The Division 2 (PC, PS4, Xbox - 15.3.2019)

olen itse lv12 näen paljon jotka ovat 499 nouseeko levelit jossain kohtaan merkittävän nopeasti? meinaa itte pelanut tovin ja "vasta" 12 mittarissa.
ja kyllä randomien kanssa on matsit onnistunut.
tähän en itse saa mitään immersiota, jotenkin vastenmielistä naulaa 2+ lipasta npc hahmoon. täys arcade touhuu oikeen maailman miljöössä.
 
olen itse lv12 näen paljon jotka ovat 499 nouseeko levelit jossain kohtaan merkittävän nopeasti? meinaa itte pelanut tovin ja "vasta" 12 mittarissa

Leveliraja hahmolle on itse asiassa 30. Se useissa sadoissa pyörivä luku jonka näet on itse asiassa Gear Score, eli kaikkien kyseisen pelihahmon varusteiden yhteenlaskettu arvo. Mitä suurempi Gear Score, sen arvokkaampaa/parempaa kamaa pelaajalla on sillä hetkellä käytössä. Kovimmat kamat saa vasta hahmon maksimilevelillä ja World Tieriä nostamalla (eli tietoisesti vaikeuttamalla peliä). World Tieriä pääsee vaihtamaan vasta lvl30 hahmot.

tähän en itse saa mitään immersiota, jotenkin vastenmielistä naulaa 2+ lipasta npc hahmoon.

Kunhan pidät huolen että aseistukseksi on aina suunnilleen samalla tasolla kuin hahmosi level, niin saat parhaat damaget. Niin ja tähtää aina päähän. ;)

täys arcade touhuu oikeen maailman miljöössä.

No, tästä olemme samaa mieltä. Tosin itse en muuta Divari kakkoselta odottanutkaan. Olen valmis sietämään luoteja imevät vastustajat, kunhan peli antaa vastavuoroisesti minulle anteeksi pienet taktiset töppäilyni eikä oma hahmoni kuole pariin eka osumaan. Toki jos oikein kunnolla tötöilee, niin henki saa silloin ollakin höllässä. Mutta pääsääntöisesti sooloilu on ollut ihan leppoisaa tähän asti, itse olen jo levelillä 24.

En tiedä kuvittelöenko omiani, mutta jotenkin Division 2:n vastustajat tuntuvat putoavan hieman helpommin ja vähemmällä luotimäärällä kuin ykkösessä. Voi tosin olla ihan vain valheellinen MuTu-tuntumakin.
 
Onko tässä viimepäivityksessä tapahtunut aseiden dropeissa damaden pienenemistä? Mulla on AR P416 G3 23000K damage ja 825rpm. Nyt kaikki AR mitä on sen jälkeen on tippunut on jotain max 18000 damagella.
 
tähän en itse saa mitään immersiota, jotenkin vastenmielistä naulaa 2+ lipasta npc hahmoon. täys arcade touhuu oikeen maailman miljöössä.

Tämä on Divisionin huonous/hyvyys. Odotas kun pääset tekee tehtäviä Heroic tasolla, niin 2 lipasta ei riitä mihinkään [emoji51]

Mutta tosiaan AR on pelin paras asetyyppi damagen tekoon ja paras on P416 G3 (ja tuohon perkkinä +10% fire rate. Sen voi itse rollata jos sitä siinä ei ole valmiina)Tuo ase on itsellä 23000k damagella. Ja tuo ase on tippunut ainoastaan sen yhden kerran 300h aikana, että tuo on todella harvinainen. Sitten AR:n kaveriksi Chatterbox Exotic SMG, niin rupee tapahtuun [emoji1] Tuon saamiseen saa hiukan tehdä töitä, mutta on todellakin sen arvoinen. Video sen tekemiseen.

 
  • Tykkää
Reactions: jkm
[Militant Rats]

Pari aktiivista kaveria haussa klaaniin jotta päästään kunnolla raidailemaan.
Klaani koostuu pääasiassa 20-30+ vuotiaista pelureista.

Yv:llä lisätietoja.
 
Pari kyssäriä:

Onko tämä yksinpelinä täysin hauska pelattava ja rahan edestä sisältöä? Jossain luin, ettei oikein olisi juonella paiskattu...
Enemmän rentoa/semihaastavaa räiskintää taktisella lisällä (jotain Stalkeria tai sellaista) vaiko raskasta samojen kohtien uudelleen sahaamista?

Lähinnä siksi, että Tom Clancy pelin nimessä herättää muistot Rainbow Sixin armottomasta taktisuudesta ja myöhemmin nimi on tuonut lähinnä moninpeliräiskinnän mieleen.
 
Pari kyssäriä:

Onko tämä yksinpelinä täysin hauska pelattava ja rahan edestä sisältöä? Jossain luin, ettei oikein olisi juonella paiskattu... Enemmän rentoa/semihaastavaa räiskintää taktisella lisällä (jotain Stalkeria tai sellaista) vaiko raskasta samojen kohtien uudelleen sahaamista?

Lähinnä siksi, että Tom Clancy pelin nimessä herättää muistot Rainbow Sixin armottomasta taktisuudesta ja myöhemmin nimi on tuonut lähinnä moninpeliräiskinnän mieleen.

Gears of War -henkistä suojaräiskintää diablomaisesti generoiduilla loottina putoavilla pyssyillä ja puisevalla Tom Clancy -militanttimeiningillä. Kyllä tämä ennemmin tai myöhemmin alkaa toistaa itseään. Jos oman gearin kehittäminen ei innosta, niin Division 2 tuskin tarjoaa kovin pitkää iloa. Juoni on todella kevyt, lähinnä tekosyy vallata tukikohtia. Itse olen soolonnut parissa viikossa (lähes) joka ilta muutaman tunnin pelaamalla eka hahmoni levelille 30, haastekäyrä ei normal-tasolla ole vaikea (pari bossitappelua joutui ottamaan uusiksi kehnon asevalinnan takia).

Katsotaan nyt jahka itse pääsen nostamaan World Tieriä, että vieläkö pystyy sooloilemaan. Mutta kyllä juonitehtävät kerran pystyy läpäisemään soolona, siinä ei ongelmaa. Vähän kyllä alkaa monotonia vaivata kun oma geari on aika tapissa eikä varmaan parane siitä ennen kuin vaihdan sitä World Tieriä... vielä kaksi strongholdia pitäisi puskea. Plääh.
 
Työkaverin avustuksella aloitin nollasta ja reilussa parissa viikossa (noin 3d played) world tier 5 ja item lvl 499. Boostauksen ideana tietenkin se, että pääsen pelaamaan työkaverin kanssa samoja tehtäviä mahdollisimman pian.

Aluksi työkaveri aloitti uuden hahmon samaan aikaan mun kanssa, plussana tuli siis kaverin kokemus pelimaailmasta. Muistaakseni world tier 3:sta eteenpäin kaveri vaihtoi ykköshahmoon, boostattiin käytännössä kaikki world tierit läpi tyyliin yksi tieri päivässä töiden jälkeen (eli ne pari tehtävää +stronghold, kahteen pekkaan putosi aina loottia sen verran että world tier vaihtui strongholdin jälkeen).

Ei ne vihut sen hankalampia ole isommallakaan world tierillä, hiukan niille tulee enemmän armoria mutta vastaavasti omat aseet on parempia. Toki välillä sattuu omaan leukaan ihan huolella, useimmiten kun tulee yliarvioitua omat kyvyt ja vihujen määrän.

Nyt on ollu tämän viikon verran hiljaisempaa, sen verran kova lenssu päällä ettei ole oikein kiinnostanut pelata mitään muutakaan.
 
Eli tää on joku diablo-tyyppinen grindaus, jossa väännetään samaa peliä uudestaan vaikeammalla (tai kaveri boostaa) tasolla jotta päästään korkeimmalle tasolle, jossa sitten voi grindata mahdollisimman hyviä kamoja ja se siitä? Ei taida olla mun juttu :D
 
Ensin käydään läpi perusjuoni niissä tehtävissä, sivutehtävissä ja niiden välivideoissa etc. Eli se ensimmäinen läpipeluukerta.

Kun ne on tehty ja saavutat levelin 30, useimmat tehtävät muuttuvat kun pahemmat pahikset valtaa samat alueet. Tässä kohtaa vaikeustasokin sitten nousee world tierien myötä, joihinkin tehtäviin aukeaa hard- ja challenging vaikeustasot tierien päälle.

Samalla tavalla suurin osa muistakin ropeista toimii: tässäkin iso pahis odottaa mutta se on niin vaikea että pahiksen lyömiseksi pitää ensin hankkia kunnon varusteet. Räiskintäpelit on sitten eri genreä, oli ne enemmän tai vähemmän taktisia.
 
Ensimmäinen läpipeluukerta on jo melkeinpä sen normipelin mittainen. Lähinnä tästä jäi fiilis, että kunnon tarinan kera voisi olla loistopeli. Taistelu on kuin paranneltu versio alkuperäisistä Mass Effecteistä joten ei hirveästi putoa realismia hakeville. En nyt välttämättä ostaisi yli 20€:lla ellei ole pelijono tyhjä, mutta kylkiäispeliksi kyllä ihan hyvä.
 
Itselle Division sarjan upeus on juurikin end game ja tarina vaan juostaan mahdollisimman nopeesti läpitte jotta pääsee grindaan sitä täydellistä buildia. Nyt ollaan jo niin lähellä, että haetaan niitä 0,5 -1 % korotuksia perkkeihin joita sit tulee silloin tällöin useiden pelituntien aikana.
 
itse pidin kyllä ihan juosta paikat läpi ja sit vetästä wt5 mutta gs jäi siihen 450 paikkeille varmaankin, sen koomin en ole pelannut. mutta hyvää viihdettä sain sen ~60h irti ja jos ei olis niin paljon muutakin pelattavaa niin varmaan palaisin tähänkin.
hemmetisti jäi tekemistä muutenkin, saatika sitten jos koittas gs500 ja päästä siihen end gameen.
 
astuin tier1 vaiheeseen. maailma on taas punaista täynnä. campus on punaisena mites sen saa auki? pitääkö main missionit grindaa läpi?
295 gear level
 
astuin tier1 vaiheeseen. maailma on taas punaista täynnä. campus on punaisena mites sen saa auki? pitääkö main missionit grindaa läpi?
295 gear level

Katot tieltä kartasta se näyttää mitä pitää tehdä. Mutta tosiaan niitä punaisia tehtäviä vaan läpitte.
 
Siitä campuksesta lähtee viiva johonkin kohtaan missä on tiesulku. Sen kun putsaat pois, paikka aukeaa normaalisti (kunnes seuraava tiesulku tulee).
 
Siitä campuksesta lähtee viiva johonkin kohtaan missä on tiesulku. Sen kun putsaat pois, paikka aukeaa normaalisti (kunnes seuraava tiesulku tulee).
Välillä voi olla myös pelkkä kysymysmerkki kartalla ennen kun lähestyy riittävän lähelle.
 
Minkälainen performance pelissä PC:llä, millaista FPS kannattaa odottaa 6700K ja RTX 2070 yhdistelmällä, 1440p ja 4K resoilla?
 
Minkälainen performance pelissä PC:llä, millaista FPS kannattaa odottaa 6700K ja RTX 2070 yhdistelmällä, 1440p ja 4K resoilla?
Tähän on todella vaikea vastata, kun grafiikka-asetukset mahdollistaa pelin pelaamisen lähes millä tahansa raudalla ja harva pitää asetuksiaan aivan tapissa. Itselläni on asetukset noin 75% tapissa 3440x1440 -resolla, 6700K ja 2080. FPS ei taida koskaan tippua alle 60, yleensä 80-110.
 
4770k@4.3Ghz ja rtx2070 2040Mhz muistit vähän kellotettuna 1440p taitaa siinä 90-140 välillä pyöriä riippuen missä on ja mihin kahtoo.
asetukset on sekotus näitä, en muista ulkoa mitä on kummastakin, varjot ja semmoset turhat taitaa olla performancen puolelta.
streaming distance 7 ja se resolution scale vai mikä olikaan on 85% koska sehän ei vaikuttanut juuri mitään kuvan laatuun jos siihen pudottaa.
div2settings2.jpg
 
About samat asetukset laitoin ja 55-120+ välillä heittelee, i5-9600k ja 1080ti.

edit: 4k resoluutiolla

Yleensä tulee pelattua vsync päällä, jolloin fps näyttää heittelevän 55-61 välillä.
Pystyn elämään sen kanssa, ei tarvitse vielä päivittää näyttistä :)
 
Viimeksi muokattu:
ohan 1080ti kovempi ku 2070, itellä g-sync käytössä niin samapa se vaikka vähän fps seilaa, sulavasti on toiminu. DX12 tekee paljon jos vaan toimii kaatumatta, DX11 vaikka fps oli ~melkein sama parhaillaan ja välillä laski niin että jossain 70+ mentiin niin ei ollu lähellekkään yhtä sulava kokemus.
 
Kokeilin peliä vartin verran ja ihan paskat ohjauskomennot ja ei pääse ees makuulle. Tähtäys mokattu todella pelaamattomaksi vs wildlands. Odotin ykkösen jälkeen parannusta mainittuihin, mutta ei vaan! Komealta näyttää maisemat ja yksityiskohtaisiakin 1080ti -kortilla & 2560 x 1440 resolla katottuna.
 
Tuleeko muille välillä sellaista bugia kun meet inventoryyn ja klikkaat jotain vaikka polvisuojat niin se ei mene sinne polvisuojiin vaan sun pitää klikata ensin jotain muuta vaikka ase1 slottia --> esc --> uudestaan polvisuojat niin sit vasta se menee sinne. Pc:llä ainakin tän kaltaista inventory bugia tulee vähän randomisti johonkin slottiin ei heti pääse sisään.

EDIT:
Aika hyvin tässä saa grindattua xp:tä. Mulla on ne kaikki xp perkit avattu ja yhä pyörinyt ekalla setlement alueella eikä kaikkia sen alueen kaikkia side missioneita ole vielä tehty niin olen jo 6 levelillä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuleeko muille välillä sellaista bugia kun meet inventoryyn ja klikkaat jotain vaikka polvisuojat niin se ei mene sinne polvisuojiin vaan sun pitää klikata ensin jotain muuta vaikka ase1 slottia --> esc --> uudestaan polvisuojat niin sit vasta se menee sinne. Pc:llä ainakin tän kaltaista inventory bugia tulee vähän randomisti johonkin slottiin ei heti pääse sisään.

EDIT:
Aika hyvin tässä saa grindattua xp:tä. Mulla on ne kaikki xp perkit avattu ja yhä pyörinyt ekalla setlement alueella eikä kaikkia sen alueen kaikkia side missioneita ole vielä tehty niin olen jo 6 levelillä.
Tuota tulee joskus mutta aika harvoin.
Itsellä kun vapauttaa control pointin ja menee loottamaan boksia nin menee invetoryn ja sit tulee pelkkä pelajanäkymä eikä pääse pois sieltä ilman uudelleen käynnistystä.
Olen jo maksimi xp käytössä ja olen keskittynyt saamaan parempia varusteita mutta exotic varusteet ei pysty saamaan jostain syystä.
 
Kyllä olen hieman pettynyt näihin päivityksiin kun eivät ole perusongelmat korjanneet.
 

En kyllä allekirjoita noita avautumisia. Kyllä sitä hyvää gearia tippuu, mutta vaatii pelitunteja ja tehtäviä Heroic tasolla tai DZ farmausta. Ei niitä ole tarkoituskaan tulla joka kerta ja jatkuvasti eihän siinä olis pienintäkään järkeä.

Itsellä suurinpiirtein tämmöiset ja Heroic tehtävät ei tuota mitään ongelmaa.

Armor = 330K
Health = 220K
Damage to Elites 92%
Weapon Assault Rifle damage = 27K ja DPS noin 2 miljoonaa.
 
Title update 4 tulossa. Patch notestit tulee jossain vaiheessa tän alhaalla olon aikana.
The servers will shut down for maintenance Tuesday, June 18th 09:30 AM CEST / 03:30 AM EDT / 12:30 AM PDT. Estimated downtime is approximately 3 hours.
 
Tuo ainaki pitää täysin paikkaansa että noilla gear seteillä ei tee yhtään mitään.

Itelläki kyllä on ollu pariviikkoo täysin tauolla pelaaminen kun on aika lailla parasta mitä voi saada niin päällä. Eiköhän sitä sit taas mennä kun tulee tuo eka episode.
 
Patch Notes: Gunner - June 18th, 2019
New specialization: Gunner
Introducing the first post-launch Specialization! The Gunner is equipped with a powerful minigun and will serve as the vanguard for SHD agents.

Special Field Research
  • To unlock the Specialization when Title Update 4 hits the live servers, you’ll be tasked to complete five stages of in-game challenges!
  • Year One Pass owners will unlock the Specialization immediately but will also be able to go on a Special Field Research, unlocking unique cosmetic rewards!


Clans
  • Changed Clan Weekly Projects to be easier to complete for smaller clans.
  • Reduced CXP requirements for each tier of Clan Cache.
  • Invites and join requests that have not been responded to within 28 days will automatically be removed from the clan inbox.
  • Added last online status to show when clan members were last active.
  • Added a weekly reset timer the clan progression menu, giving a clear indicator on when you will be able to collect your cache.
  • Added indicators for members already in a group, and how many free spaces are available on the clan roster page.
  • Added a new “Keyword” section in the clan details, allowing players to choose from a list of predefined words to describe their clan.
  • Added “Keyword” search functionality when looking for a clan.
  • The clan member who earns the top distinction of the week will receive a medal icon over their name in the clan roster.
  • Clan insignia is now visible when using photo mode


Mods
  • Generic Protocol Mod and Generic System Mod can no longer be equipped in High-End, Gear Set and Exotic items.
    • You will still be able to equip them in lower quality items.
    • All other mods can be equipped in slots matching their type (Offense, Defense, Utility).


Developer comment: Generic mods could be stacked in unhealthy ways and the gear mod eco system has not been in a place we are happy with and it had led to some unwanted behavior such as low-level farming for generic mods.

Missions
  • Roosevelt Island
    • Shipping containers containing virus samples will now be easier to spot.


Projects
  • Specific talents requirements for project donations has been removed.
  • Replica/crafted items requirement for project donations has been removed.
  • Added World Tier 5 requirements for some projects.
  • Increased rewards for most projects.


Specializations
  • All Specializations have received a talent tree rework.


NPCs
  • Removed “bulletproof” backpacks from NPCs that would block all incoming damage.
  • Decreased acceleration of NPCs when repositioning in cover.
  • Enabled Engineer archetype NPCs to setup Turrets on the ground if no valid cover position exists.
  • Fixed various issues with Controller archetype NPCs getting stuck or being unresponsive in certain situations.
  • NPCs can’t be suppressed when deploying a Drone.


UI
  • Removed redundant “!” for new items shown in Cache Content in Proficiency Caches.
  • Apparel Caches should now only display a “!” in the UI when a key is acquired and once the key has been seen should disappear.
  • There’s now a timer that shows the cooldown before being able to kick a player from a group.


Skills
  • Further improved the Reviver Hive which should result in it more reliably reviving downed agents.
  • Assault Drone
    • After killing its current target, the Assault Drone will now attack the enemy the player is currently shooting. If no target is being shot, it will attack the closest enemy to its owner instead.


Exotics
  • New Exotic Holster: Dodgy City Gunslinger’s Holster


Talents
  • Rooted
    • The talent description now states the intended cooldown of 60 seconds.

Commendations
  • Further improved Discovery Merits to allow loot boxes opened by other players count towards every group member’s progress.


Dark Zone
  • Players can now go Rogue in the Occupied Dark Zone. Dealing damage to other Agents (outside of your group) will cause the player to disavow The Division.
  • There is no grey Rogue in the ODZ. Damaging other Agents is the only way to go Rogue in the ODZ.
  • Additional Manhunt ranks have been added to the ODZ. Players still have to clear their bounties at SHD terminals, but additional rewards are available to players who clear (or claim) a high rank bounty.
  • Manhunt ranks are now infinite in the ODZ. Killing other Agents increases the player’s Manhunt rank, along with their Dark Zone XP rewards on a successful bounty clear. Compete on a new leaderboard for the highest ODZ Manhunt rank!

PvP
  • Rifle PvP damage modifier increased to 1.7.
  • Shotgun PvP damage modifier increased to 1.65.


Bug fixes
  • Fixed weird lighting in some tunnels.
  • Fixed an issue where grouped players could disconnect after leaving a Classified Assignment.
  • Fixed an issue where enemy NPCs could lose track of players in Operation Dark Hours.
  • Fixed an issue where players would be unable to claim the weekly Clan Cache.
  • Fixed an issue where rails in DZ West did not appear on barriers surrounding a checkpoint.
  • Fixed an issue where Master Sergeant Quiroz in the Space Administration HQ would jump down earlier than intended. He was a bit to eager.
  • Fixed an issue where an explosion was missing in the Space Administration HQ before Master Sergeant Quiroz appears.
  • Fixed an issue where Weasel’s weapon could fly out of his hand. Sweaty palms can be a real issue for some people.
  • Fixed an issue where players could not be attacked at a certain spot in the Stadium map.
  • Fixed an issue where several collectibles would not automatically play when picked up.
  • Fixed an issue where the accuracy of a player in the Activity Summary could be negative.
  • Fixed an issue where opening the Top CXP Clan menu could cause frame drops.
  • Fixed an issue where the objective for “Return to the White House” would not complete if you skipped the cinematic.
  • Fixed an issue where players could get stuck when being revived by another player and the Control Point Officer at the same time.
  • Fixed an issue which would prevent players from opening the Strategic info when downed in Operation Dark Hours.
  • Fixed an issue which could prevent the Call for Help animation to be visible for other players.
  • Fixed an issue where inspecting a player through the social menu after being downed could cause the menu UI to persist during gameplay.
  • Fixed an issue where the “Open Cache” and “Back” buttons on the Apparel Event Cache UI would disappear, when pressing both buttons at the same time.
  • Fixed an issue where Hunters could be revived outside the radius of their Reviver Hive, as well as being revived an unlimited amount of time.
  • Fixed an issue where enemy NPC faces would not correctly target players while strafing.
  • Fixed an issue where NPCs could get stuck while spawning in DZ East.
  • Fixed an issue where players could stare into the void.
  • Fixed an issue where players could jump into a patio they should not have access to. No trespassing!
  • Fixed an exploit that allowed the Hive skill to become un-targetable and shoot at enemy players at a specific location on Fort McNair.
  • Fixed an issue where setting the difficulty level for a mission from within a Classified Assignment did not apply that difficulty level and did not reset the mission.
  • Fixed an issue where players could receive multiple Ivory Keys from the same Hunter.
  • Fixed an issue where NPC speed after turning would be incorrect.
  • Fixed an issue where NPCs would skip animations after jumping.
  • Fixed an issue where the Call for Backup would not be received by players having the option activated.
  • Fixed an issue where players could spawn below the map when teleporting to a reconnecting player.
  • Fixed an issue where the audio could get corrupted when playing a cinematic.
  • Fixed an issue where Lucy and Buddy could become permanently invulnerable in Operation Dark Hours.
  • Fixed an issue where audio for collectibles could become corrupted after prolonged gameplay.
  • Fixed an issue where players could become unable to interact with the agent’s note in the “Investigate the Safe House” side mission.
  • Fixed an issue where players were unable to interact with the laptop and liberate a Safe House.
  • Fixed an issue where players could get stuck in the map overview after completing the Dark Zone South intro mission.
  • Fixed an issue where a player could revive multiple agents at the same time with the Reviver Hive.
  • Fixed an issue where the difficulty of a bounty would be different in the Bounties tab and the Mega Map.
  • Fixed an issue where players could be revived by the Reviver Hive after the Razorback encounter ended when the whole team was downed.
  • Fixed an issue where when placing a turret on a car the Turret would drop down to the floor.
  • Fixed an issue where players could sometimes not be able to move around circular cover.
  • Fixed an issue where players would be able to see through the map when looking at a window on the Stadium map.
  • Fixed several issues where the turrets in DZ-West would fire at Rogue Agents beyond the intended range.
  • Fixed an issue where a turret in the DZ-West could fire through a fence at Checkpoint Delta.
  • Fixed an issue where Turrets could fall through the floor, roof and other objects.
  • Fixed an issue where players would be able to see through the map when looking at a window in DZ-West.
  • Fixed an issue where the dialogue audio could switch to English when playing with a different language setting.
  • Fixed an issue that could cause FPS drops on PC when opening the Ubisoft Club Rewards.
  • Fixed an issue where random Open World encounters would not spawn.
  • Fixed an issue where several parts of the Specialization UI were missing localization.
  • Fixed some weird doors.
  • Fixed an issue where some Assault Rifles would not hinge correctly on the Crusader Shield.
  • Fixed an issue where players would be unable to inspect apparel within the Apparel Event Cache UI.
  • Fixed an issue where pressing the “Inspect” and “View Stats” buttons at the same time would cause the text from the two pages to overlap in the UI.
  • Fixed some weird stairs.
  • Fixed an issue where extra ammunition from mods would not properly be added to Skills.
  • Fixed an issue where Manny would repeatedly thank agents for saving hostages in a Classified Assignment. He’s really thankful, ok?
  • Fixed an issue where Conflict Caches could reward loot below the player’s World Tier when playing with lower level agents in a party.
  • Fixed an issue that didn’t allow player to see previous Distinctions of the Week in the Clan Quarters.
  • Fixed an issue where killed NPCs could clip through objects they fell on.
  • Fixed an issue where notifications toasts were missing when completing an activity, after abandoning several projects in a row.
  • Fixed an issue where Inaya al-Khaliq would stay in an A-Pose after being recruited. She has now relaxed.
  • Fixed an issue where inspecting a player would show the inspecting player’s stats instead.
  • Fixed an issue where reloading while using a Shield would play the wrong animation.
  • Fixed an issue where the debriefing audio after completing a mission could play several times.
  • Fixed icons on Auxiliary Skill Mods which should now show the icon of the Skill they can be equipped in
 
Tuo ainaki pitää täysin paikkaansa että noilla gear seteillä ei tee yhtään mitään.

Itelläki kyllä on ollu pariviikkoo täysin tauolla pelaaminen kun on aika lailla parasta mitä voi saada niin päällä. Eiköhän sitä sit taas mennä kun tulee tuo eka episode.

No juu se on kyllä totta, että ne setit on ihan susipaskat
 
500 Liberty ja 490 Chatterbox grindattu, eikä siihen mennyt kuin tämä ilta kunhan jaksoi lukea ohjeista mitä oikein pitää tehdä.
Pienemmän Libertyn sain eilen heti kun tajusin hakeneeni viimeistä osaa väärästä tehtävästä varmaan 10x ja kironnut huonoa dropratea. :D
 
Huoltoa tulossa tänään.
The Division 2 - palvelimet suljetaan huollon ajaksi to, 20 kesä 2019 15:00 UTC+3 - 18:00 UTC+3 väliseksi ajaksi.
Platform: PS4, Xbox One, PC
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa
 
Jokohan ne sais korjattua sen ettei aseiden äänet jää päälle. Viime päivitys vaan pahensi asiaa ja ne sai pois ainoastaan pelin uudelleen käynnistämällä.
 
Jokohan ne sais korjattua sen ettei aseiden äänet jää päälle. Viime päivitys vaan pahensi asiaa ja ne sai pois ainoastaan pelin uudelleen käynnistämällä.
Ei ainakaan tän päivän patch notes mukaan ole tuolle mitään tehty.

  • Fixed an issue where the Special Field Research stages would not update properly in certain situations.
  • Fixed an issue where Specialization ammunition could not be picked up in certain situations.
  • Fixed an issue of missing gun textures in the inventory.
  • Fixed an issue causing players to be temporarily invulnerable when replacing an armor plate in cover.
 
Mulla on täs Division2:ssa pc:llä ollut satunnaisesti lagia tai "lag spikes" niinku Englannin kielellä. Redditistä luin että muutamat oli huomannut että kun task managerista lopettaa logitechin toiminnat loppuu lagitus samalla pelissä. Mä tossa aamulla tätä pelasin mutta pitää vielä kokeilla uusiks myöhemmin toimiiko tää tosiaan ennen kun voin varmaksi ssnoa.

Onko muut lagituksesta kärsivät kokeilleet tätä että lopettaa logitechin task managerista?

EDIT: Voin nyt vahvistaa ainakin itsellä auttoi lageihin kun poisti koneelta Logitech Gaming Software. Fps pelissä ei juurikaan parantunut mutta lagit jäi pois. Pitäis varmaan seuraavaksi kokeilla tuleeko lagit takas jos asentaa Logitechilta sen uuden G Hub sovelluksen.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on täs Division2:ssa pc:llä ollut satunnaisesti lagia tai "lag spikes" niinku Englannin kielellä. Redditistä luin että muutamat oli huomannut että kun task managerista lopettaa logitechin toiminnat loppuu lagitus samalla pelissä. Mä tossa aamulla tätä pelasin mutta pitää vielä kokeilla uusiks myöhemmin toimiiko tää tosiaan ennen kun voin varmaksi ssnoa.

Onko muut lagituksesta kärsivät kokeilleet tätä että lopettaa logitechin task managerista?

EDIT: Voin nyt vahvistaa ainakin itsellä auttoi lageihin kun poisti koneelta Logitech Gaming Software. Fps pelissä ei juurikaan parantunut mutta lagit jäi pois. Pitäis varmaan seuraavaksi kokeilla tuleeko lagit takas jos asentaa Logitechilta sen uuden G Hub sovelluksen.

Pitää kokeilla tuo sama jippo. Minulla kanssa tuollaisia pitkiä jumituksia havaittu välillä pelissä. Kävin pelaamaan vasta tällä viikolla peliä ja alusta asti ollut tuo ongelmana.
 
Mulla ei meinannu peli toimia ollenkaan launchissa ennenkuin suljin logitechin ohjelmat.
lagitti ihan pirusti ja äänet tuli minuutin myöhässä hemmetin moisina purskeina.
Kyllä tuli venkslattua vaikka mitä ennenkuin reilun tunnin jälkeen keksin missä vika, hyvä kun asia tuli esille, en ole pelannut aikoihin enkä olisi moista muistanut (ainakaan ensimmäisellä pelin käynnistämisellä)
 
Otin ihan mielenkiinnosta yhteyttä Logitechin supporttiin tän Logitech Gaming Softwaren ja Division 2 pelin lagituksen takia. Ensin sieltä tuli ohjeet clean boottiin ja sen avulla uudelleen asentaa softa ja näppiksen ajurit. Ei tuosta apua ollut ja eikä oikein ole halukkaita enempää auttamaan. Kiittävät kyllä viestistä mutta tuon enempää apua ei heiltä saa. Näillä näkyvin G910 jää viimeiseksi logitechin tuotteeksi tällä palvelun laadulla. Mutta minulla auttoi kun poisti Gaming Softwaren ja sen G hubin voi kans unohtaa syö ainakin itsellä 2,5-5% cpu (prossu i7-7700k) aikaa koko ajan kun pelkkä rgb valaistus asetettuna näppikselle. Pisteet logitechille koko tapauksesta 0/5 mun puolesta.

Pahoittelut jos menee jo offtopic itse pelistä. Voidaan jatkaa mukavammilla jutuilla.

Itse pelinä tää Division 2 on ollut pitkästä aikaa todella hauskaa naksuttelua. Ekasta läpipeluusta menossa nyt levelillä 19. Se on ollut kiva huomata että vihut on paljon monipuolisempia kuin Division 1:ssä. Yhdessä missionissa tuli vastaan kauko-ohjattu rc-auto jossa oli sirkkelin terät edessä ja yksi keltainen elite lähti juoksee mua kohti ja tuli perässä jonku lyömä aseen kanssa. Meinas jännä raidat tulla pöksyyn et mitäs ihmettä tämä nyt on. :lol:
 
nyt kun lukasin omia viestejäni takaisinpäin niin itellä tais riittää logitech surround sound servicen tappaminen, ei tarvinu koko softaa.
 
Itse en ole päässyt eroon ongelmista vieläkään. Mulla jostain ihmeen syystä fps pysyy sitkeästi siinä 40-60 vaikka laittaa ultralle tai kaikki low-asetuksille. Kerran käynnistin pelin, niin oli mystisesti fps monitorin tukemassa 100:ssa freimissä, mutta seuraavalla käynnistyksellä taas huonot fps-lukemat. Olen tehnyt kaikki jipot mitä täällä ollut ja netissä on lukenut:
Logitech-jutut pois, DX12--> DX11, overlayt pois kaikista ohjelmista jne.

Alkaa olla se fiilis, että jätän pelin muhimaan ihan rauhassa ja katson tilanteen syksyllä, jos ovat saaneet korjattua ongelmia. Netin perusteella monella muullakin on ollut samanlaisia haasteita.
 
PC pelaajat huomio tuleeko teillä tänään Delta ongelmia Division 2 pelissä? Täs aamulla nyt tullu 3 kertaa Delta-03 ja peli potkasee ulos serveriltä. Ubisoftin foorumilla muillakin samoja ongelmia. Eilen Ubisoftilla oli illalla joku serveri huolto.
 
Pari aika ärsyttävää bugia tuli tossa vastaan pc:llä kun pelas. Hetki meni pyöriessä että mitäs nyt. Jännä että näitä pieniä bugeja ei vieläkään ole korjattu tarinan läpipeluusta.

True Sons Armory
Hallissa 4 eri aselaatikko kasaa jotka pitää tuhota niin jostain syystä neljäs markkeri näyttää hissin kohdalta yläkertaan eikä hissiä saa auki. Se neljäs aselaatikko kasa joka pitää tuhota olikin hissiltä vähän matkaan oikealle hallin nurkassa.

Roosevelt Island - Eliminate Outcast - Reach the dock
Tää oli tosi hämäävä markkereita kun seuraa niin ne ohjaa teltan läpi takapihalle josta ei pääse mihinkään. Piti hetken aikaa etsiä että löysi teltasta reijän maassa josta pääsi luolaan ja jatkamaan tehtävää.
 
edit päivitin statsit päivänä 12.7. viikossa kerkesi mukavasti ylöspäin joka saralla
armor 276 595
helat 78 032
skill power 710
ar dama bonus 27%
all weapon 16%
83% dama to elites
en oo perillä mitä hyötyä skill powerista on?

laittakaas omanne. niin saa vähä perspektiivii. en ole kovin perillä optimoinnista mut tärkeimmät statsit ilmoitin mitkä tajuan olevan hyviä
 
Viimeksi muokattu:
Nvidialta tuli uudet ajurit 431.36. Listalla tälle pelille game ready ja DX12 kaatuilu.
 
edit päivitin statsit päivänä 12.7. viikossa kerkesi mukavasti ylöspäin joka saralla
armor 276 595
helat 78 032
skill power 710
ar dama bonus 27%
all weapon 16%
83% dama to elites
en oo perillä mitä hyötyä skill powerista on?

laittakaas omanne. niin saa vähä perspektiivii. en ole kovin perillä optimoinnista mut tärkeimmät statsit ilmoitin mitkä tajuan olevan hyviä

Armor = 320K tai 120K

Health = 120K tai 350K

Nuo riippuu millä pelaan.

Skill power = Varusteissa 1400 + muut = yhteensä noin 2400

AR damage bonus = 47%

All weapon damage bonus = 30,5%

Damage to elites = 84%
 
Oli se DX12 kaatuilu tosiaan avoimissa ongelmissa edelleen Nvidialla ja yhä tää kaatuilee DX12 tilassa. Onnistuin kuitenkin pienellä vaivalla kun jaksoi säätää ja kokeilla niin löytää aika optimi asetukset i7-7700K & GTX1080 combolle. Molemmilla käyttö pyörii nyt 80-100% välillä. Ulkona on noin 100-120 fps ja rakennuksissa sisällä 160fps. Käytännössä tiputin esim varjoja, heijastuksia, anisotropic filter ja jotain muuta. Aikasemmin oli lähes kaikki maximissa niin gpu hakkas sen 100% ja prossu noin 40-60%. Varmaan jos jotain ikkunoita katsois tai varjoja huomais eron mutta pelattavuudeltaan 5/5 parannus.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 735
Viestejä
4 497 036
Jäsenet
74 275
Uusin jäsen
rillo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom