Terveyshuolet

Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 688
Opamoxia tullu syötyä ahdistukseen epäsäännöllisesti noin 5vuotta. Nyt ekaa kertaa tuli otettua päivittäin viikon ajan kun työhommat yms pisti pahemman ahdistuksen päälle.

Vieroitusoireet nähtävästi tuli sitten päälle kun tärisyttää, särkee eikä saa nukuttua. Miten pitkään tää olo kestää? Uskaltaako lopettaa seinään vai pitäskö ottaa vaikka puolikas
Lähtökohtaisestihan nuo olisi syytä ajaa alas vähentämällä. Viikossa nyt tuskin syntyy vielä fyysisiä vieroitusoireita jos käyttö on ollut epäsäännöllistä.

Kokeile vähentää vähän kerrassaan ensin puolikkaaseen ja sitten neljäsosaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
161
Lähtökohtaisestihan nuo olisi syytä ajaa alas vähentämällä. Viikossa nyt tuskin syntyy vielä fyysisiä vieroitusoireita jos käyttö on ollut epäsäännöllistä.

Kokeile vähentää vähän kerrassaan ensin puolikkaaseen ja sitten neljäsosaan.
Juu. Ei oo aiemmin mitään oireita tullu ku keskimäärin muutama pilleriä menny kuukaudessa.

Mut nyt itseasiassa tais olla väärä hälytys kun alkoi nähtävästi jonkin sortin vatsatauti ja varmaan on kuumettakin. Oon yleensä lääkkeiden kanssa tosi tarkkana ja myrkytyskeskukseenkin välillä tullu soiteltua :D jospa tää ois nyt vaa jotain noroa tms.

Kärsin siis paniikkihäiriöstä ja tälläset ylireagoinnit ja ahdistukset aika normaalia mun elämässä.. Soitin yhen kerran ambulanssin itelle kun luulin kuolevani ku kuumemittari näytti 43c. Mittarissa olikin sit kupla ja olin täysin terve...
Opamox ollu hyvä lääke just tollasiin tilanteisiin.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 688
Juu. Ei oo aiemmin mitään oireita tullu ku keskimäärin muutama pilleriä menny kuukaudessa.

Mut nyt itseasiassa tais olla väärä hälytys kun alkoi nähtävästi jonkin sortin vatsatauti ja varmaan on kuumettakin. Oon yleensä lääkkeiden kanssa tosi tarkkana ja myrkytyskeskukseenkin välillä tullu soiteltua :D jospa tää ois nyt vaa jotain noroa tms.

Kärsin siis paniikkihäiriöstä ja tälläset ylireagoinnit ja ahdistukset aika normaalia mun elämässä.. Soitin yhen kerran ambulanssin itelle kun luulin kuolevani ku kuumemittari näytti 43c. Mittarissa olikin sit kupla ja olin täysin terve...
Opamox ollu hyvä lääke just tollasiin tilanteisiin.
Jep, voi olla ihan jonkun muunkin taudin yhteisvaikutusta.

Jos saa kysyä, onko jokin erityinen syy, miksi haluat lopettaa lääkkeen jos se on nimenomaan paniikkihäiriöön? Siis muu kuin tämä yleinen bentsojen hapatus?

Jos tuota menee säännöllisesti ja taipumus on huolehtia jos ei ota, niin ehkä pienempi määrä voisi olla parempi..

Lääkäriähän tuossa toki kannattaa varmaan ennemmin konsultoida että mikä olisi fiksua. Olemassa on myös niitä ihmisiä, jotka hyötyvät näiden kätyöstä ja siksi se on perusteltua, jos muut oireet kestävät kurissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 601
Viestejä
4 362 052
Jäsenet
72 672
Uusin jäsen
Umppu

Hinta.fi

Ylös Bottom