Ei Tesla neuvottele maakohtaisia raamisopimuksia, vaan maanosittain tai jopa globaalisti. Siksi "Suomen prosentit" on just tasan tarkkaan sellaiset kuin muualla on neuvoteltu.
Ei Santander tai kukaan muukaan vastaava laitos tappiota tee (ts. myy itse rahaa eteenpäin edukkaammin kuin itse sitä ostavat). Tällaisten pelureiden välillä ne sopimukset ovat mitä todennäköisimmin ns. profit share mallilla, jolloin molemmat kantaa osan riskistä ja vastaavasti tuotot jaetaan. Pääasia, että liikevaihtoa saadaan synnytettyä ja raha pysyy liikkeessä. Globaalissa mittakaavassa Teslan menekki on niin isoa, että Santanderilla on insentiivi antaa hieman edukkaampiakin raamisopimuksia.
No todennäköisesti Teslalla nämä korkotarjoukset tulee jostain kansainvälisen organisaation ylemmältä portaalta, mutta korot ei tässä yhteydessä muuttuneet kuin Suomessa. Ja se oli se pointti; tuskin mitään uusia parempia sopimuksia tämän korkoalen pohjalta käytiin vaan Tesla maksaa jonkun aiemman raamisopimuksen mukaan tämän alennuksen.