Jep, Throttle House ei saanut edes yhtä kokonaista ratakierrosta ajettua ilman jarrujen ylikuumenemista.
Kehuivat hintaa, suorituskykyä suoraan ajaessa, ajotuntumaa ja normaaleilla teillä ajamista, mutta rataosuudelta haukkuja tuli sitten täysin surkeista jarruista, liian pehmeästä alustasta, huonoista renkaista ja jokaisessa mutkassa maahan ottavista kuraläpistä. Tiivistetysti ja vapaasti suomennettuna "mikään muu valmistaja ei olisi voinut hyväksyä tuotantoautossaan tällaisia ongelmia". Totesivat myös, että oikeasti nopeilla radoilla auton suorituskyky yhdistettynä huonoihin jarruihin tekee siitä suorastaan hengenvaarallisen.
Normaalisti ajavat radalla yhteensä viisi kierrosta (yksi lämmittely, kolme hot lappia ja yksi jäähdyttelykierros), mutta m3perffin kanssa oli pakko jättää yhteen kierrokseen.