Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Model 3:n katsastus huomenna. Viime katsastuksen jälkeen on tullut kilometrejä 83tkm (nyt 290tkm).

Saa nähdä, että onko takaa "narinahelat" rikki, tai muuta löysää alustassa 😅 Toki tarkka katsastaja saattaa löytää sanomista, eli itse tiedän pari moitetta, mutta huomennahan sen sitten tietää.

Täytyy vielä laskea rengaspaineet suositeltuun 2.9 barin, kun nyt on hieman tuon yli. Tosin ei varmaan mitään väliä mitkä paineet on, kunhan ei ole liian vähän.

Poistin jo ne mustat FIN tarrat rekisterikilvistä, kun ne oli jo muutenkin kuluneet. Niistähän katsastaja olisi voinut myös mainita. Tarroja piti kuumentaa hiustenkuivaajalla, niin sitten ne lähti ongelmitta irti.

Tällä ihmekynällä olen saanut kaikki mahdolliset vanhat tarrat irti ilman kuumennusta tai raaputtelua:

Älä nyt mene kuitenkaan auton tyyppihyväksyntä-tarroja oven karmista poistamaan. Vai onko Teslassa hienot metalliset?
Takaa rekisteri kilvestä lähti tarra puolittain irti ihan repimällä. Kuumentaminenkin ihan helppo konsti, mutta pitää muistaa tuo tuote, jos myöhemmin tarttee.

Ei siis tarvinnut raaputtaa, kun sai vaan tarraan vähän lämpöä. Eikä jäänyt liimaa.

Esim tuo myös hyvää, mutta olen saattanut käyttää jo kaikki.

Pelkästään ne mustat tarrat irrotin rekisterikilvistä. Muut tarrat jäi, jos niitä jossain on 🙂

Toisen takaoven ikkunatummennus on myös vähän irti alareunasta, mutta tuskin teen sille mitään. Toki sen irtonaisen osan voisi kai leikata pois?

Kaikilla automerkeillä ja niiden kuskeilla on imago, teslalla se on todella huono tunnetuista syistä. Itsepetosta taas ilmassa, jos haluatte autolla luoda rahamiehen imagon niin älkää nyt helvetissä teslalla ajelko!
Ei kai Teslalla mitään rahamiehen imagoa kukaan ole hakemassa? Teslahan on yksi halvimmista sähköautoista.

Ja iso osa negatiivisista kommentoinneista liittyy mielestäni ylipäätään sähköautoihin.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 445
Jäsenet
82 343
Uusin jäsen
Jarno_6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom