalla tasolla.

Kun saat Warlordsin loppuun, huomaat että siellä on nyt jatko sille jo menossa. Tekeminen ei ole loppumassa ihan äkkiä.

Outposteja saat vallata vähän väliä takaisin ja ne saa myös resetoitua vaihtamalla kartan vaikeustasoa edestakaisin.

Dark Zone olisi ideana muuten kiva mutta muut ihmiset pilaa senkin :D Itse en ole Division ykkösen jälkeen jaksanut mennä Dark Zonelle edes käymään sen pakollisen tehtävän lisäksi.
Okei kiitoksia vinkistä :) Jos nyt hyppään kopteriin ja pelaan tuon Warlordsin loppuun niin onko nuo Strongholdit vielä sitten avattava sen jälkeen vai tuleeko suoritetuksi kun world tier nousee 5 tasolle? Huomasin tuossa, että tuonne kartan yläosaan harmaalle alueelle on myös tullut joku extra kenttä. En kerinnyt suuremmin tutkimaan tässä työpäivän lomassa mutta nuo taitaa olla sitä extra tekemistä, josta mainitsit? Ubisoft on myös kertonut, että peliin tulee lisäsisältöä vielä vissiin vuodelle 2023 asti, joten todellakaan pelattava ei ole loppumassa :)

Warlordsin loppupahis ei ollut se viimeinen pahis (tämä tuskin tuli yllätyksenä) joten seuraavaa pahista jahdataan seasoneilla.

Ensimmäinen kierros seasoneissa meni jo läpi (mä tiedän miten siinä kävi mutta en kerro), nyt lähti sama uudelleen käyntiin alusta ja taidetaan olla ekan puolivälissä about. Pääset siis jatkamaan juonta eteenpäin ilman odottelua.

Vaikka tuo onkin sisällön kierrätystä kirjaimellisesti niin mukava plussa omalta kohdalta on se, että nyt saan kerättyä juttuja mitä meni ohi ensimmäisellä yrityksellä.

Strongholdit on vaan tehtäviä siinä missä perus missionitkin. Resetoituukohan ne kerran viikossa ja välillä niissä on tavallisia vastustajia ja välillä black tuskia. En muista millaisella aikataululla black tusk invaded tulee. Outpostit puolestaan saattaa vaihtaa hallintaa useamman kerran päivässä.

Onkos tietäjillä tietoa mitä kannattaisi ruveta farmaamaan paremman gearin toivossa kun max lvl on saavutettu? Warlords of NY siis kyseessä.

Kartalta näet mitkä alueet ja missionit vuorollaan tiputtaa mitäkin gearia (targeted loot).

Kerran viikossa (tiistaisin) resetoituu ne valkoisen talon kakkoskerroksesta löytyvät tehtävät. Se josta tulee exotic gearia palkinnoksi kannattaa tehdä joka viikko. Pitää vain lahjoittaa materiaaleja riittävästi.

Gear seteistä itse tykkään paljon Ongoing Directivestä soolopelatessa. LMG isolla lippaalla niin kaikissa näkyvissä kohteissa on bleed päällä koko ajan. Ammukset ei myöskään lopu ihan helposti. Chestinä on Zero F (keltainen nimetty) ja kypäränä Vile (exotic).

Oma pelityylihän tuon määrittelee mitä gearia kannattaa hankkia.
https://www.youtube.com/channel/UCrbPXsYossVF9IoKIZbElkA
Tuoltakin voi löytyä oman mieleistä ideaa.

Kenly College kun on auki niin sieltä saa ihan kivan exotic kiväärin kunhan ne kolme osiota saa runnottua läpi, muistaakseni jonkun aikarajan puitteissa.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 382
Jäsenet
79 754
Uusin jäsen
roopelylyoja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom