Huomattavasti hienompi kuin se nykyinen kondoomi.On kyllä muotokieleltään niin kiinalaisille markkinoille tehty tuo uusi Y että oksat pois. Keulassa voisi T:n sijaan lukea NIO, BYD, XPENG tms.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomattavasti hienompi kuin se nykyinen kondoomi.On kyllä muotokieleltään niin kiinalaisille markkinoille tehty tuo uusi Y että oksat pois. Keulassa voisi T:n sijaan lukea NIO, BYD, XPENG tms.
Miksi ihmeessä eivät toimisi? Eivät näytä olevan missään montussa. Se että ovat erilliset, tuskin vaikuttaa toimivuuteen mitenkään.Valot eivät tule toimimaan ainakaan Suomen talvessa
Kyllä se lumi sinne pakkautuu.Miksi ihmeessä eivät toimisi? Eivät näytä olevan missään montussa. Se että ovat erilliset, tuskin vaikuttaa toimivuuteen mitenkään.
Mihin se siellä pakkautuu kun ilmavirta heittää ajossa lumet sivulle tuosta valojen kohdalta. Valothan on keulan sivulla jo kaartuvassa osassa ja eivät montussa.Kyllä se luki sinne pakkautuu.
Katsotaan ens talvena tulokset. Toivottavasti eivät suurentuneet valon pikseleitä minkä tekivät 3:ssa.Mihin se siellä pakkautuu kun ilmavirta heittää ajossa lumet sivulle tuosta valojen kohdalta. Valothan on keulan sivulla jo kaartuvassa osassa ja eivät montussa.
Pidempää matkaa kun ajaa etelän jalkarättikeliä, niin auton kuin auton keula menee tukkoon ellei lamput tuota tarpeeksi lämpöä. Jos tuo lampun lähellä oleva ilma-aukko muodostuu lumenkerääjäksi, niin melko varmasti alkaa haitata myös lamppuja.En kyllä näe nuissa valoissa itse mitään ongelmaa. Ihan tavalliset valot. Sanoisin että melkein samanlailla mitä omassa civicissä että tavallaan jatkuu smoothisti keula suoraan tuosta valosta kohti tuulilasia. Ei mitään ongelmaa vaikka sataisi kuin lunta.
Sitä se kilpailu teettää, kun täytyy saada autoja myydyksikin. Lidarit sitten 26-27Kyllä se luki sinne pakkautuu.
Tuli näköjään myös ohjelmoitavia nappejakin mutta miksi? Aikaisemmin sanottiin että Tesla ei nappeja kaipaa.
Meneekö se frunk myös sähköllä alas? Täysin käsittämätöntä paskaa ollut tähän asti, että takaluukkua saa operoitua järjestäen koskematta ja frunkit luottaa iänikuiseen vipu+haka viritelmään.Oliko jo aiemmin power frunk? Tai no ei tuosta videolta kyllä selviä aukeaako se ylös asti vai ei.
Nyt kun on tuuletetut penkit, niin voi vihdoin miettiä ostamista.
Ehkä tuo vipu ja haka on hieman menneisyyttä, mutta em. sepustuksen jälkeen onko järkevää sähköistää asiaa jolle ei ole aktiivista käyttöä ? ( ainakaan omassa kuplassani ). Mut hienohan se olisi jos aukeaa ja menee kiinni sähköllä.Meneekö se frunk myös sähköllä alas? Täysin käsittämätöntä paskaa ollut tähän asti, että takaluukkua saa operoitua järjestäen koskematta ja frunkit luottaa iänikuiseen vipu+haka viritelmään.
No vaikka sellainen, että työkalut voisi kulkea siellä ja koira takakontissa.Eikös tuon frunkin käyttö ole kuitenkin aika harvinaista, vai mitä asiaa sinne on koko ajan ? Eikös se ole vaan helpompaa ja käytännällisempää käyttää sitä takaronkkia ? Ei tarvii arpoa että mahtuuko kassit sinne vai ei.
Ite en ole koko konepeltiä vielä aukaisut, enkä oiken keksi miksi frunkkiin jotain laittaisin.
Enkä tarve tulee sitten joskus pidemmällä matkalla kun on ihmisiä ja tavaraa auton täydeltä.
Ehkä tuo vipu ja haka on hieman menneisyyttä, mutta em. sepustuksen jälkeen onko järkevää sähköistää asiaa jolle ei ole aktiivista käyttöä ? ( ainakaan omassa kuplassani ). Mut hienohan se olisi jos aukeaa ja menee kiinni sähköllä.
Stealth Grey oletusvärinä on kyllä kova veto, jos siis tulee samantyylisenä eurooppaan. 5% hinnanlisäys kyllä vähän mietityttää, mutta eiköhän noihinkin tule jonkun ajan kuluttua kampanjoita. Ei tuo Glacier Blue myöskään ole pahannäköinen.
Jos vaihtuu takaisin Suomen sivustolle, niin vaihtakaa takaisin Hong Kongin alue.
Ihan hyvä näköinen päivitys, aika pitkälti sitä mitä odotinkin. Akusto ja voimalinja pysynyt samana kuin ennenkin, aeron, renkaiden yms. kautta on haettu vähän lisää rangea kuten kolmosessakin. Oikeastaan ainoat yllätykset itselle oli se, että ilmeisesti vilkkuviiksi säilyy kuin säilyykin ja takapenkit voi laskemisen lisäksi jatkossa myös nostaa sähköisesti.
Olettaen, että rangelisäykset ovat yhtä tuntuvia kuin kolmosessa (Y:n muoto on haastavampi joten ihan yhtä suurta hyppyä en odota pelkillä aeromuutoksilla) ja alustapäivitys yhtä hyvä kuin Highlandissa, niin veikkaan edelleen, että tuo tulee myymään kuin kräkki Baltimoressa. Kiinassa tosin hinta nousi hieman ja se voi kyllä asettaa haasteita alati kiristyvässä kilpailutilanteessa.
Stealth Grey oletusvärinä on kyllä kova veto, jos siis tulee samantyylisenä eurooppaan. 5% hinnanlisäys kyllä vähän mietityttää, mutta eiköhän noihinkin tule jonkun ajan kuluttua kampanjoita. Ei tuo Glacier Blue myöskään ole pahannäköinen.
Ensin hintaa ylös niin fanit ja kiireisimmät saavat maksaa extraa ja sitten parin kuukauden jälkeen tiputusta pari tonnia kun alun myyntipiikki tasaantuu. Ei mitään ihmeellistä nähdäkseni.Kiinassa tosin hinta nousi hieman ja se voi kyllä asettaa haasteita alati kiristyvässä kilpailutilanteessa.
Varmaan se on harvinaista, kun pääsy on niin paska.. Latauskaapelit on kiva sinne pistää.Eikös tuon frunkin käyttö ole kuitenkin aika harvinaista, vai mitä asiaa sinne on koko ajan ? Eikös se ole vaan helpompaa ja käytännällisempää käyttää sitä takaronkkia ? Ei tarvii arpoa että mahtuuko kassit sinne vai ei.
Ite en ole koko konepeltiä vielä aukaisut, enkä oiken keksi miksi frunkkiin jotain laittaisin.
Enkä tarve tulee sitten joskus pidemmällä matkalla kun on ihmisiä ja tavaraa auton täydeltä.
Ehkä tuo vipu ja haka on hieman menneisyyttä, mutta em. sepustuksen jälkeen onko järkevää sähköistää asiaa jolle ei ole aktiivista käyttöä ? ( ainakaan omassa kuplassani ). Mut hienohan se olisi jos aukeaa ja menee kiinni sähköllä.
Sitikkahan näitä valoja on harrastanut, kuva chättiautosta:
Onkohan näiden kanssa ollut ongelmia?
Voikohan tuohon liittyä jotain vaatimuksia mekaanisesta lukituksesta tms. Kun tuntuu, että moinen parannus olisi hyvin looginen käytettävyyden kannalta. Uudesta Y:stä en tiedä, mutta Porschessakin sähköluukun joutuu painamaan käsillä kiinni eli räpylä paskainen ja konepelti naarmuilla.Sähköfrunkki olis kyl jees. Ostoksille se näin syys/kevät väliin on kätevä, ei kylmäketju katkeile.
Ja CybertruckissaEmpä tiedä, ainakin tuubin perusteella hyvin näyttää onnistuvan noissa avolavoissa Chevrolet, GMC, Fr0d Lightningissa.
ja jenkeissä niitä ollut sitäkin aikaisemmin...Saksalaisissa edustusautoissahan on ns. imuovia ollut vuosikymmeniä, joten en kyllä näe syytä miksei tuollaista saisi varsin vaivattomasti toteutettua myös frunkkiin.
Varsinkin jos se kansi pitää painaa alas, eikä päästää vapaasti putoamaan kuten konepellit legacy autoissa.
Kevään/syksyn kuraisina aikoina kätevä heittää päikyn jälkeen lapsen kuraiset kamat frunkkiin, niin pysyy takakontti puhtaana. Kylmään vuoden aikaan tuo taas kätevä kylmätuotteiden/pakasteiden kuljetukseen, niin pysyy sopivasti kylmänä. Eli sähköistys olisi kyllä hyvä lisä, niin ei kädet kurassa kun tuota nykyistä sulkee.Eikös tuon frunkin käyttö ole kuitenkin aika harvinaista, vai mitä asiaa sinne on koko ajan ? Eikös se ole vaan helpompaa ja käytännällisempää käyttää sitä takaronkkia ?
Laitoin omaan viime kesänä. Nostaa frunkin käytettävyyttä huimasti, eikä sitä sähköistä nostoa oikeasti edes kaipaa.Frunkkiin on saatavana markkinoilta melko edullisesti soft close mekanismeja. Maksaa muutamia kymppejä ja asennus ei kovin monimutkaiselta näytä.
Minulle olisi ainakin riittävä sellainen. Se lukkoon painaminen tuntuu hankalimmalta osuudelta sen frunkin käytössä.
En mää nyt ymmärrä. Takaronkki aukeaa koskematta, mutta välttämättä haluatte laittaa tavaraa eturonkkiin, ja samalla valitatte että ikävää kun siihen pitää koskea. Takaronkki ei ole lämmityksen piirissä joten aika viilee siellä on. Kurakaukolo pohjalle , niin ei tarvii pelätä auton likaantumista. Helpompaa se on takaronkkiin pakata samalla kertaa lapset, ruuat, likaiset vaatteet, koirat yms, kuin ripotella niitä ympäri autoa. IMO.Kevään/syksyn kuraisina aikoina kätevä heittää päikyn jälkeen lapsen kuraiset kamat frunkkiin, niin pysyy takakontti puhtaana. Kylmään vuoden aikaan tuo taas kätevä kylmätuotteiden/pakasteiden kuljetukseen, niin pysyy sopivasti kylmänä. Eli sähköistys olisi kyllä hyvä lisä, niin ei kädet kurassa kun tuota nykyistä sulkee.
Mitähän tämä tekee auton takuulle? Varmaan jos mekanismiin tulee jotain häikkää niin huoltoa on turha huudella takuun piikkiin.Itse laitoin
Laitoin omaan viime kesänä. Nostaa frunkin käytettävyyttä huimasti, eikä sitä sähköistä nostoa oikeasti edes kaipaa.