Mistä se olet lukenut/kerännyt kokemusta aiheesta kun tuossa on vielä monikossa ”joille”? Netistä ylipäänsä tuntui löytyvän ”omakohtaisia” kokemuksia vähänlaisesti. Tuossa (
Trikozol 400 g ja alkoholi - - Suomi24 Keskustelut) toki näyttäisi olevan useampia (lähdekritiikki, mutta tuo ketju ei nyt ainakaan ole sisällöltä samanlaista huttua kuin moni muu jossa spedet sekoittaa tuon itse ”antabus-lääkitykseen” joka nyt o ihan eri asia. Yks jopa sanoi syöneensä tuota 1,5v putkeen (uskottavaa? - en tiiä) ja vetäneen bisseä ongelmitta, toinen tintannut monta kertaa 13pv kuurin ajan.
Eli tuon mukaan ne viralliset ohjeet o kyllä melkosta pelottelua, mutta tietysti varmaan sitten väestötasolla tarjoaa 99,8% varman kattavuuden.
Mä olen ainakin hallittujen riskien ystävä, kaikki ylhäältä annetut turhat ja liian varman päälle pelaavat säännöt vituttavat yli kaiken ja saa aikaan pahoinvointia joka lienee pahempi kuin keskutelussa oleva antabus reaktio
.
Tämänkin aiheen osalta iso osa netin paskanjauhannasta on yksioikoista muotoa ”lekuri/apteekkari sanoi ettei saa ottaa niin sitten ei saa ottaa”, tsiisus, minä jumalina ihmiset tiettyjä henkilöitä pitää kyseenalaistamatta auktoriteetteja ollenkaan. No samaa huttua se nopeusrajoituksista lähtien ettei sinänsä yllätä. Seuraavat spedet on sitten muotoa ”eiks voi olla juomatta”, no miksi olisi jos sille ei ole mitään oikeaa syytä…
Väittäisin että tuonkin lääkkeen pelkkä annostuskaava on jotain seuraavaa: paino^neperinluku/arvionhetken_habitus jossa tuo viimeinen komponentti vaikuttaa esim kuurin pituuteen +-30% ja on täysin subjektiivinen mielipide aiheesta tai sitten katsotaan valmiista ”kaikille sopivasta” taulukosta kerroin ja lopputulos reseptiin.
anyways: joulun jälkeen joka tapauksessa palaan aiheeseen että miten kävi ja millä yhdistelmällä.