Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tollee kikkailemalla saadaan tyhmiltä rahat poies.Ubisoft Help - Official Account & Game Support
Ubisoft Official Help Site. Support, rewards, troubleshooting, player safety, servers status and game tips. How can we help?support.ubisoft.com
Tuo ei ollut koskaan pakollinen, tuolla ei ollut mitään tekemistä episodejen kanssa.
Warlords of NyC on erillinen lisäosa ”expansion pack”
Aktiivinen kilta hakusessa (PC). Geari kunnossa ja järki päässä. SHD level 1400, jos tuolla on jotain väliä. Uusi raidi hallussa. Uplay: qpas84
Me pelattiin eilen useampi tunti pitkästä aikaa, kerran katosi maasta grafiikat. Peli restart ja kaikki toimi hienosti.Vinkkejä miten tän pelin sais toimimaan kaatumatta kesken pelaamisen? Tekee joka kerta niin että hetken pystyy pelaa sit peli hyppää fullscreenistä ikkunaan ja kaatuu.
Kokeiltu on seuraavaa:
- Näytönohjaimen ajurit DDU:lla pois ja uudet nvidian 456.38 ajurit sisään ilman geforce experienceä.
- Näytön Asus VG278Q G-syng on tai off
- DX12 tila pelissä
- DX11 tila pelissä
- Äänikortin Sound Blasterx AE-5 äänenlaadun tiputtaminen 32bit/384kHz --> 32bit/192kHz
- Kone putsattu ccleaner ja malwarebytesillä
- Windows 10 päivitetty uuteen 2004 versioon
- MSI afterburner ja rivatuner poistettu koneelta
Itseltä alkaa vaan ideat loppuu mikä tän tuotoksen kaataa. Ei tällästä ongelmaa muilla peleillä ole.
Vinkkejä miten tän pelin sais toimimaan kaatumatta kesken pelaamisen? Tekee joka kerta niin että hetken pystyy pelaa sit peli hyppää fullscreenistä ikkunaan ja kaatuu.
Kokeiltu on seuraavaa:
- Näytönohjaimen ajurit DDU:lla pois ja uudet nvidian 456.38 ajurit sisään ilman geforce experienceä.
- Näytön Asus VG278Q G-syng on tai off
- DX12 tila pelissä
- DX11 tila pelissä
- Äänikortin Sound Blasterx AE-5 äänenlaadun tiputtaminen 32bit/384kHz --> 32bit/192kHz
- Kone putsattu ccleaner ja malwarebytesillä
- Windows 10 päivitetty uuteen 2004 versioon
- MSI afterburner ja rivatuner poistettu koneelta
Itseltä alkaa vaan ideat loppuu mikä tän tuotoksen kaataa. Ei tällästä ongelmaa muilla peleillä ole.
Ootko kokeillu task managerista laittaa pelille lisää "priorityä", ajattelin tätä illalla kokeilla seuraavaksi.Kokeilin laskee näytönohjaimen boost kelloa ja muisti kelloa sekä otin prossun boostin pois. Ei toivottua vaikutusta kaatu peli kahdesti lyhes ajas.
Mulla lukittuna max 100fps koska gtx1080 ja näyttö 2560x1440 niin ei tuo jaksaKaatuilut oli jatkuva ongelmia itelläkin aikasemmin mut sain ne kuriin kun tiputin näytön virkistystaajuuden 144 -> 120 hz ja pelissä lukitsin freimit 120 ja v-sync pois.
Vain yksi 60hz näyttö koneessa... Ööö... En tykkää.Juttelin ubisoftin chatissä supportin kanssa ne halus dxdiag ja msinfo fileet. Kolme vinkkiä tuli 1) nvidian ajureiden clean install 2) check system file integrity / repair 3) kokeile pelata vain yksi näyttö kiinni koneessa max 60hz. Eka on tehty, toka on tehty ei ongelmia ja huomenna kokeilen ton kolmannen kohdan.
Kaatuilut oli jatkuva ongelmia itelläkin aikasemmin mut sain ne kuriin kun tiputin näytön virkistystaajuuden 144 -> 120 hz ja pelissä lukitsin freimit 120 ja v-sync pois.
Onko tullut edistystä?Juttelin ubisoftin chatissä supportin kanssa ne halus dxdiag ja msinfo fileet. Kolme vinkkiä tuli 1) nvidian ajureiden clean install 2) check system file integrity / repair 3) kokeile pelata vain yksi näyttö kiinni koneessa max 60hz. Eka on tehty, toka on tehty ei ongelmia ja huomenna kokeilen ton kolmannen kohdan.
Mulla olivat eri levyilä, nyt samalla tosiaan ja ei ainakaan mulla auttanut mitään.Noi jutut mihin viittaa ei auttanut ongelmaan. Juttelin vielä kerran ubisoft supportin kanssa ja sieltä ehdotettiin fullscreenin sijaan kokeilemaan window fullscreen ja pelkkä window moodia. Molemmilla toi yhä kaatuu. Ainoa mitä tää support tyyppi keksi että tosi harvinaisissa tapauksissa jos uplayn launcher ja itse peli on fyysisesti eri kovalevyillä vois aiheuttaa kommunikaatio ongelmia uplaylla ja kaatua sen takia.
Noh mä pois kaikki uplay pelit ja itse launcherin. Pitää seuraavaks kokeilla asentaa molemmat samalle kovalevylle. Ihme ongelma kyl tääkin ja pahoittelut viesteistäni. Sen verran iso toi D2 että menee yön yli asennuksena itsellä.
Noi jutut mihin viittaa ei auttanut ongelmaan. Juttelin vielä kerran ubisoft supportin kanssa ja sieltä ehdotettiin fullscreenin sijaan kokeilemaan window fullscreen ja pelkkä window moodia. Molemmilla toi yhä kaatuu. Ainoa mitä tää support tyyppi keksi että tosi harvinaisissa tapauksissa jos uplayn launcher ja itse peli on fyysisesti eri kovalevyillä vois aiheuttaa kommunikaatio ongelmia uplaylla ja kaatua sen takia.
Noh mä pois kaikki uplay pelit ja itse launcherin. Pitää seuraavaks kokeilla asentaa molemmat samalle kovalevylle. Ihme ongelma kyl tääkin ja pahoittelut viesteistäni. Sen verran iso toi D2 että menee yön yli asennuksena itsellä.
Niin eikös se heroic mee väkisin päälle 61->100?Summit vedetty heroicilla kerran läpi. Yhet 4kpl roguee tuli vastaa jossain 70 tietämillä. Vika bossi oliki sitten hermojen halkomista
Jaa voi olla. Tulipaha vedettyy alusta asti.
Taisi olla useamman tunnin sessio, vaikka olisi ollut kova porukka koossa?![]()
Mulla oli pitkän tauon jälkeen myös kaatuiluongelmaa. Tämä korjaantui kun vaihdoin DX12 -> DX11.Chattasin tänään ubisoftin supportin kanssa tästä Division2 kaatuilusta, niin eipä siitä juuri sen viisaammaksi tullut kumpikaan osapuoli.
Kehoittivat poistamaan pelin ja asentamaan sen uudelleen, ja testaamaan peliä niin että koneessa on kytketty vain yksi näyttö.
Ja että peli tulisi laittaa natiivi resolle (daah) ja maks hertseille/fps:ille.
Tämä 2 näytön irroittaminen oli kuulemma jollekkin jeesannut tuon uuden AC: Valhallan kanssa. Meinasin vastata että pitäskö teidän nyt vaan koittaa saada pelinne kuntoon.
Siihen tuli sitten lisäksi ohjeita että "päivitä ajurit" yms. kaikki mitä olen jo itse kokeillut ennenkuin otin yhteyttä.
Nyt on peli uudelleen asennettu, niin pitää illalla testailla. Jos kaatuilee yhä niin sitten 2-näyttö irti testiä.
Joo sama homma, viime talvena/keväänä ei mitään ongelmia. Nyt kun syksyllä jatkettiin niin ihan jatkuvaa kippailua.Mulla oli pitkän tauon jälkeen myös kaatuiluongelmaa. Tämä korjaantui kun vaihdoin DX12 -> DX11.
Okei kiitoksia vinkistäWorld tier 1 -> 5 on vain kasvava vaikeusaste, ei siinä ole mitään juonta mukana. Skippaa suosiolla nyt kun parempaakin tekemistä on tarjolla. Warlordsin juonen pelaat läpi olet käytännössä 40, samalla world tier nousee suoraan vitoseen jolloin myös kaikki saamasi tavarat korkeimmalla tasolla.
Kun saat Warlordsin loppuun, huomaat että siellä on nyt jatko sille jo menossa. Tekeminen ei ole loppumassa ihan äkkiä.
Outposteja saat vallata vähän väliä takaisin ja ne saa myös resetoitua vaihtamalla kartan vaikeustasoa edestakaisin.
Dark Zone olisi ideana muuten kiva mutta muut ihmiset pilaa senkinItse en ole Division ykkösen jälkeen jaksanut mennä Dark Zonelle edes käymään sen pakollisen tehtävän lisäksi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.