Empäs ole sähköauto tai teslakeskusteluun ottanut osaa enää pitkään aikaan. Johtuu varmaan siitä, että sähköautoista puhuminen on tylsää nykyään, kun sellaisen omistaa.
Mutta sen halusin tulla sanomaan, että valitettavasti vieläkään ei ole autopilotista korjattu kahta ikävää ”ominaisuutta”.
1. Jarruttaa aika usein jos tien päältä menee poikittain silta yli. Tätä tapahtuu omalla vakioreitillä kolmostiellä hämeenkyrön ohitustiellä joka sillan kohdassa.
2. Jos sivussa menee joku maalaiskunnan asukkaiden tie, missä on 40 rajoitus, niin tesla lukee vaan sen rajoituksen, eikä osaa katsoa kartasta, että ollaankin siinä satasen tiellä. Tämä myös vakioreitilläni pitkän matkan jalasjärven tienoilla.
Muuten tykkään edelleen ajella Y:llä, vaikka alkuhuuma on jo kadonnut kokonaan. Nykyään enää jos joutuu ajella polttiksella, niin sen jälkeen tulee hetkeksi semmoinen ”voi kuinka mukavaa tämä teslalla ajaminen onkaan”. Mutta eipä sekään kestä kuin hetken pienen ja sitten taas tottuu.
Mutta sen halusin tulla sanomaan, että valitettavasti vieläkään ei ole autopilotista korjattu kahta ikävää ”ominaisuutta”.
1. Jarruttaa aika usein jos tien päältä menee poikittain silta yli. Tätä tapahtuu omalla vakioreitillä kolmostiellä hämeenkyrön ohitustiellä joka sillan kohdassa.
2. Jos sivussa menee joku maalaiskunnan asukkaiden tie, missä on 40 rajoitus, niin tesla lukee vaan sen rajoituksen, eikä osaa katsoa kartasta, että ollaankin siinä satasen tiellä. Tämä myös vakioreitilläni pitkän matkan jalasjärven tienoilla.
Muuten tykkään edelleen ajella Y:llä, vaikka alkuhuuma on jo kadonnut kokonaan. Nykyään enää jos joutuu ajella polttiksella, niin sen jälkeen tulee hetkeksi semmoinen ”voi kuinka mukavaa tämä teslalla ajaminen onkaan”. Mutta eipä sekään kestä kuin hetken pienen ja sitten taas tottuu.