Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Positiivisena muutoksena huomannut et ei ole enää tullut (vielä?) vastaan liikenteessä Tesloja joissa ajovalot närästää. Tais se kuskin puoleinen ajovalo olla aina jotenkin häikäisevästi tms? Olikos se valopäivitys nyt ketä tästä kiittää?

Joo, matriisivalojen automatiikan aktivointi on ilmeisesti korjannut aiemmat ongelmat aika hyvin. Itse ihailin juuri eilen että valot himmentävät hienosti paitsi muut autot häikäisyltä mutta myös jalankulkijat, joilla on heijastimet.
 
Sinänsä haluaisin mennä, mutta mietityttää vain että jos tuollaisella kohtuu pienellä alueella on joku 2000 autoa niin pääseekö tuolta koskaan pois? Tai siis pääsee toki, mutta meneekö johonkin puoleenyöhön tms?

Eli muuten varmaan ihan jees, mutta pitääkö sitten jonottaa tuntikausia poispääsyä?
Mitä väliä vaikka joutuisi jonottamaan pari tuntia? Edes kerran vuodessa joutuu jonottamaan vähän aikaa hauskan tapahtuman vuoksi 😁
 
Toki, mutta tuon itse valoshown jälkeen kun kaikki lähtee samaan aikaan oletettavasti niin pitääkö sitten jonottaa monta tuntia? Miten viime kerralla autot tuolta purkaantui pois?
Viimeksi Vermoon pääseminen kesti viimeisen kilometrin osalta tunnin, kun liikennevalot olivat päällä ja kääntymään pääsi vain pieni määrä autoja kerralla. Kiersin itse sitten toista kautta, niin pääsin osan jonon ohi - ei niin että siitä varsinaisesti mitään hyötyä oli, kun odottaa piti sama aika kuitenkin, että kaikki autot olivat paikoillaan. Saattoi olla että kävi poliisikin paikalla ihmettelemässä ruuhkaa jossain kohtaa.

Poispääsy sujui mielestäni paljon paremmin, ei tainnut olla enää liikennevalot päällä ja muuta liikennettä paljon vähemmän. Liukasta oli, mustaa jäätä moottoritiellä kun meni pakkaselle.
Taitaa itsellä jäädä tällä kertaa tapahtuma väliin, kun pitäisi siihen varata puoli päivää.
 
Tuo Teslan valojen vilkuttelu aiheuttaa niin kovan myötähäpeän että sanattomaksi vetää. Ekana tulisi mieleen Applen fanipojat, jotka heiluttelevat puhelinta ja laulavat jotain hämmentävää.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 340
Viestejä
4 427 498
Jäsenet
73 319
Uusin jäsen
Linde_8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom