- Liittynyt
- 09.12.2016
- Viestejä
- 1 506
"we count any crash in which Autopilot was deactivated within 5 seconds before impact, and we count all crashes in which the incident alert indicated an airbag or other active restraint deployed."
The reports don't specify the severity of the crashes, whether they were fatal or non-fatal, whether driver or vehicle error was to blame, or the driving conditions involved. And most importantly, the reports don't include any FSD data, which is the underlying tech for the Cybercab.
Lisäksi dataa ei saa kolmasosapuoli käyttöönsä.
Hyvä että löysit. Eli Tesla ottaa mukaan käytännössä kaikki kolarit (eli ihan sama minkälainen se kolari on ollut, ei tähän vertailuun sitä tarvitse tietää), kun taas vertailudatassa on sellaiset kolarit, joissa toinen piti hinata pois, eli tosi isot kolarit, joissa käytännössä varmasti airbag pamahtaisi. Tämä tarkoittaa sitä, että Tesla ottaa enemmän kolareita omaan lukunsa, mitä tuo verrokkidata.
Kerroppas ketä lainaat tuossa? Ja onko sinulla jotain omaa sanottavaa tähän, kun tämä nimettömien experttien lainailu ei ole oikeastaan minkäänlaista keskustelua.