Epätodennäköisrä, että oireita tulee mutta mahdollista. Joillekin tulee (ne "onnekkaat" jotka saaneet oireita) on myös kirjavilla dokailu määrillä. Joku saanut oireet puolikkaasta tolkistä bisukkaa, jotkut joutuneet kumoamaan useamman, ennen kuin oireet kilahtanut päälle.No sanoisin että se on myös varma että sillä parilla viimeisellä pillerillä ei varmastikaan ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta, itse asiasiassahan taitaapi tuo koko kotilääkitys olla ns. varman päälle pelaamista ts. oddsit sille että jotain tulisi vaikka lopettaisi antibiootit tähän lienee joka tapauksessa vähäistä olemattomat. Sen lisäksi noita toisia pillereitä voisi popsia ”kompensaatioksi” vaikkakin tepsinevät paremmin toisen kirjon bakteeriin.
Enemmän olin kiinnostunut tuosta itse antabus-reaktiosta ja erityisesti jos se iskee niin mitä siihen noin niinkuin tarvitaan. Toisin sanoen jos se alkaa lyömään päälle 2 promillen kännissä hyvin voimakkaana ja useita tunteja kestävänä niin tilanne voisi olla vittumainen. Sen sijaan jos sen saa selville parilla kaljalla ja oireet on pitkälle tunnin hedari niin evvk.
Mutta ilmeisesti siis vastauksesi mukaan koko reaktion ilmentyminen on epätodennäköistä, tämä puoltaisi sitä että otan pillerin vielä la-aamu puolellakin jolloin kuuri ylipäänsä jää todella vähän vajaaksi.
Itse ajattelin asian annostuksen kannalta niin että 1,3 tabua/kerta ke-pe ja sit poikki tuottaisi kuitenkin kohtuullisen lopputuloksen ja pahimmillaan vastaa sitä että mummo vahingossa syö extra pillerin päivässä. Pillerin granulariteettikin on 400mg niin mistään äärimmäisen eksaktista annostelusta ei voi puhua.
ROLL THE DICE ! Elämässä täytyy kokeilla kaikenlaista, että oppii asioita, kokee asioita... vaikka kantapään kautta tai poravasaralla (joillakin vain kova kallo, että vaatii poravasaran) päähän poraamalla.
Hauskaa joulua !