Minusta tuntuu että sinulta puuttuu nyt ihan perusymmärrys akuista ja akkuturvallisuudesta.
Nuo linkit eivät kerro yhtään mitään siitä todellisesta riskistä eli palon syttymisen todennäköisyydestä tai tarkemmin thermal runawaystä joka aiheuttaa rajut akkupalot.
Eli suomeksi LFP akuissa on niin matala tuo lämpötilan nousu thermal runawayn tapahtuessa ettei se käytännössä voi syttyä räjähdysmäisesti toisin kuin NCA/NMC.
Lisäksi LFP:ssä mekaanisen rasituksen aiheuttama palo on suorastaan vaikea saada aikaiseksi edes erikseen yrittämällä joka on olennaista törmäys/kolaritilanteissa.
Teslan merkillä ei ole minulle mitään merkitystä, minua kyllä ihan lievästi ärsyttää kun täällä jaetaan täysin väärää tietoa fanilasit päässä koska se rakas Oma Merkki on kyseessä. Heittelet täällä ihan ufo-väitteitä ilman mitään todisteita ja perustelut on copy&pastea jostain fanipalstalta ja sinä uskot sen suoraan koska nm. TeslaRuleZ93 vaikuttaa varsin uskottavalta.
Tämä kyllä hymyilytti aika paljon.
ps. voisit vähän panostaa tekstin ulkoasuun, kannattaa kokeilla esim. rivinvaihtoa ja kappalejakoja. Hieman rasittavaa lukea viestejäsi, monestakin syystä.